Oletteko tyytyväisiä pituuteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, tyytyväinen olen - tosin oli aika jolloin en ollut lainkaan; tuntui siltä et noita raajoja oli jokapaikassa aina vähän liikaa... 178 cm ja hyvältä tuntuu! Kun sais nyt tuon painotilanteenkin tuntumaan hyvältä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
No ois kiva olla vaikka 8 cm pidempi. Nyt 155 ja ärsyttää
- ei yletä kaupoissa ottaaan aina kaikkee ylähyllyiltä (anteeksi setä, voisitteko auttaa...? :headwall: :headwall: )
- monissa kenkäkaupoissa laitetaan koko 35 ja 36 ylimmälle riville - miksi?? loogisesti ajatellen lyhimmillä on myös pienemmät jalat...
- ei aina jaksais lyhentää housuja...
- ruuhkametrossa ulkomailla on kiva haistella toisten hikikainaloita kun on nenä niin alhaalla :$
- konserteissa ei näe mitään takaa
- leffateatterissa eteen tulee viime minuuteilla aina joku pitkä eteen istumaan
- ei voi ajaa kaikilla autoilla kun ei yletä jalat polkimille (esim. paketti-transit, jopa uusi golf...)
:whistle:

mutta TOISAALTA
- mahtuu istuun takapenkille paremmin
- kaupunkibusseissakin sopii jalat
- ei kulu niin paljon kangasta kun tekee itse vaatteita :D
- koskaan en oo ollut poikakaverille ongelma, että olisin hänelle liian pitkä

:laugh:

Mä voisin allekirjoittaa tämän saman listan kun olen samanpituinen kuin sä, 155 :) Toisaalta on kiva olla lyhyt, mutta joskus se tuottaa ongelmia :snotty:

Muoks. Tosin en muista joutuneeni haistelemaan toisten hikikainaloita :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Teininä en ollut, halusin olla yli 170cm :xmas:
Nyt olen tyytyväinen että olen aina pienin, 152cm B) housuja ostaessa kyllä ärsyttää, kun aina pitää lyhentää niitä, mutta siihenkin alkaa tottua.

Joo itse olen 158cm ja todella sinut pituuteni kanssa,mutta se mikä nyrppii on juuri tuo housujen lyhentäminen...

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä:
olen 181cm ja olen tyytyväinen pituuteeni, ihmetyttää välillä, kun muut on niin lyhyitä

minkäköhän takia? johtuskohan siitä et olet itse aika helkkarin piiitkä ;) :laugh:

No aijaa...siitä se varmaan juuri johtuu...todella mahtava huomio

Pituus on yksi niistä harvoista asioista joista olen jopa ylpeä itsessäni, eli olen siis tyytyväinen :). Johtuu varmaan siitä että olin tosi pitkään tosi lyhyt. Vielä kasiluokalla olin luokkamme lyhyin tyttö. Jossain vaiheessa toivoin olevani vielä pidempi, mutta nykyään tykkään pituudestani just näin. En ole pitkä enkä lyhyt vaan sopiva :).

Pituutta siis 175 cm.

Yhteistyössä