Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Siis onko tuo ammattivalokuvaajan ottama kuva? Kannattaa ehkä vaihtaa kuvaajaa.
no ei todellakaan:LOL: vaan pomon kaveri se oli, hänellä vaan hyvää kamera ja se oli harjoittelu vaan, koska mä sanoin että en osaa posera kuvissa, mulle ahdistunut olo tulee ja kun se pakoti mua että harjoitelen kun seuravaana päivänä oli iso päivää, lehten varteen kuvia pitänyt ota ja mä niin kuin aina en ole tullut vaan:mad:en tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina

Venakko Milanna
no ei todellakaan:LOL: vaan pomon kaveri se oli, hänellä vaan hyvää kamera ja se oli harjoittelu vaan, koska mä sanoin että en osaa posera kuvissa, mulle ahdistunut olo tulee ja kun se pakoti mua että harjoitelen kun seuravaana päivänä oli iso päivää, lehten varteen kuvia pitänyt ota ja mä niin kuin aina en ole tullut vaan:mad:en tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina
up

Heih
Tää on ohi aiheen ja et varmaan saa kommentoida asiaan mutta kysynpä silti, että päivittääkö tuota sun nettikauppaa kukaan? Ei vissiin kovin usein..? Siellä on jo pitkään ollu monta eri "uutuudet"-osiota, ne vaivaa mua :D yhessä lukee vuotena 2100.
En siis pahalla tässä mitään arvostele vaan oonpahan vaan kiinnittänyt siihen huomiota kun käyn sillontällön vilkuileen oisko tullu mitään kivaa :)

Venakko Milanna
Tää on ohi aiheen ja et varmaan saa kommentoida asiaan mutta kysynpä silti, että päivittääkö tuota sun nettikauppaa kukaan? Ei vissiin kovin usein..? Siellä on jo pitkään ollu monta eri "uutuudet"-osiota, ne vaivaa mua :D yhessä lukee vuotena 2100.
En siis pahalla tässä mitään arvostele vaan oonpahan vaan kiinnittänyt siihen huomiota kun käyn sillontällön vilkuileen oisko tullu mitään kivaa :)
Juu homma, siellä pitää tehdä, mulla ei oikein ole aika, kaupassa jatkuvasti asiakkaita, mut toivoon mukaan korjataan tilanne mahd. nopeasti, seillä ei edes ole kaikkia mitä esim on kaupassa:)

"vieras"
eiks ketään muuta ihmetyttäny savannan kertomuksessa se, että miten joku voi olla 3 päivää samalla tukalla? siis on laitettu hiukset nätisti perjantaina ja sitten sen jälkeen ei olla edes pesty tai purettu sitä laitosta joka hiuksista on tehty vaan on nukuttu se "linnunnpesä" päässä ja sitten taas samalla karmeella sotkulla töihin maanantai-aamuna kello 10??? häh???

jos mä laitan hiukset esim. juhlia varten (silloinhan niitä laitetaan ihan eri tavalla kun normaalisti, eikö niin savanna?) niin kyllä mä varmasti juhlien jälkeen tukkani pesen koska yleensä niissä on sillon kaikenlaisia muotoiluaineita. enkä todellakaan ole 3 päivää saman kampauksen kanssa purkamatta, pesemättä ja selvittämättä sitä välillä.

ei ihme että teillä oli se suht vakava täiongelma taannoin.

Mä en ota mihinkään muuhun kantaa, kuin tuohon kuvaan.

Tausta voisi olla eri, mutta muuten näyttää hyvältä, mukavan ja kauniin näköinen nainen olet. Moni muu noista näyttää halvalta lortolta, mutta sä olet itseasiassa meikittömyydellä ja kenties ujostelulla(?) sen onnistunut välttämään. :)

Venakko Milanna
Mä en ota mihinkään muuhun kantaa, kuin tuohon kuvaan.

Tausta voisi olla eri, mutta muuten näyttää hyvältä, mukavan ja kauniin näköinen nainen olet. Moni muu noista näyttää halvalta lortolta, mutta sä olet itseasiassa meikittömyydellä ja kenties ujostelulla(?) sen onnistunut välttämään. :)
no en mä todellakaan kaunis ole, kiitos kuitenkin, mut ruma mä kuvassa omasta mielestä olen, hiukset vielä enemmän ärsyttää kun naama

Venakko Milanna
mua kiinosta milloin kaikki ne kuvat tulee sinne messuista, koska kun strippasin sen miehen kanssa, niin tuli otettua monta kuva, joku oti niitä joka varma pistää nettiin, huh:x

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä