Oliko tuoretta OLOHUONE ketjua? Laittakaa kuvia, itse mietin mitä muutan...*Muutoksia sis kuvia*

näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
Laita ihmeessä kuvaa, ois kiva nähä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
Mietin kuule ihan juuri samaa. Meillä on aivan erilaista. Räiskyvää, hullua ja järjetöntä. Mutta just semmoista, ku olla pitää. Ihmetellen kattelin tän ketjun kuvia. Omia kuvia en ikimaailmassa tänne laittais esille. Ei ole tarvetta edes mustana ilmaista asiaa näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
Mietin kuule ihan juuri samaa. Meillä on aivan erilaista. Räiskyvää, hullua ja järjetöntä. Mutta just semmoista, ku olla pitää. Ihmetellen kattelin tän ketjun kuvia. Omia kuvia en ikimaailmassa tänne laittais esille. Ei ole tarvetta edes mustana ilmaista asiaa näin.
Laittakaa, mä pidän monenlaisia koteja kauniina! Ja ei se että ei ois oman maun mukainen tarkoita, et ois jotenki rumempaa. Päinvastoin. Haluan nähdä, mulla on joku tarve kurkistella ihmisten koteihin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
Mietin kuule ihan juuri samaa. Meillä on aivan erilaista. Räiskyvää, hullua ja järjetöntä. Mutta just semmoista, ku olla pitää. Ihmetellen kattelin tän ketjun kuvia. Omia kuvia en ikimaailmassa tänne laittais esille. Ei ole tarvetta edes mustana ilmaista asiaa näin.
Laittakaa, mä pidän monenlaisia koteja kauniina! Ja ei se että ei ois oman maun mukainen tarkoita, et ois jotenki rumempaa. Päinvastoin. Haluan nähdä, mulla on joku tarve kurkistella ihmisten koteihin!
Juu ei. Kaduttaa tuo kirjoituskin jo... En tarkoita sitä, miltä tuo saattaa antaa ymmärtää. Kaikki kodit on Koteja. Asukkailleen.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
näitä on tosi kiva katsoa, mutta mulla on täysin poikkeava maku ja koti verrattuna näihin muihin. en ole vielä ikinä nähnyt täällä mitään sellaista, mitä itse pidän kauniina. toki monella teistä on siis ihana koti, mutta ei vaan mun tyylinen. en taida uskaltaa laittaa kuvaa..
Mietin kuule ihan juuri samaa. Meillä on aivan erilaista. Räiskyvää, hullua ja järjetöntä. Mutta just semmoista, ku olla pitää. Ihmetellen kattelin tän ketjun kuvia. Omia kuvia en ikimaailmassa tänne laittais esille. Ei ole tarvetta edes mustana ilmaista asiaa näin.
Laittakaa, mä pidän monenlaisia koteja kauniina! Ja ei se että ei ois oman maun mukainen tarkoita, et ois jotenki rumempaa. Päinvastoin. Haluan nähdä, mulla on joku tarve kurkistella ihmisten koteihin!
en mä taida.. en tahdo, että kukaan tuttu tunnistaa vaikka en uskokaan, että täällä lueskelee tai kirjoittelee kukaan mun tuttu.
 
koppis
Ap: Nuo olkkarin verhot ovat aivan ihanat, älä vain vaihda! Muutenkin teillä on tosi kaunis koti. Meillä ei IKINÄ vois olla noin siistiä, tuota siisteyttä ihan ihmettelen, että miten te jotkut tuon teette?? En itse edes noin siistiä kaipaisi, ei sillä.
 
Alina
Sanoisin että AP:n koti olli ihan mielettömän kaunis!!! Voisin muuttaa sinne itsekin! Keittiö oli myös jälkimmäisessä kuvassa hyvin kaunis ja tyyliin sopiva, aivan ihana kerrakseen! Mieletön sisustussilmä! Tahdon samanlaisen !!!
 
Minku
Ellamaaria, kiva koti sulla :) Mutta jos haluat vinkkejä niin on mulla toki muutama. Tykkään tosi paljon tosta ruokailutilasta, ja ottaisin samat värit olohuoneeseenkin, jotta tilat näyttävät yhtenäisiltä. Ihan yks yhteen ei tarvitse olla, mutta turkoosia toisin olkkariin. Verhot, tyynyjä sohvalle? Rahi näyttää väreiltään oudolta, mitä jos sille ompelisi uuden hupun? Vaikka sohvan värisen? Tuo vanha laatikko on kaunis, se tulisi esille paremmin vaikka tuon rottinkikorin tilalla :)
 
ei
Ap.:llä eikä parilla muullakaan ole värisilmää. Beige + harmaa, lämmin+ kylmä ---> järkyttävä.

Yhdessä kodissa sohva, jonka päälle läntätty vaalea rätti.

Yhdessä kodissa lakanaan kiedotut tuolit rappujen alla.

jadal asuu kirpparilla.
 
:o
Jadalilla.. hmm.. miten sanois nätisti, epäsiistiä, tunkkaista!

Ap:lla kaunis koti, matto vois kyllä olla isompi, niin kuin itsekin taisit sanoa. Muutamalla muulla myös tosi kauniita :) Näistä saa paljon uusia ideoita omiin sisustuksiin, heti aloin kattoo olkkaria siihe malliin et mitähän tässä lähtis muuttelee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Ap.:llä eikä parilla muullakaan ole värisilmää. Beige + harmaa, lämmin+ kylmä ---> järkyttävä.

Yhdessä kodissa sohva, jonka päälle läntätty vaalea rätti.

Yhdessä kodissa lakanaan kiedotut tuolit rappujen alla.

jadal asuu kirpparilla.
Hih, niitä kutsutaan tuolihupuiksi :D
 
Nyt katoin ajan kannsa näitä kuvia EllaMaaria mistä tuo teidän sohvapöytä ja kynttiulätarjotin on? Ne on ihania. Ja keittön pöydälläkin oli hieno kynttiläalusta. Tartteis tuohon meidän rahin päälle keksiä joku tarjotin. Sitten kun kyllästyn tuohon rahiin, niin ostan tuon tyylisen sohvapöydän kuin teillä :D
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mulla on kamera laturissa, ja ei oo oikein kuvia koneella, mutta laitan kuvan kaaoksesta ;) ei saa kyllä siitä käsitystä, mikä on meidän tyyli, kun on lainamatto lattiassa, ja väri ei oo se mitä itse laittaisin... Jos ja kun mä saan pestyä maton, niin siinä on ruskea matto, ja verhot jotka ei näy kuvassa on viininpunaiset :)

Kotoisa, kuten keittiösikin :)
mielenkiintoinen käsitys kotoisasta ei voi muuta sanoo:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiuMau:
Kaunis asunto adora!Seinillä voisi olla ehkä hiukan enemmän jotain...Taulu?Hyllykkö?
Muuten erittäin kaunis ja seesteinen sisustus! :)
Niin pitäis saada seinille jotain! En oo vielä mieleistäni keksinyt/löytänyt, kanvas taulut lasten kuvista oli jossain vaiheessa suunnitteilla, sit se idea vaan hautaantu. Toisaalta ku vuokrakämpässä asutaan ei viitsi mahottomasti porailla seiniä, siksikin on ollut seinät aika tyhjillään..

Lisää olohuoneita :wave:
 
minä kun kuvittelin, että meillä olis jotenkin "köyhän" näköinen sisustus, köyhiä kun ollaan, mutta ei ole ainakaan näihin kuviin verrattuna.. en asuis missään noista.
 
dfdf
AP:lle sanoisin, että tuo pöytä ja sen alla olevat rojut veke. Ihan turhaan tuossa keskellä lattiaa. Sininen sohvan väri ei sovi sinne mitenkään. Vaihtakaa johonkin muuhun.
 

Yhteistyössä