Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
[QUOTE="hilla";22009964]Juu, en epäile etteikö sulla vakuutuksia olisi, pakkohan ne on olla. Mutta vahingon sattuessa ja alkoa veressä voit olla varma, ettei niillä vakuutuksilla paljon ole merkitystä, ehdot niissä koskee kaikkia, myös sinua.

Ja kyllä alkon myyjätkin niitä pulloja myy ihan selvin päin, miksei strippari sitä voi tehdä....[/QUOTE]

Toiminimellisellä yrittäjällä ei ole pakko olla tapaturmavakuutusta työajalle (eikä hän kuulu myöskään sen strippiklubin omsitajan vakuutuksen piiriin koska tekee työtä oman yrityksesnä nimissä), ihan vapaaehtoista se on. Mutta jos on, ja on kännissä kun vahinko sattuu, vakuutusyhtiö tekee korvauksiin myötävaikutusvähennyksen.

Itse veikkaan kyllä ettei Savannalla mitään työajan tapaturmavakuutusta ole...

"vieras"
mua kiinosta milloin kaikki ne kuvat tulee sinne messuista, koska kun strippasin sen miehen kanssa, niin tuli otettua monta kuva, joku oti niitä joka varma pistää nettiin, huh:x
ja mua kiinnostaa se, että MIKSI sä täällä sitten mainostit meneväsi seksimessuille strippaamaan kun nyt pelkäät että joku julkaisee susta kuvia nettiin? etkö sä yhtään ajatellu pidemmälle vai onko niin kova hinku siihen omaan 15 minuuttiin julkisuudessa että tehdään ihan mitä tahansa sen saavuttamiseksi?

mulla on sulle vinkki: hae big brotheriin, pääsisit aivan varmasti kun pistät vielä näitä sun koottuja tarinoita täältä kaksplussalta sinne hakupapereiden joukkoon. sit vaan sekoilet siellä ihan kympillä sen ajan kun saat talossa olla ja pääset turhaksi julkkikseksi seiskaan. ehkäpä jopa tuksuksi tuksun paikalle.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22022629]ja mua kiinnostaa se, että MIKSI sä täällä sitten mainostit meneväsi seksimessuille strippaamaan kun nyt pelkäät että joku julkaisee susta kuvia nettiin? etkö sä yhtään ajatellu pidemmälle vai onko niin kova hinku siihen omaan 15 minuuttiin julkisuudessa että tehdään ihan mitä tahansa sen saavuttamiseksi?

mulla on sulle vinkki: hae big brotheriin, pääsisit aivan varmasti kun pistät vielä näitä sun koottuja tarinoita täältä kaksplussalta sinne hakupapereiden joukkoon. sit vaan sekoilet siellä ihan kympillä sen ajan kun saat talossa olla ja pääset turhaksi julkkikseksi seiskaan. ehkäpä jopa tuksuksi tuksun paikalle.[/QUOTE]

ens vuonna kyllä ajattelin jo varmasti mennä, kyllä mun historian takia pääse varmasti:p

Niin ja en pelkää, mua kiinosta vaan milloin ne tulee haluan katsoa mikä show mä tein sen miehen kanssa:D

"vieras"
[QUOTE="hilla";22022463]Juu, mutta vastuuvakuutus täytyy toiminimelläkin olla.[/QUOTE]

No ehkä, mutta ei se vastuuvakuutus mitään yrittäjän omia tapaturmia korvaa, vain vastapuolen kuluja jos itse aiheuttaa jollekin muulle vahinkoa.

"vieras"
Siskopuoleni asuu Savannan naapurissa ja on nähnyt tämän ellin enemmän ja vähemmän tuubassa tulevan kotiin aamuyöstä. Sisko siis tekee ihan rehellistä työtä ravintola-alalla.

"vieras"
[QUOTE="Ariel";22009576]eikai humalassa töissä oloa ole laissa kielletty, paitsi silloin kun työ sisältää alkoholijuomien tarjoilua, muuten se kait on kunkin työpaikan oma rajoitus saako humalassa olla vai ei, no vakuutukset ei kylla mitään tapaturmia korvaa jos on humalassa mutta mitä mieltä on laki, mene ja tiedä, jos oma esimies sen sallii niin kukas muu siihen puuttuis!
Eikä Savanna todellakaan ole ainoa joka saattaa olla hiukan ottanut töiden ohella, showbisnes nyt vaan on sellaista.[/QUOTE]

Höh, kyllä se on ihan työsuojelulaissa, että työpaikalla siis töissä ei saa olla päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena :) Ja koskee kaikkia työntekijöitä!

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22022985]Höh, kyllä se on ihan työsuojelulaissa, että työpaikalla siis töissä ei saa olla päihdyttävien aineiden vaikutuksen alaisena :) Ja koskee kaikkia työntekijöitä![/QUOTE]

hahahah se ei koske strippareita, voi että hyväät naiset ottakaa selvä edes jostain, jos ei muuta tekemistä ole

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22022835]Siskopuoleni asuu Savannan naapurissa ja on nähnyt tämän ellin enemmän ja vähemmän tuubassa tulevan kotiin aamuyöstä. Sisko siis tekee ihan rehellistä työtä ravintola-alalla.[/QUOTE]

mikä on tuubassa?

Venakko Milanna
Edelleenkään se, että teidän pomo sallii sen ja te sitä teette EI tee siitä laillista.
ei jumalauta, siis jokaisessa strippi baarissa, tanssijat juovat kun ne saa POROVIKKAA, mistä kerro muuten baari teke rahaa tai me? Sä et taita tietä yhtään, mut vittu ota jo puhelin käteen ja soita sinne mistä tulee sulle tietoa, mä en enää jaksa, oot sä prkle oikeassa, niin oikeassa, kun täällä kaikki ovat niin viisaita paitsia mä tyhmää ja vaikka mitä muuta, eikö vaan

Baarimikko
ei jumalauta, siis jokaisessa strippi baarissa, tanssijat juovat kun ne saa POROVIKKAA, mistä kerro muuten baari teke rahaa tai me? Sä et taita tietä yhtään, mut vittu ota jo puhelin käteen ja soita sinne mistä tulee sulle tietoa, mä en enää jaksa, oot sä prkle oikeassa, niin oikeassa, kun täällä kaikki ovat niin viisaita paitsia mä tyhmää ja vaikka mitä muuta, eikö vaan
Ei hitto kun sä et tajua. :D Kyllä meillä baari tuottoa saa vaikka me työntekijät emme juo ja me työntekijät saamme rahan palkkana. :D

Voinhan mäkin ajaa autolla pyörätiellä jos musta siltä tuntuu, mutta ei se lain sallimaa silti ole.

Venakko Milanna
Ei hitto kun sä et tajua. :D Kyllä meillä baari tuottoa saa vaikka me työntekijät emme juo ja me työntekijät saamme rahan palkkana. :D

Voinhan mäkin ajaa autolla pyörätiellä jos musta siltä tuntuu, mutta ei se lain sallimaa silti ole.
Tajuatko ero että mä olen strippari ja sä baarimikko:LOL: tai ei mee vielä perille, että mä olen yksitys yrittäjä siellä ja provikkaat tulee sekä alkoholista, pravateista ja niin edelleen tippit kyllä kans, monta mahdollisuutta tehä rahaa

"vieras"
Vai saa stripparit porovikkaa, normaaleille työntekijöille palkka maksetaan rahana :)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023182]Vai saa stripparit porovikkaa, normaaleille työntekijöille palkka maksetaan rahana :)[/QUOTE]

ja taas meni ohi, että yrittäjä mä siellä olen ja joka paikassa, kun ympäri suomi matkustan

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22023203]Mietihän sitä, jos muistat. Kännissä, jurrissa, päissään, humalassa... riittääkö?[/QUOTE]

Oho onko sillä kikkarit aina, tai se ei nukku ikinä odotta kun minä julkis tuleen kotiin, ihmee miten se edes voi ymmärtä kännissä mä tuun vai ei, jos mies mua aina tuo ihan oven eteen, täällä kokoajan jotain uutta saa tietä

"vieras"
Oho onko sillä kikkarit aina, tai se ei nukku ikinä odotta kun minä julkis tuleen kotiin, ihmee miten se edes voi ymmärtä kännissä mä tuun vai ei, jos mies mua aina tuo ihan oven eteen, täällä kokoajan jotain uutta saa tietä
Hän on ravintolapäällikkö ja tekee ihan rehellistä työtä. Kerran oli jopa auttanut sinut pihalla ylös, kun kaaduit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä