Oliko sulla teininä oma telkkari, kun kotona asuit??

Mä sain oman telkkarin vasta muuttaessani omaan kotiin ollessani 19-vuotias. Tai no, sillosen ukkelin se oli ja ihan oman melkein 21-vuotiaana. Mut kuiten. Puhelintakaan ei ollu omaa... Kännyn sain 17-vuotiaana, kun asuin toisessa kaupungissa opiskelujen takia, enkä yleensä ollu tavotettavissa asuntolasta. Hyvin pärjäs ilmankin... Mut ilman kännyä en kyl enää osaa olla. On siitä välillä virrat pois, kun akku loppuu... En viiti ottaa paineita, jos ei o välttämätöntä olla tavotettavissa.

Oli meil porukoiden huoneessa toinen telkku ja sit se olkkarin... Mut ei sillon kaikille omaa tarvinnukaan, kun kanavia tais olla vaan se kolme tai neljä. :LOL:

Kyl miul oli, viidennest luokast lähtien, sellanen kahvasta kannettava mustavalkonen matkatelsu, jota perhe vei aina kesällä mökille. Siitä pysty vallan mainiosti kattomaan pe-iltana Dallasin. Mitään muuta ei telkusta ehtinytkään katella... :D :D . Siis oon vm. -70.

Alkuperäinen kirjoittaja Hööpänpööppä:
Kyl miul oli, viidennest luokast lähtien, sellanen kahvasta kannettava mustavalkonen matkatelsu, jota perhe vei aina kesällä mökille. Siitä pysty vallan mainiosti kattomaan pe-iltana Dallasin. Mitään muuta ei telkusta ehtinytkään katella... :D :D . Siis oon vm. -70.
Joo, Dallasta mäkin tsekkasin ja lemmenlaivaa....vm.-72 kun olen.... :D

Yhteistyössä