upOho, kerro mitä mulla oli päällä sekä, hiuksista vähän?
no ei todellakaan vaan pomon kaveri se oli, hänellä vaan hyvää kamera ja se oli harjoittelu vaan, koska mä sanoin että en osaa posera kuvissa, mulle ahdistunut olo tulee ja kun se pakoti mua että harjoitelen kun seuravaana päivänä oli iso päivää, lehten varteen kuvia pitänyt ota ja mä niin kuin aina en ole tullut vaanen tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoinaSiis onko tuo ammattivalokuvaajan ottama kuva? Kannattaa ehkä vaihtaa kuvaajaa.
upno ei todellakaan vaan pomon kaveri se oli, hänellä vaan hyvää kamera ja se oli harjoittelu vaan, koska mä sanoin että en osaa posera kuvissa, mulle ahdistunut olo tulee ja kun se pakoti mua että harjoitelen kun seuravaana päivänä oli iso päivää, lehten varteen kuvia pitänyt ota ja mä niin kuin aina en ole tullut vaanen tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina
Hei niin!!! Se kuva susta :wave:onko sulla kuvaa sun meikeistä ja tukasta?
No tällä pomolla ei ilmeisesti ole muita horatsuja jotka suostuis miehille maksusta tanssahtelemaan niin sitten on pakko tyytyä suhun...en tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina
Miten ne sulla töissä on kun perjantaina olet ennen messuja meikannut?ei ole: /ja meikkit unohdin töissä
sillä pomolla on yli 100 tanssija ja vain parhaimmat pääsivät messuilleNo tällä pomolla ei ilmeisesti ole muita horatsuja jotka suostuis miehille maksusta tanssahtelemaan niin sitten on pakko tyytyä suhun...
Juu homma, siellä pitää tehdä, mulla ei oikein ole aika, kaupassa jatkuvasti asiakkaita, mut toivoon mukaan korjataan tilanne mahd. nopeasti, seillä ei edes ole kaikkia mitä esim on kaupassaTää on ohi aiheen ja et varmaan saa kommentoida asiaan mutta kysynpä silti, että päivittääkö tuota sun nettikauppaa kukaan? Ei vissiin kovin usein..? Siellä on jo pitkään ollu monta eri "uutuudet"-osiota, ne vaivaa mua yhessä lukee vuotena 2100.
En siis pahalla tässä mitään arvostele vaan oonpahan vaan kiinnittänyt siihen huomiota kun käyn sillontällön vilkuileen oisko tullu mitään kivaa
siis etkö sä oikeesti pese hiuksia kun kerran viikossa?ras mulla kerran oli viikko melkein kampaus päässä, mut se ei mennyt mihinkään ja tämä meni:wave: ihmettelee
no en mä todellakaan kaunis ole, kiitos kuitenkin, mut ruma mä kuvassa omasta mielestä olen, hiukset vielä enemmän ärsyttää kun naamaMä en ota mihinkään muuhun kantaa, kuin tuohon kuvaan.
Tausta voisi olla eri, mutta muuten näyttää hyvältä, mukavan ja kauniin näköinen nainen olet. Moni muu noista näyttää halvalta lortolta, mutta sä olet itseasiassa meikittömyydellä ja kenties ujostelulla(?) sen onnistunut välttämään.
Ohhoh, voisinpa minäkin pestä hiukseni niin harvoinjoka 4s 5s päivää