..Onko oikeesti tuollaisia ihmisiä olemassa kuin se Lacey? Mä oon seurannu sitä sarjaa lähes alusta asti ja pistin heti merkille kuinka inhottava ihminen on. Ihan ku psykopaatti, pelottava!
Mä en ole koskaan, missään elämäni vaiheessa törmänny noin ilkeämieliseen ihmiseen.
Mä en ole koskaan, missään elämäni vaiheessa törmänny noin ilkeämieliseen ihmiseen.