Oliko viesti liian "tyrkky"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Naapuruston sinkkumiehellä on mieheni numero, samoin miehelläni on hänen numeronsa. Kopioin naapurin numeron mieheni puhelimesta ja lähetin hänelle omasta puhelimesta tällaisen viestin:
"Moi ***** (nimi), kopsasin mieheni puhelimesta tämän numerosi, koska *****:lla (lapsemme nimi, joka leikkii usein siellä) ei ole aina puhelinta mukana. Tässä samalla sulle tää mun numeroni, jos tulee tarvetta ja/ tai ei jaksa kävellä sataa metriä... :) t. ***** (oma nimi)

ööö? siis millö tavalla liian tyrkky? tuskin sinkkumiestä joku naapurin mamma kiinnostaa, joten ei mielestäni ainakaan pelkoa, että jotenkin niin asian tulkitsisi.

Miksi lapsenne leikkii tämän naapuruston sinkkumiehen luona?

Outo viesti, miksi kertoa erikseen että kopsasit numeron, kyllähän se sitten ilmenee jos joskus sitä tarvitset.

Vähän ihmettelisin vastaavaa. Vähän tollanen "tikusta asiaa".

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
ööö? siis millö tavalla liian tyrkky? tuskin sinkkumiestä joku naapurin mamma kiinnostaa, joten ei mielestäni ainakaan pelkoa, että jotenkin niin asian tulkitsisi.

Ajattelin vaan, kun se ei vastannut siihen mitään...

Täydennän vielä sen verran että tokihan kaveri saa sen numeron joka tapauksessa jos tekstarin lähettää, ei tarvi erikseen mainita että "sait muuten tässä just mun numeron, jos vaikka tulee tarvetta...."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä tohon voi vastata? "Aha, kopsasit mun numeron?"

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Miksi lapsenne leikkii tämän naapuruston sinkkumiehen luona?

Outo viesti, miksi kertoa erikseen että kopsasit numeron, kyllähän se sitten ilmenee jos joskus sitä tarvitset.

Vähän ihmettelisin vastaavaa. Vähän tollanen "tikusta asiaa".

Siis sillä miehellä on kaksi lasta :) Lapset leikkii usein jomman kumman luona, meillä tai niillä.
Niin ja ajattelin että sillä on hyvä olla myös mun numero, koska mieheni on paljon poissa kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä tohon voi vastata? "Aha, kopsasit mun numeron?"

No mä oisin vastannut itse vaikka että "ok". Siitä ajattelin, että mitäköhän se musta meinaa (pitää ihan dorkana?), kun ei vastannut mitään...

ok, olettaen, että itse olet ihan "puhtaat jauhot pussissa" viestin laittanut, niin minusta ihan asiallinen. en itsekään aina huomaa ilmoitusluontoisiin tekstareihin mitään vastata

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Mun mielestä tässä haiskahtaa mielenkiinto naapurin miestä kohtaan. ;p

Samaa mietin.. :whistle:

No eikös tuo ole aika selvä, miksi muuten ois erikseen tekstaillu jostain numeron kopioinnista? No siks, kun ei tarpeeks pian ollu mitään lapsiin liittyvää tekstattavaa... Ja jos matka on tosiaan se sata metriä niin ei ihan äkkiä tuliskaan tekstattavaa jos ei keksimällä keksi.

No osatotuus on se, että musta on oikeasti ihan hyvä että myös meillä on toistemme numerot. Kyse ei ole siitä, ettei jaksais kävellä sataa metriä naapuriin, vaan vois ensin pirauttaa, onko meidän tyttö siellä, jos pihalla ei näy. Niillä on aika iso reviiri jo kuitenkin (ekaluokkalaisia) ja täällä suht maalla kun asutaan, ei ole eka kerta kun joudun etsimään ja huutelemaan pitkin maita ja mantuja.
Ja mitä mä siihen viestiin sit oisin laittanut jos en noin? Kun ei ollut mitään varsinaista asiaa, mutta halusin antaa numeroni.
Noh, sinne meni sit sekin kiihkeä päiväuni, kun ei kerta mitään vastannut. Ei ole kiinnostunut , selvispä sekin :(
Hyvä etten kuitenkaan päiväkahveille pyytänyt... ;)

Jos nyt ihan tosissas tollasia kertoilet, niin olet minusta aika ikävä ihminen kun miehes selän takana yrität peliä viritellä toisen miehen kanssa. Ihan ok jos on lasten leikkikaverien vanhempien numerot, mutta kuten ite mainitsit, niin on tainnu sulla olla muutakin mielessä. Jos haluat pelata muiden miesten kanssa, niin hankkiudu sit ensin nykysestä eroon ja alota vasta sitten.

Hiukan selkärankaa ihmiset!

Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:
Jos nyt ihan tosissas tollasia kertoilet, niin olet minusta aika ikävä ihminen kun miehes selän takana yrität peliä viritellä toisen miehen kanssa. Ihan ok jos on lasten leikkikaverien vanhempien numerot, mutta kuten ite mainitsit, niin on tainnu sulla olla muutakin mielessä. Jos haluat pelata muiden miesten kanssa, niin hankkiudu sit ensin nykysestä eroon ja alota vasta sitten.

Hiukan selkärankaa ihmiset!

Nooh, pieni flirtti piristää aina kummasti, eikai sitä tarvi heti sänkyyn hypätä...?

Yhteistyössä