Oletteko tyytyväisiä postin toimintaan? kuinka usein käytätte postia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Postipimu88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Postipimu88

Vieras
olisi hauska kuulla kokemuksia siitä oletteko olleet tyytyväisiä postin toimintaa ja kuinka usein postin palveluita käytätte? Keräilen tässä muiden kokemuksia siitä miten homma teidän mielestänne sujuu :)

Pakettipuoli ainakin toimii loistavasti; tilasin Englannista kengät perjantaina ja tänään postin jakajalla oli jo paketti tarjolla :-)

Ja asumme 500 km Helsinki Vantaan ulkomaanterminaalista,

Niin ja kuinka usein käytän postia: Harvemmin lähetän mitään, mutta paketteja tulee vähintään pari kertaa viikossa. Tänään viimeksi kävin ihan fyysisesti postissa, oikein hyvä palvelu oli sielläkin.

Yleensä olen tyytyväinen, mutta tänään tuli hajonnut paketti... :/ Sisälsi hiusvärejä ja sitä ainettahan sitten tursusi sieltä pahvipaketista, vaikka kuinka oli kuplamuovit ja muut pehmukkeet. Samalla sain piilolinssilähetyksen, ja kummatkin paketit oli runtattu tosi rumasti yhteen kuminauhalla niin että paketit olivat ihan rypyssä.

Niin ja siis tilaan vähintään joka kuukausi Briteistä sellaisia hiusvärejä, mitä täältä Suomesta ei melkein koskaan saa. Nyt tilasin ulkomailta myös piilolinssit.

Viimeksi muokattu:
Tuo kuminauhoilla yhteen runttaaminen muakin on joskus harmittanut. Pakkaukset siinä vaan on runttuun menneet, mutta kun uutta tavaraa tilaa, ei ole kiva saada postista runtattuja kotiin. Meidän lähiposti lopetettiin ja nykyään pitää käydä ostoskeskuksen keskellä olevassa postissa. Tuota kehitystä mä en ymmärrä. Yleensä käyn autolla postissa ja harvemmin mulla on samaan aikaan ostoskeskukseen asiaa. Ja jonot on ihan älyttömät. Kerran olen noutanut isomman paketin ja jouduin lainaamaan postilta rullakon saadakseni sen käytäviä pitkin autolle. Ja tietysti vielä rullakko takaisin postiin. Voisi kuvitella postilaisiakin harmittavan tuollainen turha pakettien siirtely. Ne kun tekee sitä päivittäin.

Minerva, meillä kanssa saattaa päiväposti tulla ihan miten sattuu ja noutoposti pitää hakea minusta tosi haisevasta kaupasta, vaatteetkin aina haisevat sen reissun jälkeen

Yhteistyössä