Oliko tuoretta OLOHUONE ketjua? Laittakaa kuvia, itse mietin mitä muutan...*Muutoksia sis kuvia*

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ellamaaria, viihtyisä olkkari teillä :) Onko huone ollut muussa järjestyksessä?
Ei... ehdotuksia? Ollaan vasta n. vuosi asuttu tässä ni ei olla vasta ku saatu homma aluilleen ko superallergikko vauva muutti myös taloon :) Huutosuoli rajoitti äitin sisustelua.. mut kertokaa miten muutan toki!

hs
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
meillä niin oudonmallinen olkkari ettei saa oikeen yhteiskuvaa
http://www.aijaa.com/v.php?i=5501327.jpg
Onko teillä ruokapöytä tuolla takana? Tosi kiva, itse piristäisin vielä jollain värillä ruskeaa yleisilmettä. Mut tykkään!
näkee keittiöön olkkarista.
juu..sohvat on niin uudet etten oo etten oo ehtiny miettiä tyynyjä ja verhoja. ruskeat sohvat niin mitä vaan ei käy. :kieh:

vieras
Ihmettelen edelleen ja ikuisesti, miksi kaikilla on telkkari ikään kuin alttarina. Kaikki keskittyy sinne päin, kaikki kumartaa telkkaria, joka loistaa altarilla kiiltävänä. Minä, minä, katsokaa minä hallitsen tätäkin perhettä!

Meillä telkkari ei ole olohuoneessa. Kummasti rauhoittaa iltoja ja antaa aikaa yhdessäoloon.

Ohjeeksi kysymykseesi tosin vaikea saada kokonaiskuvaa huoneestasi:
1. valitse väriskaala-ainakin 3 väriä, väreissä tulee olla yksi tumma, keskivahva ja sitten vaalea
2. tee paperille kuva huoneesta ja aseta huonekalut sinne siten, että tulee viihtyisä ryhmäkokonaisuus. Sohvapäytä on liian kaukana sohvasta. Sohvalle värikkäitä tyynyjä tai värikäs peitto heitettynä käsinojalle luomaan pehmoisuutta, antamaan väriä
huonekaluja siirtelemällä myös vinoittain nurkkiin antaa visuaalisesti paremman vaikutuksen. Sohva on liian kiinni nurkassa-on tilaa siirtää lähemmäs kulmaa
3. taulut ovat liian korkealla, tuo ne lähelle sitä ryhmää, johon ne kuuluvat
4. osta isompi kukka pikku pöydälle
5. laita sohvapöydälle väriskaalaan kuuluva liina, kukka-asetelma
6. siirrä ikkunan edessä nurkassa törröttävä korkea huonekalu pois siten, ettei se peitä verhoa. täytyykö sen olla lähellä TV:tä jos ei niin siirrä pois
paremmilla kuvilla voisi antaa pätevämpiä ohjeita-sisustuksessa on tärkeää käyttää eri materiaaleja luoden mielenkiintoista vaihtelua silmälle
onnea muutoksella- olisi kiva nähdä kuvat muutoksen jälkeen!!!!

hs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:lla nätti olkkari! Verhot tuovat kivaa piristysruisketta. Älä niitä vaihda.

Mutta miksi sohvapöytä on noin kaukana sohvasta? Eihän siitä silloin ole hyötyä sohvalla istujille. Siirtäisin sitä ja mattoa.
ton divaanisohvan takia varmaan.siinä syy miksen ite enää hommaa semmosta.

Ainiin, isäntä huomasi kuvasta vain kajarit :D
Ja kajareista vielä sen verran, et niitä ei just enää oo :) On muutenki hiukan muuttunut sisustus, mut vaan pikkuseikkoja.

Joku kommentoi tuota pöydän sijoitusta... Me ei oikeastaan tarvita sitä ko laskutasoks, harvemmin syödään siellä, lähinnä juomat notkuu noilla nojilla, siis sohvan. Ja pikku-ukko mahtuu hyyvin kiertää pöytää. Mut tuolla järjestyksellä sohvapöytää ei saa fiksusti lähelle sohvaa tai ei jää kulkutilaa ko sohva on nii iso...en osaa oikee selittää. tekis mieli laittaa pohjapiirrustus...

jadal
mulla on kamera laturissa, ja ei oo oikein kuvia koneella, mutta laitan kuvan kaaoksesta ;) ei saa kyllä siitä käsitystä, mikä on meidän tyyli, kun on lainamatto lattiassa, ja väri ei oo se mitä itse laittaisin... Jos ja kun mä saan pestyä maton, niin siinä on ruskea matto, ja verhot jotka ei näy kuvassa on viininpunaiset :)

vieras
Ihmettelen edelleen ja ikuisesti, miksi kaikilla on telkkari ikään kuin alttarina. Kaikki keskittyy sinne päin, kaikki kumartaa telkkaria, joka loistaa altarilla kiiltävänä. Minä, minä, katsokaa minä hallitsen tätäkin perhettä!

Meillä telkkari ei ole olohuoneessa. Kummasti rauhoittaa iltoja ja antaa aikaa yhdessäoloon.
Meistä on kiva katsoa esim. elokuvia sohvalla löhöten. Siksi sohva ja muut istuimet ovat käännettynä telkkaria kohti.

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
Kiitos. Joo mulla oli tumma kausi pari vuotta sitten kunnes ihastuin limenvihreään. Nyt on makuuhuone sitten vaalean vihreä ja olkkarissa limeä =)

Sulla on myös kiva olohuone, pidän verhoista!

hs
Ihanan vaaleata ja raikasta. Aina silloin tällöin mulle tulee kausi kun haluisin vaaleampaa ja melkein pelkkää valkoista. Varmaan vähän vastakohtana kiehtoo!
niin täälläkin. sit näkee kun lapset syö ja sotkee ja muistaa taas että miksei tuu vaaleeta sohvaa tai mattoa. lisäks meil on 2 kissaa.

Meistä on kiva katsoa esim. elokuvia sohvalla löhöten. Siksi sohva ja muut istuimet ovat käännettynä telkkaria kohti.
Meillä vallitsee olkkaria kirjahyllyt joita on kolme, sitä ei vaan kuvasta näe kun meidän taviskerrostalo-olkkaria ei saa yhdellä kuvauksella tallennettua. Mutta tv on vastapäätä sohvaa, juuri samasta syystä kuin yllä. Ihanaa istuskella sohvalla ja katsella hyvää elokuvaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja talented:
1. valitse väriskaala-ainakin 3 väriä, väreissä tulee olla yksi tumma, keskivahva ja sitten vaalea
2. tee paperille kuva huoneesta ja aseta huonekalut sinne siten, että tulee viihtyisä ryhmäkokonaisuus. Sohvapäytä on liian kaukana sohvasta. Sohvalle värikkäitä tyynyjä tai värikäs peitto heitettynä käsinojalle luomaan pehmoisuutta, antamaan väriä
huonekaluja siirtelemällä myös vinoittain nurkkiin antaa visuaalisesti paremman vaikutuksen. Sohva on liian kiinni nurkassa-on tilaa siirtää lähemmäs kulmaa
6. siirrä ikkunan edessä nurkassa törröttävä korkea huonekalu pois siten, ettei se peitä verhoa. täytyykö sen olla lähellä TV:tä jos ei niin siirrä pois
paremmilla kuvilla voisi antaa pätevämpiä ohjeita-sisustuksessa on tärkeää käyttää eri materiaaleja luoden mielenkiintoista vaihtelua silmälle
Pakko kommentoida. Aika moni juttu on sellaista mitä vierastan. Kukat suuressa määrin, joskus ostan leikkoja pöydälle. Pöytäliina. Ja sit tuo joidenki tavaroiden sijoittelu vinoon ainakin esim nurkkaan.

Mut värejä vois rauhoitella ja kokonaiskuvaa kanssa. Onko nuo taulut niin huonosti?

Ei... ehdotuksia? Ollaan vasta n. vuosi asuttu tässä ni ei olla vasta ku saatu homma aluilleen ko superallergikko vauva muutti myös taloon :) Huutosuoli rajoitti äitin sisustelua.. mut kertokaa miten muutan toki!
Mä näin heti tv:n ja tason + kajarit yms. siihen systeemiin liittyvän tuolla seinällä, jossa on ne kaksi mustavalkoista (?) taulua. Voisiko sohva olla niitä vastapäätä, sitä seinää kun ei kuvissa näy... sehän voi olla avoinkin esim. keittiöön. Ikkunan eteen ja sohvan nykyiselle paikalle sitten noita muita kalusteita (kukan alla oleva pöytä ja toisen kuvan ihan vas. reunassa näkyvä tuoli).

niin täälläkin. sit näkee kun lapset syö ja sotkee ja muistaa taas että miksei tuu vaaleeta sohvaa tai mattoa. lisäks meil on 2 kissaa.
Meillä ei syödä olohuoneessa, ja kissakin on. Mutta on myös imuri ja pestävä sohvanpäällinen ;)

hs
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Meillä ei syödä olohuoneessa, ja kissakin on. Mutta on myös imuri ja pestävä sohvanpäällinen ;)
no ei meilläkään lapset mutta jotenkin ne tahmatassut vaan sitä sotkua saa aikaseks.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja talented:
ooksä sisustussuunnittelija ? :)

Yhteistyössä