Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:Niin, olisihan se hauska tietää että mitä mieheltä puuttui? Miksi esittää onnellista jos sitä ei ole? Miksi väittää että kaikki toimii niinkuin haluaakin ja on olevinaan tyytyväinen jos ei ole?
Voin sanoa, että jos olisin tiennyt, että kaikki ei ole hyvin, olisin tehnyt voitavani että olisi ollut. Mutta mistä sen voin tietää, jos annetaan luulla toisin ja ei kerrota? En ole kai selvännäkijä...
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:Ei, vaan poika on niin pieni, ettei voi isällään olla pitkiä aikoja. Sekin aika tulee, kun saa jo pidemmäksi ajoiksi luokseen, mutta nyt vain joka toinen vkloppu.
Ei poika tähän liity, mutta luulisin sen olevan hyvin kova paikka kun ei voi olla AINA vapaa-ajallaan pojan lähellä, mutta se on valinta sekin. Ei minun tosin...
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:Ei, vaan poika on niin pieni, ettei voi isällään olla pitkiä aikoja. Sekin aika tulee, kun saa jo pidemmäksi ajoiksi luokseen, mutta nyt vain joka toinen vkloppu.
Ei poika tähän liity, mutta luulisin sen olevan hyvin kova paikka kun ei voi olla AINA vapaa-ajallaan pojan lähellä, mutta se on valinta sekin. Ei minun tosin...
Pienen pojan perheen ja elämän rikkominen liittyy poikaan. Äidin kokema nöyryytys ja siitä johtuva viha, tai isän epätoivoinen viha ja sääli tumpeloa äitiä kohtaan, eivät ole mitään verrattuna pojan tunteisiin ja tuleviin kehitys- ja käytöshäiriöihin.
Perhe on lapsia varten. Vanhempien tunteet toisiaan kohtaan ovat toissijaisia siinä vaiheessa kun perheessä on lapsia. Tässä tapauksessa sinä rikoit lapsiperheen, ei isä. Ja kehtaat vielä ylpeillä sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älä helvetissä nyt moista väitä, kyllä syyllinen liiton rikkoutumiseen on pettäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:Ei, vaan poika on niin pieni, ettei voi isällään olla pitkiä aikoja. Sekin aika tulee, kun saa jo pidemmäksi ajoiksi luokseen, mutta nyt vain joka toinen vkloppu.
Pienen pojan perheen ja elämän rikkominen liittyy poikaan. Äidin kokema nöyryytys ja siitä johtuva viha, tai isän epätoivoinen viha ja sääli tumpeloa äitiä kohtaan, eivät ole mitään verrattuna pojan tunteisiin ja tuleviin kehitys- ja käytöshäiriöihin.
Perhe on lapsia varten. Vanhempien tunteet toisiaan kohtaan ovat toissijaisia siinä vaiheessa kun perheessä on lapsia. Tässä tapauksessa sinä rikoit lapsiperheen, ei isä. Ja kehtaat vielä ylpeillä sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kun niitä tällaisia miehiä on:joilla kaikki on oikeasti asiat hyvin ja sitten vain ihan kokeilumielessä käyvät kiksauttamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kun niitä tällaisia miehiä on:joilla kaikki on oikeasti asiat hyvin ja sitten vain ihan kokeilumielessä käyvät kiksauttamassa.
Ja siksi pikkumainen mies pistää huorahtavan akkansa pihalle!Ihan oikein !
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl pettäminen ois mulle niin rankka pala, että vanhaa hyvää aikaa ei tulis koskaan takasin. Ja en olisi yhdessä pettäjän kanssa, en edes lapsen takia.
Muunmuassa lapset ovat yksi syy, minkä takia emme petä alunperinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja ällötripod:Perhe on lapsia varten. Vanhempien tunteet toisiaan kohtaan ovat toissijaisia siinä vaiheessa kun perheessä on lapsia. Tässä tapauksessa sinä rikoit lapsiperheen, ei isä. Ja kehtaat vielä ylpeillä sillä.
Tripod elelee kyllä ihan omassa maailmassaan.
Menis pois palstalta. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:Miehellä OLI:
Kaunis, iso koti
Auto
Moottoripyörä
Koko sydämestään rakastava vaimo
Omaa tilaa/aikaa
Seksiä niin paljon kuin ikinä vain tahtoi (koska vaimokin halusi )
Hellyyttä, suudelmia, pusuttelua, haleja
Lämmin, pehmeä sänky
Lämmin ruoka pöydässä töistä tullessa
Ei nalkuttavaa akkaa
Vapaus tehdä niinkuin halusi (ja käytti tätä vapautta väärin! )
Elämänsä tärkein henkilö: Poika, aina lähellä
Oletko itse pettänyt, kun koet sen anteeksiannon niin tärkeäksi? onko sinua petetty?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja ällötripod:Perhe on lapsia varten. Vanhempien tunteet toisiaan kohtaan ovat toissijaisia siinä vaiheessa kun perheessä on lapsia. Tässä tapauksessa sinä rikoit lapsiperheen, ei isä. Ja kehtaat vielä ylpeillä sillä.
Tripod elelee kyllä ihan omassa maailmassaan.
Menis pois palstalta. :headwall:
Minun maailmassa lapsilla on oikeus ehjään perheeseen, ja aikuisillakin on täysi oikeus tehdä virheitä. Pitkä parisuhde vaatii anteeksiantamisen taitoa ja suhteellisuudentajua, kummaltakin osapuolelta.
On varsin todennäköistä että elämässä ja parisuhteessa tapahtuu pahempia asioita kuin miehen yksittäinen lipsahdus uskollisuudessa.
Menisin suosiolla pois, ellei näitä meheviä provoja tipahtelis näin tiuhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl pettäminen ois mulle niin rankka pala, että vanhaa hyvää aikaa ei tulis koskaan takasin. Ja en olisi yhdessä pettäjän kanssa, en edes lapsen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl pettäminen ois mulle niin rankka pala, että vanhaa hyvää aikaa ei tulis koskaan takasin. Ja en olisi yhdessä pettäjän kanssa, en edes lapsen takia.
Oletko miettinyt mistä tämä johtuu? Että juuri tästä yksittäisestä teosta on tullut niin anteeksiantamaton, että oman lapsen hyvinvointia voi uhrata kostolle? Raamatussakaan ei taida olla näin tiukkaa ohjetta.
Näyttä siltä että tämä on lähinnä nykytrendin mukainen ajattelutapa nuorilla naisilla, mutta pohjautuuko tämä jonkinlaiseen loogiseen päättelyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko itse pettänyt, kun koet sen anteeksiannon niin tärkeäksi? onko sinua petetty?
Tyhjentävästi sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos mies kunnioittaa minua ja jos minä riitän, hän ei petä. Jos taas ei kunnioita ja jos minä en riitä, niin en halua olla sellaisen kanssa suhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl pettäminen ois mulle niin rankka pala, että vanhaa hyvää aikaa ei tulis koskaan takasin. Ja en olisi yhdessä pettäjän kanssa, en edes lapsen takia.
Oletko miettinyt mistä tämä johtuu? Että juuri tästä yksittäisestä teosta on tullut niin anteeksiantamaton, että oman lapsen hyvinvointia voi uhrata kostolle? Raamatussakaan ei taida olla näin tiukkaa ohjetta.
Näyttä siltä että tämä on lähinnä nykytrendin mukainen ajattelutapa nuorilla naisilla, mutta pohjautuuko tämä jonkinlaiseen loogiseen päättelyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oletko itse pettänyt, kun koet sen anteeksiannon niin tärkeäksi? onko sinua petetty?
En ole pettänyt (vielä), eikä minua ole tietääkseni petetty. Mutta vaikka vaimo pettäisi, niin olisin varmuudella valmis jatkamaan perheen arjen pyörittämistä jos vain vaimo olisi valmis siihen.
Tämä koska olen läheltä nähnyt eroperheiden arkea, ja tehnyt työtä eroperheiden lasten kanssa. Kun eron vaikutus on selvä, on vaikeata olla reagoimatta näihin tarinoihin.
Tälläkin palstalla on jatkuvasti avauksia joissa esim. yksinäinen äiti itkee 5-6 vuotiaan pojansa muuttunutta ja agressivistä käytöstä. Nämä eivät ilmeiseti kosketa jos ei ole itse nähnyt sitä samaa tilannetta läheltä..