Oon ihan hirveässä puutteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kestä

Vieras
Olen ollut kaksi vuotta ihan jäässä tunteiden ja seksin saralla. Minulla on kulissiliitto, mies petti ja sain tietää siitä. Jatkoimme liittoa silti lasten takia. Tunteeni vain kuolivat ja samoin miehen.

Eilen minut sytytti eräs mies. Nyt olen kiemurrellut koko päivän uskomattomassa pan**uksessa. Omatkaan sormet ei riitä nyt.
Olin unohtanut miltä tuntui kun mies piti kauniina, silitteli, ihasteli minua. Hän oli kohtelias, huomioi minut, piti minua kuin kukkaa kädellä. Hän saatteli minut taksiin ja siinä suutelimme, hän piti minua sylissään ja silitteli hiuksiani, kasvojani ja ihan yhtäkkiä olin valmis heittämään koko liittoni romukoppaan ja lähtemään hänen mukaansa.
Kyllä, olen tasan näin epätoivoinen ja janoan kosketusta, hellyyttä, ja sitä seksiäkin. Nyt haluan seksiä kahden vuoden jälkeen niin epätoivoisesti että en pysty tekemään muuta kuin ajattelemaan seksiä. Olen siivonnut, pyykännyt ja järjestänyt kaappeja. Miten saan ajatukseni pois?

Teki vain mieli jakaa oma surkea ja säälittävä elämäni...

Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;24785745:
Olen ollut kaksi vuotta ihan jäässä tunteiden ja seksin saralla. Minulla on kulissiliitto, mies petti ja sain tietää siitä. Jatkoimme liittoa silti lasten takia. Tunteeni vain kuolivat ja samoin miehen.

Eilen minut sytytti eräs mies. Nyt olen kiemurrellut koko päivän uskomattomassa pan**uksessa. Omatkaan sormet ei riitä nyt.
Olin unohtanut miltä tuntui kun mies piti kauniina, silitteli, ihasteli minua. Hän oli kohtelias, huomioi minut, piti minua kuin kukkaa kädellä. Hän saatteli minut taksiin ja siinä suutelimme, hän piti minua sylissään ja silitteli hiuksiani, kasvojani ja ihan yhtäkkiä olin valmis heittämään koko liittoni romukoppaan ja lähtemään hänen mukaansa.
Kyllä, olen tasan näin epätoivoinen ja janoan kosketusta, hellyyttä, ja sitä seksiäkin. Nyt haluan seksiä kahden vuoden jälkeen niin epätoivoisesti että en pysty tekemään muuta kuin ajattelemaan seksiä. Olen siivonnut, pyykännyt ja järjestänyt kaappeja. Miten saan ajatukseni pois?

Teki vain mieli jakaa oma surkea ja säälittävä elämäni...

Ota yhteyttä siihen mieheen ja harrasta seksiä. Sun on pakko. Tolla liitollas ei oo enää mitään väliä.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Itsellä on vähän samoja tunteita. Olen juuri eronnut suhteesta, jonka viimeiset vuodet oli aika kuivaa kamaa. Nyt sitten ihastuin erääseen mieheen. Toisaalta pelkään että olen näin korvia myöten ihastunut vain siksi että olen niin monta vuotta elänyt nihkeässä ja kylmässä suhteessa.

Kannattaa varmaan sinunkin arvioida johtuuko tunteesi juuri tuosta miehestä vai vain siitä että saa huomiota ja läheisyyttä. Ja ei sun elämä säälittävää ole, aika luonnollista tämä on varmaan :)

Hyppiikö se mieskin vieraissa ja ootte vain yhdessä lasten takia? Ei kai sillä sitten mitään väliä ole jos itsekin käyt vieraissa jos ette halua yrittää parantaa liittoanne...

Mikä pakko siinä kulissiliitossa on olla?

Maailma on täynnä ihan hyviä miehiä joiden kanssa bylsiä, mutta ekana kannattaa joko lähteä pois onnettomasta liitosta, tai ainakin sopia puolison kanssa että seksin ja hellyyden saa hakea liiton ulkopuolelta. Muuten voi tulla ikäviä ylläreitä, kun toisen käsitys liiton kuolleisuustasosta onkin erilainen kuin toisen.

Itsellä on vähän samoja tunteita. Olen juuri eronnut suhteesta, jonka viimeiset vuodet oli aika kuivaa kamaa. Nyt sitten ihastuin erääseen mieheen. Toisaalta pelkään että olen näin korvia myöten ihastunut vain siksi että olen niin monta vuotta elänyt nihkeässä ja kylmässä suhteessa.

Kannattaa varmaan sinunkin arvioida johtuuko tunteesi juuri tuosta miehestä vai vain siitä että saa huomiota ja läheisyyttä. Ja ei sun elämä säälittävää ole, aika luonnollista tämä on varmaan :)

Tiedän kyllä että on normaalia hakea läheisyyttä ja huomiota. On myös mahdollista että voisin kohta pa**a ihan ketä vaan. Jotenkin eilinen sai vain minut täysin hereille, kaksi vuotta ilman seksiä, tai kosketusta, hyväilyjä. En väitä olevani ihastunut, ihastuin siihen että joku piti minua kauniina ja koski minuun.

[QUOTE="vieras";24785813]Hyppiikö se mieskin vieraissa ja ootte vain yhdessä lasten takia? Ei kai sillä sitten mitään väliä ole jos itsekin käyt vieraissa jos ette halua yrittää parantaa liittoanne...[/QUOTE]

En tiedä mitä mies tekee, ei se aina kotona ole. On öitä poissa. En kysy, en halua tietää. Lasten takia olemme yhdessä.

En tiedä mitä mies tekee, ei se aina kotona ole. On öitä poissa. En kysy, en halua tietää. Lasten takia olemme yhdessä.

kannattaa kyllä kysyä ja ilmoittaa että jos asiat on tässä jamassa, niin ei varmaan haittaa jos itsekin käyt hakemassa läheisyyttä ulkopuolelta. Jos liittoa ei pystytä tai haluta pelastaa ja löytää ne kadonneet tunteet miehesi kanssa...

Mikä pakko siinä kulissiliitossa on olla?

Maailma on täynnä ihan hyviä miehiä joiden kanssa bylsiä, mutta ekana kannattaa joko lähteä pois onnettomasta liitosta, tai ainakin sopia puolison kanssa että seksin ja hellyyden saa hakea liiton ulkopuolelta. Muuten voi tulla ikäviä ylläreitä, kun toisen käsitys liiton kuolleisuustasosta onkin erilainen kuin toisen.

Odotamme kunnes lapset on isompia. En itse pärjäisi näin monen kanssa yksin. Kyllä tämä on tähän mennessä sujunut ihan hyvin.

Odotamme kunnes lapset on isompia. En itse pärjäisi näin monen kanssa yksin. Kyllä tämä on tähän mennessä sujunut ihan hyvin.
Miksi sun pitäisi yksin pärjätä? Kai mies isän vastuunsa kantaisi toisesta osoitteestakin.

P.S. Uskon että sulla on vielä miestäsi kohtaan jotain tunteita. Sanoit meinaan, että mies on öitä pois kotoa etkä halua tietää missä hän on. Miksi se tieto satuttaisi, jos tunteita ei kummallakaan enää ole? Eikö olisi kätevintä jutella, sanoa miehelle että sallin sulle seikkailusi ja aion seikkailla itsekin? Jos hellyyttä ja seksiä ei kerran omassa liitossa ole vuosiin ollut, ja olette sopineet elävänne kulissiliittoa lasten takia.

Yhteistyössä