Oliko tämä normaalia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minua on pitkään mietityttänyt eräs vanha asia, joka tapahtui ollessani n. 13-14-vuotias. Pitkään ajattelin että kaikki oli aivan viatonta, enkä tuolloin kehdannut kertoa kellekään, mutta nyt on asia toisinaan noussut uudestaan mieleeni vaivaamaan.

Olin sukuloimassa noin parin viikon ajan ja kyläpaikassa ollut vanhempi sukulaismieheni halusi halata minua aina iltaisin pitkänkin aikaa, 5-10 minuuttia ja toisinaan pidempäänkin, ennen kuin menin nukkumaan. Hän kertoi miten ihana ja suloinen tyttö olin, muttei tehnyt muuta kuin halasi. Olin hieman kiusaantunut tilanteesta, mutten osannut vastaankaan sanoa. Hänkään ei vastaavalla tavalla halaillut jos muita oli paikalla, ei juurikaan koskenu minuun. Kertoi kyllä kaikille, että hänen mukava sukulaistyttönsä on käymässä.

Iltaisin hän myös pyysi minua usein syliinsä istumaan katsoessamme televisiota ja silitteli selkääni paidan sisältä ja ihasteli pehmeää ihoani. Ei hän vaimonsa nähden minua juurikaan syliinsä pyytänyt, mutta sen jälkeen kyllä kun tämä oli mennyt nukkumaan. Silitti yhtenä iltani hartioitani, käsivarttani ja osuen samalla hieman myös rintaani, mikä oli minusta kiusallista.

Muuten hän oli aivan todella mukava ja pidin hänen seurastaan kovasti, menin sinne myös seuraavana kesänä. Silloin mietin hetken, haluanko jäädä hänen kanssaan kahdestaan, mutta kaikki oli suurin piirtein samanlaista kuin edellisenä kesänäkin. Hän piti minusta, halusi olla kanssani, jutteli kuin aikuiselle, pääsin tekemään kaikkea mukavaa, mutta taas hän halusi iltaisin halailla ja pyysi minua syliin. Heillä oli tapana lepäillä päivisin tiettyyn aikaan hetken verran, ja usein minut pyydettiin mukaan sänkyyn loikoilemaan ja juttelemaan levon ajaksi.

Kerran hän sitten taas silitteli minun sylissä ollessani taas vatsasta ja ihasteli miten mukava olenkaan ja miten sileä ihoni on. Yleensä hän piti kätensä yleensä tiukasti vain vatsallani ja selässäni, mutta sillä kertaa käsi nousi kiusallisen ylös ja tönäisin sitä voimakkaasti alas, hyvä etten työntänyt hänen kättään pikkuhousuihini. Tästä hänkin hätkähti ja puolustautui että minähän hänen kätensä työnsin. Tämän jälkeen en enää syliin halunnu mennä, sillä se oli hämmentävää ja tuntui oudolta.

Nykyisin, kun ajattelen asiaa, se ei todellakaan tunnu täysin viattomalta. Toisena kesänä, peuhatessani koiran kanssa ja helliessäni sitä, hän kommentoi, että hän on hieman kateellinen koiralle kun hyvittelen ja pussaan sitä mutten häntä. Tämän jälkeen myöhemmin hän myös muiskautti pusun suulleni, vaikka huomasi etten siitä oikein pitänyt, sillä yritin kääntää päätäni poispäin, mutta hän piteli leuastani ja pussasi. En oikein tiedä mitä ajatella. Aikaa tuosta on paljon ja en ole häntä juurikaan enää nähnyt, hän asuu sen verran kaukana että emme perheeni kanssa ole juurikaan kyläilleet siellä. Silti välillä mietityttää, että mitä hittoa tapahtui...

Ei ollut normaalia. Ei nyt pahimman luokan pedari mutta ei normaalikaan.

Olin pitkään siinä uskossa, että vain suurentelen asiaa mielessäni ja teen kärpäsestä härkäsen... helpottavaa tavallaan, että en vain kuvittele tuon olleen outoa.

...nyt aikuisena sinäkin ymmärrät ettei tuo ollut normaalia...

No kyllä, mutta silloin en halunnut ajatella niin. Ajatuksissani hän oli minulle vähän niin kuin ukki minulle, sillä molemmat isoisäni ovat kuolleet niin etten lainkaan muista heitä. Ja mitä olisin muka sanonut, ja kenelle?! Ei sen ikäisenä osannut ajatella asioita niin kuin nyt aikuisena.
Ja vaikka koenkin tuon tapahtuneen vääräksi, niin ei minulle käynyt kuitenkaan mitään kiusaantuneisuuden lisäksi, onneksi.

Yhteistyössä