Oliko sulla teininä oma telkkari, kun kotona asuit??

Fleur de la Cour
Oli mulla väritelkkari juu, sellanen pikkuinen, mutta ihan kohtuu kokoinen kun ei ollut huoneenikaan mikään iso. Silloin ei tiedetty tuon taivaallista digibokseista tai dvd-laitteista. Videot meillä perheessä kyllä oli, mutta ne sijaitsi olohuoneessa. Nykyään tuolla mummulassa (mun lapsuudenkodissa) on valtavat telkkarit ja tallentavat digiboksit jne. olkkarissa, tällä hetkellä ovat hankkimassa mökille telsua kun ostivat juuri mökin.

Minniskä
Ei ollu, ei... Eikä tietsikaa ei varmaan ollu keksittykään silloin), ja pahinta kaikessa-ei ollu edes omaa huonetta.

Tässäpä nyt istun koneella ja telkkari pauhaa olohuoneessa :)

Oli, vanha kaukoton mustavalkonen ja siinä ei suostunu kaikki kanavat näkymään... Onneks näky MTv, että pysty sunnuntaina kattomaan Headbanger's Ballin :D
Muuten oikeestaan katoin ohjelmat olkkarissa.

Fleur de la Cour
Aloinpa oikeen miettiä käsitettä telkkari lapsella.. muistan juu itse lapsuudestani, että sain joskus teini-iän kynnyksellä sen telsun lahjaksi, koska olin vanhin. Se oli mun huoneessa ja jos ohjelma oli sallittu mun siskolleni niin mun piti sisko päästää kattomaan huoneeseeni. Sielläpä sit molemmat mun sängyssä loppujen lopuks nukuimme perjantai-ltaisin kun uni voitti ennen kuin dynastia loppui :D Nyttemmin sit vanhempana tuli hommattua enempia ajattelematta heti telkkari lastenhuoneeseen kun sellainen tähän kämppään remontoitiin. Ei tullut mieleenkään että ei telkkaria, sillä lapsi oli ihan sylivauvasta asti katsonut teletappeja ja pitänyt telkkari yhtenä leikkivälineenä. Lastenhuoneessa siis kuului olla leluja ja telkkari ja videot, nyttemmin vielä dvd-laitekin kun tekniikka on tässä vajaassa kymmenessä vuodessakin kehittynyt. Tietokonekin on koko ajan ollut lastenhuoneessa, se tosin on lapsen käytössä ollut vasta nyt kouluiän kynnyksellä, aiemmin se oli mulla tässä että samalla ehdin vahtia lapsen leikkiä ja silti itsekin viihtyä. Hui kamala miltä tuo lause kuulostikaan kun sen tuosta luki.. mihin tämä maailma on mennyt. Taidanpa muuttaa sinne vanhempien mökille ja unohdamme hankkia sen telkkarin sinne (vaikka miehillä taitaa tulla itku kun jalkapallon MM-kisat alkaa, niin ja sitä ennen jääkiekon MM-kisat eli toukokuussa on turha edes haaveilla mökillepääsystä ilman telsua)

Alkuperäinen kirjoittaja Irish toothpick:
Ei ollut. Oli vain yx tv koko talossa, ja sekin mustavalkoinen.....ja ikkuna venäjälle päin.... ;)
Mulla oli myös ikkuna venäjälle ja tosiaan telkasta näkyi aluksi vain ykkönen ja kakkonen. Sitten, kun alkoi kolmos kanava, veljen kanssa viritettiin antenni tikapuihin roikkumaan....heh. No, mutta pääasia, että sain kolmosen. :D

Olisi varmaan ollut jos olisin älynnyt pyytää.
Mulla oli muuta tekemistä, kun telkkarin katsominen.

Ekaan omaan kämppäänkin hankittiin telkkari vasta, kun kundikaveri kotiutui intistä. Pärjäsin vuoden ihan ilman telkkaria, ja yksin olisin pärjännyt pidempäänkin...

Yhteistyössä