T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:No ois kiva olla vaikka 8 cm pidempi. Nyt 155 ja ärsyttää
- ei yletä kaupoissa ottaaan aina kaikkee ylähyllyiltä (anteeksi setä, voisitteko auttaa...? :headwall: :headwall: )
- monissa kenkäkaupoissa laitetaan koko 35 ja 36 ylimmälle riville - miksi?? loogisesti ajatellen lyhimmillä on myös pienemmät jalat...
- ei aina jaksais lyhentää housuja...
- ruuhkametrossa ulkomailla on kiva haistella toisten hikikainaloita kun on nenä niin alhaalla :$
- konserteissa ei näe mitään takaa
- leffateatterissa eteen tulee viime minuuteilla aina joku pitkä eteen istumaan
- ei voi ajaa kaikilla autoilla kun ei yletä jalat polkimille (esim. paketti-transit, jopa uusi golf...)
![]()
mutta TOISAALTA
- mahtuu istuun takapenkille paremmin
- kaupunkibusseissakin sopii jalat
- ei kulu niin paljon kangasta kun tekee itse vaatteita![]()
- koskaan en oo ollut poikakaverille ongelma, että olisin hänelle liian pitkä
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä:olen 181cm ja olen tyytyväinen pituuteeni, ihmetyttää välillä, kun muut on niin lyhyitä
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:Teininä en ollut, halusin olla yli 170cm :xmas:
Nyt olen tyytyväinen että olen aina pienin, 152cm B) housuja ostaessa kyllä ärsyttää, kun aina pitää lyhentää niitä, mutta siihenkin alkaa tottua.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja pitkä:olen 181cm ja olen tyytyväinen pituuteeni, ihmetyttää välillä, kun muut on niin lyhyitä
minkäköhän takia? johtuskohan siitä et olet itse aika helkkarin piiitkä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Nuorempana olin sitä mieltä, että olin aivan liian pitkä. Nyt vanhempana (ja viisaampana ?) olen "sujut" itseni ja pituuteni kanssa.. Eli pituutta on 177 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja 175cm:Olen tyytyväinen.