Mieheni ei tee suuseksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puute
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23036994]No valitettavasti olet onnistunut ottamaan itsellesi miehen, jonka seksielämään ei kuulu naisen nuoleminen ja tuskinpa sitä hänen seksielämäänsä saat sisällytettyä normaalina toimenpiteenä. Ja jos sinä sitä haluat, vaihdat miehen tai sitten tyydyt siihen kerran vuodessa.[/QUOTE]

Kai se on sitten mies vaihtoon...

miksi tehdään lapsia parisuhteeseen missä on noin iso ongelma? tuohan on iso ongelma, seksielämä ei ole tyydyttävä molempien osapuolten mielestä. erohan teille tulee, tai sitten sinä alistut osaasi. tuskin ukkosi alkaa pillua nuolemaan jos ei tähänkään mennessä siihen pysty kuin kerran vuodessa.

minun miehelleni nuoleminen on myös "vaikeaa". käyn aina pesulla ennen kuin raotan jalkojani, siistin karvat ym, mutta joillekin silti se suuseksi ei ole oma juttu. voi joutua miehen lapsuudenkodin tiukasta uskonnollisesta kasvatuksesta, että on hieman rajoittunut.
ja koska mies ei tee sitä kovin mielellään, en enää edes halua suuseksiä (tosin en yleensä annakaan sitä, ellen itse halua ja tee aloitetta). en halua tehdä mitään mistä molemmat eivät tykkää. en myöskään antaisi joskus peppua, jos en siitä itse tykkäisi tai saisi orkkua siitä.

miksi tehdään lapsia parisuhteeseen missä on noin iso ongelma? tuohan on iso ongelma, seksielämä ei ole tyydyttävä molempien osapuolten mielestä. erohan teille tulee, tai sitten sinä alistut osaasi. tuskin ukkosi alkaa pillua nuolemaan jos ei tähänkään mennessä siihen pysty kuin kerran vuodessa.

Niin, kai sitä ihminen oppii tunteen itteensä paremmin vuosien myötä, olin sen verran kokematon kun alettiin seurusteleen, ja vasta raskauden jälkeen oon oppinu tunteen kehoani paremmin... Lisäks oon ite edelleen opetellu uutta, jotain mihin alunperin suhtauduin täysin torjuvasti, niin en näe syytä miksei hänkin voisi laajentaa "perspektiiviään"...

Jos minulla olisi sellainen kristallipallo jolla voisin aina tietää tulevan ja etukäteen tietää mitä oppii itsestään ja toisesta, olisin rikas nainen...

ootko kertonut sille nää samat asiat kun täällä? mä kyllä sinuna ilmottaisin et musta ei tunnu kivalta antaa suuseksiä jos en itse sitä KOSKAAN saa. tai sit vaatisin sitä kertomaan syyn.

Olen kertonut, en varmaan just näillä sanoin, mutta sisällön puolesta kyllä, eli että tykkäisin TOSI paljon että hän tekis, ja että se olis mulle tosi tärkeätä, ja että teenhän minäkin hänelle jatkuvasti, ja pyytänyt miettimään miltä tuntuisi jos minä en tekisi hänelle, jne... Ja olen vaatinut kertomaan syyn, ja hän ei sano syytä. Hän joko vaikenee tai vaihtelee puheenaihetta tai ärisee että mitä minä jankutan tms... Tuntuu tosi kummalliselta ja pahalta... :(

Olen kertonut, en varmaan just näillä sanoin, mutta sisällön puolesta kyllä, eli että tykkäisin TOSI paljon että hän tekis, ja että se olis mulle tosi tärkeätä, ja että teenhän minäkin hänelle jatkuvasti, ja pyytänyt miettimään miltä tuntuisi jos minä en tekisi hänelle, jne... Ja olen vaatinut kertomaan syyn, ja hän ei sano syytä. Hän joko vaikenee tai vaihtelee puheenaihetta tai ärisee että mitä minä jankutan tms... Tuntuu tosi kummalliselta ja pahalta... :(

höh, no eipä tossa kai hirveesti vaihtoehtoja sit enää oo. paitsi se pihtaaminen joko kokonaan tai suuseksin osalta :)

Sun miehes on vaan laiska ;) saa itse tyydyttävää suuseksiä ja kun ei nuole sua niin pääsee nopeemmin asiaan ... kai sun mies kuitenkin sormillaan hoitelee sut jos et yhdynnässä saa orgasmia? Ja jos näin ei ole niin ekana neuvoisin lopettamaan suuseksin antamisen miehelle ja sitten kun kysyy että miksi et anna niin sanot että sulta jää orgasmi puuttumaan kokonaan :D ja seuraava vaihe on se että pyydät miestä hoitamaan sulle myös orgasmin silloin kun harrastatte seksiä ja sitten kun se on puhuttu ja saat myös tyydytyksen kun seksiä harrastatte niin voitte palata aiheeseen miehelle suuseksiä ja sitten pääsette aiheeseen sulle suuseksiä ;)

Nuolisitteko itse jotain vulvaa, hyi hitto.

En nuolis,ku en oo lesbo :D mutta jos mää otan mieheltä suihin,niin kyl mieskin vastavuorosesti nuolee mua.Musta ei oo oikein, jos nainen joka kerta antaa miehelle suuseksiä ja mies ei viitsi taas naiselleen antaa samaa nautintoa kuin kerran vuodessa,varsinkin ku tietää miten tärkeetä se on naiselle.:(

höh, no eipä tossa kai hirveesti vaihtoehtoja sit enää oo. paitsi se pihtaaminen joko kokonaan tai suuseksin osalta :)

Nin, surullista, kun mä vaan haluaisin reippaasti hyvää seksiä ja itse otan hänen tarpeet huomioon, niin sit pitää olla näin. Huokaus... Vaihtoehdot ilmeisesti alistuminen/tappeleminen/kiristys/ero. Jippijaijee... :( Miksei se vaan voi tehdä suuseksiä mulle niinkuin mäkin olen tehnyt kaikkea mitä hän haluaa!!!! >(

Alkuperäinen kirjoittaja kokeileppa tätä;23037152:
sun miehes on vaan laiska ;) saa itse tyydyttävää suuseksiä ja kun ei nuole sua niin pääsee nopeemmin asiaan ... Kai sun mies kuitenkin sormillaan hoitelee sut jos et yhdynnässä saa orgasmia? Ja jos näin ei ole niin ekana neuvoisin lopettamaan suuseksin antamisen miehelle ja sitten kun kysyy että miksi et anna niin sanot että sulta jää orgasmi puuttumaan kokonaan :d ja seuraava vaihe on se että pyydät miestä hoitamaan sulle myös orgasmin silloin kun harrastatte seksiä ja sitten kun se on puhuttu ja saat myös tyydytyksen kun seksiä harrastatte niin voitte palata aiheeseen miehelle suuseksiä ja sitten pääsette aiheeseen sulle suuseksiä ;)

huom! :d

Imen kyrpää kylläkin... :D

Kyl sitä voi imeä, mutta naisen alapää... huh.. ensinnäkin se lienee aika sekava hökötys, mitä siinä edes nuolisi muuta kuin klitorista.. jos ensin edes löytäis sen..toisekseen, ei voi tietää mitä sieltä valuu naamalle.

Koko ajatus on järkyttävä ja vastenmielinen. Ymmärrän sitä miestä täysin rinnoin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeileppa tätä;23037152:
Sun miehes on vaan laiska ;) saa itse tyydyttävää suuseksiä ja kun ei nuole sua niin pääsee nopeemmin asiaan ... kai sun mies kuitenkin sormillaan hoitelee sut jos et yhdynnässä saa orgasmia? Ja jos näin ei ole niin ekana neuvoisin lopettamaan suuseksin antamisen miehelle ja sitten kun kysyy että miksi et anna niin sanot että sulta jää orgasmi puuttumaan kokonaan :D ja seuraava vaihe on se että pyydät miestä hoitamaan sulle myös orgasmin silloin kun harrastatte seksiä ja sitten kun se on puhuttu ja saat myös tyydytyksen kun seksiä harrastatte niin voitte palata aiheeseen miehelle suuseksiä ja sitten pääsette aiheeseen sulle suuseksiä ;)

Kiitos vastauksesta, täytyy varmaan yrittää tuota taktiikkaa :) Mä vaan pelkään että mulle käy vielä niin että mä lopulta häviän nyrkkikyllikille :(

Kyl sitä voi imeä, mutta naisen alapää... örks.. ensinnäkin se lienee aika sekava hökötys, mitä siinä edes nuolisi muuta kuin klitorista.. toisekseen, ei voi tietää mitä sieltä valuu naamalle.

En oo ees pyytäny nuoleen mitään muuta kuin klitorista. Ja en tiedä missä asennossa sä nuolisit, mut ei meilläpäin olla sellasessa asennossa että sieltä ees vois mitään valua. Ja jos on terve (kuten mä) eikä ole menkat, niin eihän sieltä voi ees mitään ylimäärästä valua. P.S. miehilläkin tulee pissa siitä hepin päästä, ja jos on pöpöjä niin kyllä ne siinä pippelissä on.

Kiitos vastauksesta, täytyy varmaan yrittää tuota taktiikkaa :) Mä vaan pelkään että mulle käy vielä niin että mä lopulta häviän nyrkkikyllikille :(

No pitää kyllä olla aika typerä mies jos mielummin käyttää nyrkkikyllikkiä kun sekstailis vaimonsa
kanssa.:kieh:

Kyl sitä voi imeä, mutta naisen alapää... huh.. ensinnäkin se lienee aika sekava hökötys, mitä siinä edes nuolisi muuta kuin klitorista.. jos ensin edes löytäis sen..toisekseen, ei voi tietää mitä sieltä valuu naamalle.

Koko ajatus on järkyttävä ja vastenmielinen. Ymmärrän sitä miestä täysin rinnoin.

Mun mies (ja aika moni muukin mies) taas epäröimättä vastais että hän nuolee kyllä naisen alapäätä mutta kyrpää ei missään nimessä. :D

Lunatic, kirjastosta ja ihan netistäkin löytyy anatomian kuvia joissa huomaat ettei kyseessä ole loppupeleissä mikään sekava hökötys.

Huomasin joskus sellaisen ilmiön kun ajelen karvat siis ihan posliiniksi, niin sitä suuseksiä tulee paljon herkemmin.!
No olen ollutkin nykyisin posliinina, nytkin vaikka odotusmasu alkaa jo olla melko iso. Mieheni joskus alkuaikoina valitti että kieli "puutuu" suuseksiä minulle antaessa. Siis jos kielellä pyörittelee klitoriksen ympäriltä.. Se on kuitenkin parasja tehokkain tapa antaa mulle orgasmi.

Jotkut ei vaan varmaan tykkää antaa suuseksiä. En minäkään tykkäis nuolla esim. kenenkään peräaukkoa vaikka se toiselle toisi miten mahtavan orgasmin.

Mun exä oli sellainen ettei myöskään antanut suuseksiä, mutta kyllä kelpas kun minä annoin hänelle.