Olettekos kattoneet rokkarille morsian? Se Lacey..

Rättipatteri

Jäsen
05.03.2008
371
1
16
..Onko oikeesti tuollaisia ihmisiä olemassa kuin se Lacey? Mä oon seurannu sitä sarjaa lähes alusta asti ja pistin heti merkille kuinka inhottava ihminen on. Ihan ku psykopaatti, pelottava! :o

Mä en ole koskaan, missään elämäni vaiheessa törmänny noin ilkeämieliseen ihmiseen.
 

Yhteistyössä