Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Muuten kyllä kuulostaa aika lailla minun synnytyksiltäni, mutta ne vaan eivät ole päättyneet sektioon vaan pitkään, kivuliaaseen ponnistusvaiheeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:No kyllä mä johonkin tossa pystyin samaistumaan... Mut naiset tuntuu usein ajattelevan et mitä hirveempi synnytys, niin sitä kovempi jätkä.
Eli kyllä munkin supistukset tuli heti alussa muutaman minuutin välein ja niitä tuli monta putkeen ja olin ihan jossain unenomaisessa tilassa eli eipä muistikuvia ole hirveesti mut jos olisin taipuvainen dramatisointiin niin samanlaisen stoorin saisin toki kirjotettua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xfallonx:Ap:lle kysymys, onko tuo oma synnytyskertomuksesi vai oletko kopioinut sen luvatta?
Alkuperäinen kirjoittaja sisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:No kyllä mä johonkin tossa pystyin samaistumaan... Mut naiset tuntuu usein ajattelevan et mitä hirveempi synnytys, niin sitä kovempi jätkä.
Eli kyllä munkin supistukset tuli heti alussa muutaman minuutin välein ja niitä tuli monta putkeen ja olin ihan jossain unenomaisessa tilassa eli eipä muistikuvia ole hirveesti mut jos olisin taipuvainen dramatisointiin niin samanlaisen stoorin saisin toki kirjotettua.![]()
Ei musta tässä toi kertoja mitenkään tuonut ilmi 'olevansa kova jätkä'. Eikä tarina ollut ylidramatisoitu, mä samaistuin siihen ihan täysin. Miksi joidenkin naisten mielestä kauheiden kokemusten kuvailu on heti dramatisointia??? Elämään mahtuu kaikenlaista ja musta on todella inhottavaa, että toisten kokemuksia vähätellään.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Muuten kyllä kuulostaa aika lailla minun synnytyksiltäni, mutta ne vaan eivät ole päättyneet sektioon vaan pitkään, kivuliaaseen ponnistusvaiheeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 synnyttänyt:ei oo todellakaan! en nyt sano etteikö tuo vois olla noin karmeaa mitä kirjottaja kertoo,mut on se paljon asenteestakin kiinni! se miten ihminen tuntee kivun on paljon kiinni just asenteesta ja miten sen ottaa. ei tän päivän ihmiset kestä edes hyttysen pistoa nii miten ne ny kestäs synnytyksen??? hoh hoijaa miten taas liiotellaan kaikkea. kylhän on erilaisia synnytyksiä,mut siitä ei pääse mihkää et luonto hoitaa homman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän toi oli liioiteltua aivan selvästi, tai sitten kirjoittajalla on negatiivinen suhde sairaaloihin ja lääkäreihin ja kipuun.
No mun synnytys oli melkolailla samanlainen, ihan suomessa ja liioittelematta. Paitsi että henkilökunta oli vielä tylympää ja päättyi reilu kahden tunnin ponnistukseen. Eikä mun suhde sairaaloihin tai lääkäreihin ollut etukäteen yhtään negatiivinen, jälkeenpäin lähes murhanhimoinen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:No kyllä mä johonkin tossa pystyin samaistumaan... Mut naiset tuntuu usein ajattelevan et mitä hirveempi synnytys, niin sitä kovempi jätkä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jumalauta:Voi valivali ja narinari, en voi muuta sanoa. Kuvittelikohan kyseinen muija, että synnyttäminen on kuin asuntomessuilla käymistä?
Mitä levitti ollenkaan, kun kaikki sattu ja oli kylmä ja huihui ja voivoi.
Vittu mitä kermaperseitä. Ei maailman ensimmäinen synnyttäjä, eikä varmasti viimeinenkään. Synnyttäminen sattuu. OOOOOOOOOOOOOOO!!! kenelle tää tulee yllätyksenä? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:Itsellä oli kivulias 16h synnytys (joka tosin ei päätynyt sektioon), mutta en sitä ehkä noin karskisti kuvaisi.
Mitä tuohon nytten sanoisi - Kyllä, synnytys sattuu, ja pirusti sattuukin. Toisille se on hyvin kivulias kokemus, toisille vähemmän kivulias, mutta jokaista se sattuu. Onneksi ei täydy synnyttää joka päivä, tai edes kerran vuodessa.
Synnyttämään tarttisi lähteä avoimin mielin, ei lukea niitä vaaleanpunaisia hattarakertomuksia, eikä kauhukertomuksia.
Eniten tuossa tarinassa tökkii "minä vaadin sektion, en jaksa synnyttää". Mutta kukin tavallaan.