Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:miten muistelen et joulun aikaan on ollu tuo ennemminkin
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Tekisi HIRVEàSTI mieli suklaata!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Koko ajan fazer matkii kultasuklaata jolla on salmiakki,pipari ja monta muuta makua ollut jo aikoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:mä' maistoin tänään jotain sitruunajugurtti patukkaa, oli aika nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Koko ajan fazer matkii kultasuklaata jolla on salmiakki,pipari ja monta muuta makua ollut jo aikoja.![]()
Onko tuota kultasuklaata saatavilla missä vaan? Mä en sitä tääläpäin kyllä oo nähny missään ja miten hinta? Tai tiedätkö onko ko. firmalla laktoositonta suklaata, jotain muutakin kuin perusmakua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Tekisi HIRVEàSTI mieli suklaata!!!!!!!!!!
Näin sivumennen tuli mieleen et olisko sulla antaa jotain hyvää italialaista keittoreseptiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Tekisi HIRVEàSTI mieli suklaata!!!!!!!!!!
Näin sivumennen tuli mieleen et olisko sulla antaa jotain hyvää italialaista keittoreseptiä![]()
Voi kuules... antaisin mielellàni, mutta tààllà meidàn seudulla syòdààn todella vàhàn soppaa. Itseasiassa Suomen matkalla heti saksassa syòn illalliseksi soppaa
Alkuperäinen kirjoittaja kerma:maitosuklaa -piparkakku.
miltähän maistuisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja v:mä' maistoin tänään jotain sitruunajugurtti patukkaa, oli aika nam![]()
Se on kieltämättä aika hauska yhdistelmä mutta ei sitä työkseen silti söis.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Koko ajan fazer matkii kultasuklaata jolla on salmiakki,pipari ja monta muuta makua ollut jo aikoja.![]()