Oliko se sen arvoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpäniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinpäniin

Vieras
Miehellä OLI:

Kaunis, iso koti
Auto
Moottoripyörä

Koko sydämestään rakastava vaimo
Omaa tilaa/aikaa
Seksiä niin paljon kuin ikinä vain tahtoi (koska vaimokin halusi )
Hellyyttä, suudelmia, pusuttelua, haleja
Lämmin, pehmeä sänky
Lämmin ruoka pöydässä töistä tullessa
Ei nalkuttavaa akkaa
Vapaus tehdä niinkuin halusi (ja käytti tätä vapautta väärin! )

Elämänsä tärkein henkilö: Poika, aina lähellä

Ja mitä hänellä on nyt: Omat henkilökohtaiset tavarat, vaatteet, viikonloppu-isyys, kova ikävä kotiin.

Niin että oliko sen yhden-illan-jutun arvoista? Ei.

Sorry.. Pakko vaan ihmetellä mikä näitä miehiä vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Heluna85:
Tiesikö vaimo, mitä mies haluaa, oliko hän onnellinen?

Luuli tietävänsä, oli yhteinen haave, yhteinen tulevaisuus. Tiedätkös kun kaikki tulee puuntakaa? Että olette "onnellisia", olette saavuttaneet yhteisen haaveen? Ja kaikki kaatuu...

Niin se menee. Mutta jos se yhtään lohduttaa, niin mies menetti lähes kaiken. Kaiken, mikä ei ollut hänen nimissään, hänen varoillaan hankittua jne.

Noh. Mikäs siinä, Fjonga, toivottavasti oli sitten ihan hemmetin hyvä pano... :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:

Luuli tietävänsä, oli yhteinen haave, yhteinen tulevaisuus. Tiedätkös kun kaikki tulee puuntakaa? Että olette "onnellisia", olette saavuttaneet yhteisen haaveen? Ja kaikki kaatuu...

Niin se menee. Mutta jos se yhtään lohduttaa, niin mies menetti lähes kaiken. Kaiken, mikä ei ollut hänen nimissään, hänen varoillaan hankittua jne.

Noh. Mikäs siinä, Fjonga, toivottavasti oli sitten ihan hemmetin hyvä pano... :D

ai mä oon pannu ukkoas? :o

Ihmisen biologiasta surullisen tietämätön nainen poisti siis pojan henkisen kehityksen kannalta tärkeimmän henkilön pojan elämästä. Kostonhimo taisi taas kerran sumentaa järjen.

Kiitti hyvästä provosta, oli oikein maukas.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

En tiiä... Se oli tarkoitettu niinkuin vitsiksi. Tai no, että kun sanoit jotain: ehkä se oli sen arvoista, niin toivon että oli sitten ihan hemmetin hyvä pano, en sinua tarkoittanut kirjaimellisesti.

Sekavasti kirjoitan kyllä.

En tiiä... Se oli tarkoitettu niinkuin vitsiksi. Tai no, että kun sanoit jotain: ehkä se oli sen arvoista, niin toivon että oli sitten ihan hemmetin hyvä pano, en sinua tarkoittanut kirjaimellisesti.

Sekavasti kirjoitan kyllä.

ok :) no hard feelings! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Ihmisen biologiasta surullisen tietämätön nainen poisti siis pojan henkisen kehityksen kannalta tärkeimmän henkilön pojan elämästä. Kostonhimo taisi taas kerran sumentaa järjen.

Ei, vaan poika on niin pieni, ettei voi isällään olla pitkiä aikoja. Sekin aika tulee, kun saa jo pidemmäksi ajoiksi luokseen, mutta nyt vain joka toinen vkloppu.

Ei poika tähän liity, mutta luulisin sen olevan hyvin kova paikka kun ei voi olla AINA vapaa-ajallaan pojan lähellä, mutta se on valinta sekin. Ei minun tosin...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Voi hitto kun mä repesin täällä. Voi kuvitella kun fjongan leuka tippu lattiaan kun yhtäkkiä tulee näyttöön et "mikäs siinä, fjonga.." :laugh:

:'( Mä veikkaan, ettei mies ihan ajatellut loppuun asti (seuraamukset jne) kun alkoi pehdata... Ja uskon kyllä että on nyt sitä mieltä ettei kannattanut...

Harmillista minkä teki, jaksamista :hug:

Tässä on kyllä pointtia!

Hyvin surullista, että moni äiti/isä antaa viattoman lapsen kärsiä siitä ettei vanhemmat osaa käyttäytyä asiallisesti. Ikinä se ei ole lapsen syy eikä lapsen pitäisi siitä kärsiä!

Oli mukava kuulla esim Sinkkuäidille sulhanen ohjelmassa miten Hinni totesi, että vaikka lapsen isän kanssa ei ollakaan bestiksiä niin silti pitää sitä tärkeänä, että lapsi saa tavata isäänsä.

Ja se on lapsen oikeus!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Tässä on kyllä pointtia!

Hyvin surullista, että moni äiti/isä antaa viattoman lapsen kärsiä siitä ettei vanhemmat osaa käyttäytyä asiallisesti. Ikinä se ei ole lapsen syy eikä lapsen pitäisi siitä kärsiä!

Oli mukava kuulla esim Sinkkuäidille sulhanen ohjelmassa miten Hinni totesi, että vaikka lapsen isän kanssa ei ollakaan bestiksiä niin silti pitää sitä tärkeänä, että lapsi saa tavata isäänsä.

Ja se on lapsen oikeus!

Olenko väittänyt muuta? En. Enkä ikinä ikinä ikinä erottaisi poikaa isästään, mutta valitettavasti ei ole sama asia kuin ASUA pojan kanssa. Eihän? Ei.

Yhteistyössä