Oliko turha palaute?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kotipizzalle.. Vuosiin en ole siellä käynyt ja tänään kävin sitte kiireessä hakemassa sieltä pizzat itelleni ja miehelle.
Ensin järkytyin että peruspizza maksaa yli 8 euroa :o kun tottunut pizzerioissa maksamaan noin puolet siitä..
Sitten odotin 40 minuuttia pizzoja, mikä on mun mielestä pitkä aika, etenki ku siellä ei ollu muita asiakkaita..
Pizzalaatikot oli ihan säälittävän pieniä; pizzeriasta saa siis kaks kertaa isomman puolet halvemmalla.
Pääsin kotiin ja oreganoa oli laitettu sitte desikaupalla, siis oikeasti koko pizza oli vihreä eikä maistunu millekään muulle ku oreganolle..
Tosin voi johtua siitäki et täytteitä oli niin helvetin vähän.. Juustoa ei tossa lafkassa käytetä näköjään ollenkaan?
Tästä kaikesta avauduin äsken kotipizzalle...

Ihan asiallinen palaute, meinaan itse vaan lopetin sieltä pizzojen ostamisen jo monta vuotta sitten kun hinnat vaan nousee ja täytteitä on vain nimeksi. Ihmettelen miten koko firma voi olla pystyssä enää

En osta minäkään enää sieltä pizzoja. Älyttömän pieniä, niitähän pitää syödä väh. kax että nälkä lähtee. Ä***** tekee paljon isompia ja parempia pizzoja puolta halvemmalla. Millaista palautetta annoit?

Ei osta meidänkään perhe sieltä enää pitsaa. Hinnat jo tosi törkeitä ja kerran ostettiin se hemmetin monsteri, joka oli ihan tavallinen perhepitsa joka vaan maksoi yli 20 EUROA! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ei osta meidänkään perhe sieltä enää pitsaa. Hinnat jo tosi törkeitä ja kerran ostettiin se hemmetin monsteri, joka oli ihan tavallinen perhepitsa joka vaan maksoi yli 20 EUROA! |O

Tuon minä arvasin kun ne sitä mainosti että se on varmasti tavallisen perhepizzan kokonen! :laugh:

Minäkin laitoin jokin aika sitten Kotipizzalle palautetta huonosta ja töykeästä palvelusta. Vastaus oli hyvin vähättelevä. Enpä taida Kotipizzaan ainakaan vähään aikaan mennä tai voi olla vähän pidempikin tuo aika. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
En osta minäkään enää sieltä pizzoja. Älyttömän pieniä, niitähän pitää syödä väh. kax että nälkä lähtee. "Ä****" tekee paljon isompia ja parempia pizzoja puolta halvemmalla. Millaista palautetta annoit?

Ihan asiallisen palautteen. Nuo samat asiat mitä tuossa alussa sanoin mutta paremmalla kielellä :D

Ihan hyvä että joku viitsii vaivautua. Itse lopetin myös ostamisen samoista syistä, sekä sen vuoksi, että tilasin sieltä kanapizzan ja sain kinkkupizzan (tai jotain läskisuikaleita oli, en ole varma, mitä). En jaksanut vaivautua valittamaan, mies söi sen läskipizzan ja minä hänen kepabpizzan.

Mutta sikakallista on eikä mitään täytteitä eikä juustoa ollenkaan, ihan samaa mieltä olen. Hyvä että joku jaksaa sanoa miten asiat on. Tosiaan nuo 5 euron ulkomaalaisten pyörittämät pizzapaikat on mahtavia isoja pizzoja, paljon täytteitä.

Meilläpäs on semmonen ihana Take away, jossa saa 16 eurolla niin ison pizzan että on oltava luova että sen saa kotiin. :laugh: 12e.lla saa perhepissan joka on noin kaksi kertaa isompi kuin mitä missään muualla oon nähny. :p Ja herkullisia! "ä*****" osaa... :whistle: Ja tunnen sen joka ne yleensä leipoo. Antaa tarvittaessa alea jos niillä on kortinlukija rikki ja käteinen ei riitä :D

Ja nyt tekee mieli.......

Hintojen puolesta on pakko sanoa, et niillä se hinta on korkee, koska ne maksaa kaikki asiaankuuluvat maksut (verot, työntekijäkulut...) :whistle:

Mutta pizzasta en tykkää minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Hintojen puolesta on pakko sanoa, et niillä se hinta on korkee, koska ne maksaa kaikki asiaankuuluvat maksut (verot, työntekijäkulut...) :whistle:

Maksaa moni ulkomaalaistenkin pizzeria. Ainakin ne, joiden paperiasioita mulla on ollut ilo tonkia. Niillä tosin ei ole viiden euron pitsoja, vaan kuudesta egestä ylöspäin =)

kotipizzallahan ketju määrää esim just täytteiden määrän... tulee tarkat ohjeet montako grammaa/kpl mitäkin laitetaan.. ja ne on oikeesti tosi vähäsiä..(ennen ollu töissä kotipizzalla) Meiän lähipaikassa ainakin kysytään et laitetaanko oregaanoo..

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Maksaa moni ulkomaalaistenkin pizzeria. Ainakin ne, joiden paperiasioita mulla on ollut ilo tonkia. Niillä tosin ei ole viiden euron pitsoja, vaan kuudesta egestä ylöspäin =)

Jep, sepä se, että just ne viiden euron pitseriat ei tuota tulosta.. Eli niillä siis yleensä on jotain muuta siellä taustalla, millä lafka pysyy pystyssä..

Aika yleistä on myös se, että sama ravintola aukastaan uudestaan ja uudestaan aina uudelle suvun jäsenelle ja joka aukasulle haetaan starttiraha...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
kotipizzallahan ketju määrää esim just täytteiden määrän... tulee tarkat ohjeet montako grammaa/kpl mitäkin laitetaan.. ja ne on oikeesti tosi vähäsiä..(ennen ollu töissä kotipizzalla) Meiän lähipaikassa ainakin kysytään et laitetaanko oregaanoo..

Juu siis mullakin kysyi ja sanoin että oreganoa saa laittaa, mutta se pizza näytti siltä että kansi olis irronnu ja koko purkki lävähtäny siihen, kuten aiemmin sanoin ei siinä mikään muu enää maistunu ja oreganon palasia narskuu hampaissa vieläkin :D

torniolainen!!!! olen menossa tornioon parin vkon päästä: mikä on paikan nimi aj missä?

Paikan nimi on Take away ja se on (maanpuolella) Kemintiellä samassa rakennuksessa kuin R-kioski ja lävistysliike Igor. Elikäs Kemintie menee vähän niin kuin rinnakkain sen ison tien kanssa, jota tullaan Tornioon Kemistä päin. Käännyt vaan ekoista tai tokista valoista vasemmalle ja sitte heti seuraavasta oikealle. Ajelet vähän matkaa ja kattelen tien vasenta puolta niin sieltä löytyy ärrä ja pizzeria on siellä sen kyljessä vähän piilossa. :D

Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Jep, sepä se, että just ne viiden euron pitseriat ei tuota tulosta.. Eli niillä siis yleensä on jotain muuta siellä taustalla, millä lafka pysyy pystyssä..

Aika yleistä on myös se, että sama ravintola aukastaan uudestaan ja uudestaan aina uudelle suvun jäsenelle ja joka aukasulle haetaan starttiraha...

Nykyään ei pizzerioihin saa starttirahaa, niitä kun on jo niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotipizzalle.. Vuosiin en ole siellä käynyt ja tänään kävin sitte kiireessä hakemassa sieltä pizzat itelleni ja miehelle.
Ensin järkytyin että peruspizza maksaa yli 8 euroa :o kun tottunut pizzerioissa maksamaan noin puolet siitä..
Sitten odotin 40 minuuttia pizzoja, mikä on mun mielestä pitkä aika, etenki ku siellä ei ollu muita asiakkaita..
Pizzalaatikot oli ihan säälittävän pieniä; pizzeriasta saa siis kaks kertaa isomman puolet halvemmalla.
Pääsin kotiin ja oreganoa oli laitettu sitte desikaupalla, siis oikeasti koko pizza oli vihreä eikä maistunu millekään muulle ku oreganolle..
Tosin voi johtua siitäki et täytteitä oli niin helvetin vähän.. Juustoa ei tossa lafkassa käytetä näköjään ollenkaan?
Tästä kaikesta avauduin äsken kotipizzalle...

Mä olen huomannut samaisen vian jo 4v sitten eikä sen koommin siellä käyty. Lisäksi kun mä en saa sitä vähääkään jusutoa mikä' siinä on ja pyydän ilman sitä oreganoa niin pisa oli mohja tomaatilla ja siinä sitten täyte etsi toista.. Tosi kivaa maksaa pohajsta ja tomaatista ittensä kipeeksi. No meillä on tossa kulmalla tosi hyvä paikka jossa pizzat on 6-7e ja täytettäkin on miletin paljon tämän päivän mittapuun mukaan (vrt. pizzataxi/kotipizza).

Ennen tosiaan tuli käytyä Kotipizzassa, kun kaverin kämpän vieressä moinen oli. Mutta nykyään ei kyllä tule käytyä, kuin satunnaisesti Kotzonella, joka on mielestäni ihan hyvä innovaatio tuolla alalla. Mutta pizzaa tuolta en oikein enää halua ostaa, kun hinnat nousseet ja täytteet vähentyneet. Pääkaupunkinseudulta saa helvetisti parempia, isompia ja halvempia pizzoja niin monista paikoista. Ja jos noista halvemmista paikoista ottaa jonkun spesiaalin 8e lätyn, niin siinä onkin sit jo niin hurja määrä täytettä, että iso mieskin on aika ähkyissä sen syötyään. Samaa ei voi oikein sanoa edes Kotipizzan perhelätystä. Sekin vielä mainittava, että joku kebabpizza maksaa Kotipizzassa 9e! Tohon pari euroa, niin saa jo käydä kunnon italialaisessa ravintolassa vetämässä todella hyvää laatupizzaa erikoisemmilla täytteillä.

Yhteistyössä