Apua miehen kans...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin...?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin...?

Vieras
Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa?

(Olen 20 v. ja mies 21 v.)
Olen ollut avokin kans vuoden ja 3 kk yhdessä, eikä hän ole KERTAAKAAN saanut tehtyä minulle orgasmia. Hän on torjunut minut monia kymmeniä kertoja, kun minulla on tehnyt mieli, eikä hän itse edes ehdota seksiä, vaan jos hänellä alkaa tehdä mieli, niin hän vetää käteen. Harrastamme seksiä n. kerran kuussa.
Hän myöskin vaatii itselleen suuseksiä, eikä kuitenkaan itse sellaista voi antaa, vaikka olen pyytänyt. Lisäksi hän tahtoisi, että olen AINA päällä, ettei hänen tarvitsisi tehdä mitään. Itse tahtoisin olla eri asennoissa ja paikoissa.

Lisäksi hän on useamman kerran lyönyt minua, eikä ikinä osta mitään tai osoita välittämistä millään tavoin.

Olen niin rikki, mutta pelkään jäädä yksin.

*Runsaasti tehostesanoja* Ei se yksinolo niin kaameaa ole, että kannattaa hakatuksi tulla. Tai edes vähän vaan lyödyksi silloin tällöin. Sulla ei (ilmeisesti?) ole lapsia eikä talolainoja eikä muitakaan hankalia rasitteita, joten eroat tavalla tai toisella tuollaisesta tyypistä välittömästi. Piste.

No sinä taidat kuitenkin olla jo "yksin".
Parempi olla oikeasti yksin ja tulevaisuudessa on mahdollisuus löytää onnellinen parisuhde, kuin olla yksin tuollaisessa suhteessa.

On mulla yksi lapsi, mutta se on exän, jonka kans en ole missään tekemisissä, koska hän ei halunnut lasta. :(

Lähde meneen tuollaisesta suhteesta.
Jos mies tosiaan käyttää väkivaltaakin edes joskus, sun pitäis osata ajatella vähän lapsesikin parasta ja LÄHTEÄ.

Älä pilaa lapsesi lapsuutta omalla läheisriippuvuudellasi ja roikkumalla p*skassa miehessä.

En ymmärrä tätä ajatusta että miehen pitää antaa naiselle orgasmi. Oma tiukka kokemukseni on se, että toiset naiset vaan saa helpolla ja jotkut harvoin ja jotkut ei millään vaikka tekisi mitä temppuja.

Huolehdi sinä omista orgasmeistasi niin minä huolehdin omistani. Ja tasan menee!

Sun ei tarvitse katsella miestä, joka lyö sua. Ihminen, joka rakastaa ei satuta fyysisesti, eikä henkisesti rakastamaansa ihmistä! Nyt ap pakkaa kamat ja lähtee, tai vastaavasti heittää miehen pihalle. Sä löydät varmasti vielä joskus itselles miehen, joka aidosti välittää susta, ihmisen, jolla ei oo tarvetta alentaa sua! Voimia! :hug:

syitä miksi erota:
-lyöminen
-alistaminen
-seksittömyys
-seksi ei suju
-lyöminen
-lyöminen
-välinpitämättömyys

syitä jäädä
-ei ole

Jos suhteessa on jo noin alussa lyömistä niin se vain pahenee ajan mittaan. sä et ikinä tule sitä "mieheltä" saamaan muuta kuin turpaan ja pahaa mieltä. Entäs jos alkaa käymään käsiksi myös lapseen?
Seksi on melko tärkeä suhteessa sanoo kuka mitä sanoo jos itse on halukas. jos olet ennen saanut orgasmin toisen tekemänä niin silloin vikaa löytyy miehestä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä