hemmetin joulusuklaat!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
tavalliset fazerin siniset ohitan ongelmitta, mutta kun kuulin piparkakku-suklaan seireenilaulun niin se oli menoa..! hyvästi laihdutuskuuri :headwall:
hemmetin iso levy vielä. käskin miehen piilottaa puolet & paljastaa piilopaikan vasta viikon päästä :D!

Viimeksi muokattu:
Mjoo… Mä oon alkanut syödä vahingossa ihan hirveen isoja annoksia, kun sain yhden hyvän kanareseptin. Tänäänkin tein sitä kanaa ja paistettuja nuudeleita ja… Otin lisääkin ja voisin vieläkin ottaa, mutta ei mitään järkee syödä enempää. Yleensä syön aika vähän.

Ha, mä ajattelin, kun appivanhemmat kävivät päivällä, että nyt mennään maltilla. Ostin keksiä ja sulatin pullaa pakkasesta. Jätettiin karkit kauppaan. No, nuo toivat sellaiset rasiat, julia, pätkis ja dacapo, koska "nää joulurasiatarjoukset on tulleet voimaan jo"... Kiitti :D

• Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Mä ostin levyn piparkakkusuklaata tiistaina ja tuolla se vielä on avaamatta, tosin siihen vaikuttaa se, että ollaan tällä viikolla syöty kuopuksen synttärijämiä :)

Voih, jousuklaiden testaus on liian hyvässä mallissa... Suomimarmeladit on niin hyviä, samoin se joulusuklaalevy. Ja Pandan rasiat, ja ja ja....
Voi ähky ja itsekurin puutos!!

Yhteistyössä