Kun olette sen kullanmurunne kanssa jossain yleisellä paikalla niin onko tosiaan liikaa vaadittu, että pidätte sitä kädestä kiinni tai olette edes siinä vieressä kun liikutte paikassa jossa menee myös autoja???
Tänään oli varmaan senteistä kiinni ettei yks metrin korkunen räkänokka jääny mun auton alle kolmen ison marketin parkkipaikalla... ONNEKSI peruutusvauhtini oli hyvin hiljainen ja älysin vilkuilla taakse. Pieni vilahdus vain näkyi ni löin jarrut pohjaan ja eiköhän kohta tuu esiin toiselta puolelta jätski kädessä kävelevä n. 5v poika. YKSIN! Vanhemmat oli jo autolla parkkipaikan toisella laidalla :O
Tänään oli varmaan senteistä kiinni ettei yks metrin korkunen räkänokka jääny mun auton alle kolmen ison marketin parkkipaikalla... ONNEKSI peruutusvauhtini oli hyvin hiljainen ja älysin vilkuilla taakse. Pieni vilahdus vain näkyi ni löin jarrut pohjaan ja eiköhän kohta tuu esiin toiselta puolelta jätski kädessä kävelevä n. 5v poika. YKSIN! Vanhemmat oli jo autolla parkkipaikan toisella laidalla :O