Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja hyvin menee. Näläntunnetta ei ole, mutta ruoka mielessä koko ajan =) Olen jaksanut käydä lenkilllä, tänään kipitin viis kilsaa hyvin riitti energia! Söin puoli desiä raejuustoa sitä ennen. En kuitenkaan uskalla mitään kahden tunnin juoksua vetää... paino tippuu n 200-300 gramman päivävauhtia. Alkuun kamala parsakeittokin menee jo alas kuhan se ei jää liian paksuksi ja kanakeitto on oikeastaan ihan jees. Vähän pettynyt makeisiin makuihin, jauho tuntuu suussa vaikka miten bamiksia surruttaa. Silti, jos maku ratkaisisi niin xtravaganza ois paras. On tosiaan vaan niin persiistä kun siinä pitää maksaa kaikesta valmennuksesta yms.

Nyt olen syönyt diettauksen jälkeen 4 päivää kiinteää ruokaa. Kaloreita tulee 1000 päivässä ja hiilaria edelleen vähän eli se 50-60 g päivässä. Lisäksi harrastan kunnolla kuormittavaa liikuntaa 4-5 kertaa viikossa. Mulla paino on nyt 4 päivän aikana noussut 2 kg dietin lopettamispainosta. Uskon, että tämä johtuu pitkälti siitä, että osa nesteistä on palautunut ja lisäksi elimistö totuttelee nyt kiinteään ruokaan. Mutta en ole vielä masentuntu sillä kokonaispudotus oli mulla 5 kg joten olen edelleen plussan puolella alkutilanteeseen verrattuna. Lisäksi mulla on tarkoitus nyt tässä löytää tosiaan sellainen ruokavalio, että tuo 2 kg mitä tuli takaisin lähtee vielä rasvoista ja tippuu pois. Mutta siihen mulla on nyt kärsivällisyyttä kun sain motivoivan alun uudelle elämäntavalle ACKD dietistä. Älkää siis masentuko jos dietin loppumisen jäkeen tulee muutama kilo takaisin. Kun jatkatte terveellä ruokavaliolla ja liikunnalla niin ne takaisin tulleet lähtee vielä pois. Hitaammin kun ACKD:llä mutta toivottavasti myös pysyvämmin. :)

[QUOTE="Werty";23209707]Pystyykö kakkostyypin diabeetikko jolla tablettilääkitys kokeilemaan diettiä?[/QUOTE]

easy dietin sivuilla sanotaan:
Lapset, nuoret, vanhukset, raskaana olevat, imettävät, toipilaat, syömishäiriöiset, diabeetikot ja muista aineenvaihdunnan häiriöistä kärsivät eivät saa käyttää Easy Diet -tuotteita ainoana ravinnonlähteenä.

Juttele lääkärisi kanssa asiasta.

Easy Diet ei ole millään tavoin samanlainen kuin Nutriletti.Kun aloitat Easy Dietin, käyttäjän on ehdottomasti oltava terve. Tämä on aikas hurja kuuri alle 800kcl/vrk ottaa aluksi tosi voimaak-
kaasti kunnolle mutta n.4 vrk kuluttua helpottaa.Ei näitä keittopusseja syödä 4-5 päivässä niin-
kuin joku luuli,vaan aamulla otetaan yksi makea pussi lounaaksi yksi keittopussi ja päivälliseksi
yksi annospussi elikkä kolme (3) pussia päivässä.Mutta vettä täytyy juoda tosi paljon ja tää on
suhteellisen halpaa 2,95e/per pussi sanon sen siksi kun olen työtön ja mullakin on tähän varaa.
Parhaimmat ohjeet löydät/te www.esydiet.fi ja Untitled Document

Reilu 3 viikkoa "pussiteltu", olo tosi hyvä. Raskaammilla jumppatunneilla ei jaksa huhkia,
mut 1,5 tunnin kävelylenkit menee niinku ennenkin. Kahden ensimmäisen viikon aikana lähti 4,3kg,
viikon päästä vasta seuraavat mittaukset. Kuinkahan kauan näitä soppia viitsis syödä...?!?
Kuka on ollut pelkillä pusseilla pisimpään, pankaahan ilmoitusta kehiin;)

Mä aloitin nää pussit eilen. Tänään toka päivä menossa. Ostin sienikeittoa ja kanakeittoa. Kanakeitto on jopa hyvää, sienikeitto kyllä tökki. Voi olla, että sienikeittoon laitoin liian vähän vettä enkä odotellut sitä reilua viittä minuuttia. Kanakeittoon laitan puol pussia jauhetta, päälle pari desiä kiehuvaa vettä ja sekoittelen. Sitten se saa tekeytyä ainakin sen viis minuuttia, tuossa ajassa ne kananpalasetkin pehmenee. Ihan hyvää on.
Tässä tosin on se ongelma, että kun muutenkin syömisrytmini on kaksi kertaa päivässä, niin kun kerralla syön tuon puolikkaan pussiin.. mun päiväannos jää kaksi pussia vajaaksi. Pitää varmaan illemmalla syödä vielä tuo puolikas pussi, niin oon sitten edes syönyt sen pulikkaan päiväannoksen. Sinänsä ketoosi ja vhh on mulle tuttua, ennen näitä pusseja olin vähähiilarisella puol vuotta, jonka aikana painoa katosi 7kg. Ylipainoa on silti vielä runsaasti.

En tiedä, millaisia tuloksia uskallan odotella tällä dieetillä. Tarkoitus ois kuitenkin jatkaa ainakin kaksi viikkoa, ehkä vielä pitempäänkin jos painonlaskua alkaa tapahtua.

Mulla oikeesti kokemuksia. Enkä puhu minkään "firman piikkiin". Kolmas vuorokausi menossa. Paino pudonnut 2,4kg! Joo,joo, en ole tyhmä: Suurin osa on nesteitä, kaikki tulee takaisin,kun palaan vanhoihin tottumuksiin... So, what? Kuka käskee palata niihin!? Enkä ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Syksyllä pudotin 10kg painonvartijoiden periaatteilla. Pidin taukoa 2kk laskemisesta.(Huom! en mättänyt ruokaa kaksin käsin...).Takaisin tuli 4kg. Halusin kertyneet kilot nopeasti pois. Laihdutin ne Nutrilettilla suht. nopeasti. Pidin taukoa ehkä kuukauden. Takaisin tuli kilo. Nyt edessä kymmeneen kilon rutistus aluksi pusseilla ja sitten syömään opettelu pisteillä!? Sama millä pudottaa, pudotuksen jälkeen kun palaa entiseen, takaisin kilot tulevat. Motivoivaa vain kun ne lähtevät vähän nopeammin!

Kolmas päivä, ja hyvin menee. Maistoin tänään parsakeittoa, se oli hyvää. Mikään ylimaallinen nälkä ei ole, nälän yllättäessa puol pussillista ruokaa ja taas jaksaa. Vaa´alla en ole uskaltanut käydä, ajattelin että menen sitten kun viikko on takana.

Hyvin on mennyt eka viikolla paino putosi 2,4 kg, nälkä ei ole ollut yhtään eikä mielitekoja. Minulle vaan natsasi kuumetauti ekan viikon lopulla ja sain antibioottikuurin, selitin lääkärille diettini ja hän käski juoda tosi paljon. Nyt on kuuri lopussa ja nuha ja yskä jäljellä. Energiaa piisaa, olen lomalla ja koko huusholli on kuurattu...mikä sen mukavampaa. Tää energia on kun pahimmat PMS-oireet, hanat kiiltää :] ...tänään toisen viikon mittaus ja odotan innolla, toivottavasti olisi lähtenyt edes 1,5 kg enempää ei voi toivoa. Matkaa jäljellä paljon, mutta jos ei henki haisis niin kyllä kai vielä kolmaskin viikko menis. Tsemppiä kaikille !!!!

Olen muutamia vuosia syönyt enemmän tai vähemmän vähähiilihydraattisesti elämäntilanteen mukaan (raskaudet, imetykset ym). Elämäntapamuutokseen uskon itsekin enemmän kuin humpuukidietteihin, mutta tutustuessani tämä dieetin vaikutusmekanismiin, huomasin että vaikutus on samanmoinen kun ruokavalioni, tosin voimakkaampi; sopii hyvin startiksi. Laihtumisen kaava kun on yksinkertainen; kuluta enemmän kuin syöt. Näillä keitoilla saa tosi vähän kaloreita ja ketoositilan saavuttaessa rasva palaa säästäen lihasta. Muutoin laihduttaessa käyttäisin proteiineja ruokavalion tukena, mutta nyt ei tarvitse. Ja kyllä! Nämä ovat helppoja ja nopeita käyttää kiireisen kotiäidinkin. Ei tarvii kaupassa miettiä oman ruokavalion ostoksia tai kotona laittaa itselleen eri ruokaa niinkun normisti. Hintaa tulee vähän enemmän kun normisti menis ruokaan, mut ei paljoa.

Nyt oli taas aika lähteä kunnon spurttiin vauvakiloja karistamaan. Kiinnostuin näistä keitoista vähähiilihydraattisuuden vuoksi ja ajattelin ottaa kunnon startin (positiivisella palautteella=kilojen kariseminen) taas tiukempaan linjaa.

Aloitin vuoden alussa suolaisilla keitoilla, kun makeita en saanut käsiini silloin. Keitot ovat mielestäni ihan ok makuisia... herkuksi en pysty kehumaan, mutta kauneuden vuoksi on kärsittävä ;) Viikon olin kuurilla ja tulos -2kg. Lähtöpaino 69kg. Ongelmaksi muodostui makeannälkä, johon en keksinyt ratkaisua. Päätin ottaa uuden jakson kun saan käsiini makeita tuoteita. Nyt helmikuun alusta sain ja ostinkin ison määrän suklaa-vadelmaa ja muutaman mansikkaa. Nää makeat pussit oli aivan järkyttäviä!! Olin kovasti laskenut niiden varaan ja uusi kuuri jäi siksi lyhyeen...

Kuurien aikana ekana päivänä mua on väsyttänyt ja särkenyt vähän päätä. Tosi tärkeää on muistaa juoda paljon! Seuraavina päivinä energisyys on lisääntynyt ja olen jaksanut normaalisti vauvaperheen yövalvomiset, päivät lasten kanssa ja iltaisin jumpat ja kuntosalit. Energisempi olen kyllä selkeästi kuin silloin kun syön hiilareita "vapaasti".

7. päivä menossa, ei ongelmia. ainoa "ongelma" oli perjantai-iltana, oisin voinut syödä ihan mitä tahansa vaikka nälkä ei ollutkaan. tein sitten munakkaan ja söin sen. ei ainakaan hiilarit paukkuneet, kalorit varmaan kylläkin. mutta tuon jälkeen on ollut taas ihan helppoa olla pelkillä pusseilla. huomenna aamulla käyn vaaálla, ja näen paljonko painoa on tippunut ekan viikon aikana. jännää.

Mulla on vasta kolmas päivä menossa. Kahtena ekana päivänä otin pussien lisäksi kaksi keitettyä kananmunaa. Tänään söin nuo kananmunat jo aamupäivästä ja enää olisi yksi pussi tälle päivälle käytettävissä. Holtittomuus laajeni jo niin pitkälle, että söin myös yhden proteiinipatukan (hiilareita 14g). Jokohan tämä ohjelma meni osaltani metsään?

3-viikkoa takana ja paino 83,8kg. Aloituspaino 90.0kg. Huomenna verikokeeseen ja torstaina kehonkoostumusmittaukseen. Saa nähä mitä arvot näyttää :D Tosi kivuttomasti tää dietti on kyl sujunu. Aluks oli hirvee nälkä, mutta viikon jälkeen oli jo hyvin tottunu tähän ravintomäärään. Ketostixejä en tosiaan ole ostanut ja hieman epäilen, että onko mulla nyt ketoosi päällä vai ei. Virtsa ei ainakaan haise mitenkään erityiselle, eikä mulla ole tullu missään vaiheessa väsymystä yms. oireita. Eipä noita oireita vissiin kaikille tuukkaan. Hiki on tosin alkanut haisemaan paljon enemmän ja oudolle uudelle hajulle. Mielenkiinnolla kyllä odotan mitä tuo kehonkoostumusmittaus tuo tullessaan. Kävin samanlaisessa ennen kuin aloitin dietin, joten siitä näkee sitten suht hyvin, että mistä tuo paino on lähtenyt.

[QUOTE="vierailija";23240079]Easy Diet ei ole millään tavoin samanlainen kuin Nutriletti.Kun aloitat Easy Dietin, käyttäjän on ehdottomasti oltava terve. Tämä on aikas hurja kuuri alle 800kcl/vrk ottaa aluksi tosi voimaak-
kaasti kunnolle mutta n.4 vrk kuluttua helpottaa.Ei näitä keittopusseja syödä 4-5 päivässä niin-
kuin joku luuli,vaan aamulla otetaan yksi makea pussi lounaaksi yksi keittopussi ja päivälliseksi
yksi annospussi elikkä kolme (3) pussia päivässä.Mutta vettä täytyy juoda tosi paljon ja tää on
suhteellisen halpaa 2,95e/per pussi sanon sen siksi kun olen työtön ja mullakin on tähän varaa.
Parhaimmat ohjeet löydät/te www.esydiet.fi ja Untitled Document[/QUOTE]

Easy Diet on kyllä ihan samanlainen VLCD -dietti kuin Nutriletkin. Sille on vain keksitty uusi hieno nimi ACKD (Anti-Catabolic Ketogenic Diet). Joka sinällään on hieman harhaanjohtava, että VLC dietillä menetetään aina lihasmassaa; keksitään sille sitten miten hieno nimi tahansa.

Tuo ketoosi ei ole mikään jumalan määrittelemä tila, että se pitäisi saavuttaa polttaakseen rasvaa tai säästääkseen lihasmassaa. Se on vain tila, jossa aivot alkavat käyttää ketoaineita hyväkseen.

Sinällään tuossa nimessä käytetään vähän keppihevosena ketoosidiettiä, että ketoosidietin on joissain olosuhteissa todettu olevan antikatabolinen, mutta silloin puhutaan Atkins:in tyylisistä dieteistä, jotka vaikuttaa hormonituotantoihin. Niillä on näiden VLCD tai ACKD diettien kanssa yhtä paljon yhteistä kuin kalalla ja polkupyörällä. Näissä VLCD dieteissä ei hormonivasteet ole samanlaisia kuin oikeissa VHH dieteissä, joten nimi anti-catabolic on vähintään harhaanjohtava.

Olisit muuten voinut perustella, miten mielestäsi Easy Diet eroaa nutriletista? Kuulisin tästä mielelläni lisää, kun en oikein itse löydä mitään eroa niistä. Muuta kuin että ED:ssä vedetään 3 pussia päivässä ja Nutrissa 5-6 pussia päivässä. Mutta kun ED:n yhdessä pussissa on enemmän energiaa kun nutriletissa. Päivän kokonaisenergiamäärässä ei ole mitään merkittävää eroa. Kuten ei myöskään hiilihydraattimäärässä, nutriletissa hiilareita tulee n. 10g enemmän, joka tuskin muodostuu ketoosin kannalta kynnykseksi.

Mulla on vasta kolmas päivä menossa. Kahtena ekana päivänä otin pussien lisäksi kaksi keitettyä kananmunaa. Tänään söin nuo kananmunat jo aamupäivästä ja enää olisi yksi pussi tälle päivälle käytettävissä. Holtittomuus laajeni jo niin pitkälle, että söin myös yhden proteiinipatukan (hiilareita 14g). Jokohan tämä ohjelma meni osaltani metsään?

No sinällään mitään fataalia ei ole tapahtunut. Mutta huonona puolena on kyllä se, että jos alussa tapahtuu jo samantien lipeämisiä, niin ehkä motivaatio ei tällaiselle dietille ole vielä riittävän kova.

Ehkä jonkinlainen järjestelmällisyys voisi olla avuksi. Kaksi kananmunaa ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Easy Diet:in huono puoli mielestäni on juuri siinä, että siinä ei syödä kuin 3 kertaa päivässä. Ehkä ainakin alussa kannattaisi vaikka 1-2 pussia jakaa puoliksi, niin että syömiskertoja tulisi 4-5. Syömiskertojen lyhyt väli helpottaa hieman ainakin alussa.

Samoin kannattaa heti alussa määritellä, paljonko niitä kaloreita syö, tai paljonko syö "ylimääräistä". VLC dieteistä puhutaan, kun päivittäinen kalorimäärä on alle 800. Joten päivittäinen kalorimäärä ei kannattaisi ylittää missään tapauksessa 1000. Tai sitten kannattaa harkita jotain muuta diettimuotoa.

Voisit esim. liittää nuo kananmunat ruokailukertojen väliin, tai toisen ottaa vaikka illalla iltaruoan yhteydessä. Proteiinipatukoita en suosittele, koska osassa niissä on paljon hiilareita ja joissakin on todella paljon energiaa, jopa 400 kcal. Yksi patukka voi siis käytännössä viedä jopa puolet päivän kalorimäärästä.

Äärettömään makeanhimoon voi kaupasta ostaa kurkkupastilleja. En nyt kuolemaksenikaan muista pastillien merkkiä, mutta sarjasta löytyy makuina mm. salvia, seasalt liquorice ja smoked liquorice. Yhdestä askista tulee raatiaa 30 kaloria. Jos sit raapasee kerralla koko askin, niin kannattaa varmistua että on mahdollisuus WC:hen seuraavan 2 tunnin ajan. =)

Voit myös määritellä viikolle esim. yhden päivän, jolloin syöt hieman enemmän. Esim. lauantaina voit syödä vaikka 3 munan munakkaan, ~2 dl kevyt jäätelöä ja vaikka vielä illalla lihaisaan makkaran tai kaksi. Monista isoista marketeista löytyy myös dietorelle karamelleja, joilla voit pitää yhden karkkipäivän viikossa.

Joten kannattaa itse määritellä ne omat rajat, ja mikä tuntuu parhaalta. VLC dietit on erittäin raskaita, etenkin alussa. Kaikkien ei kannata yrittää ainakaan heti alussa elää vain ja ainoastaan sillä 3 tai 5-6 pussilla päivässä dietin merkistä riippuen. Nämä minun asiat on vain EHDOTUKSIA joita voi joko ottaa itselleen, muokata itselleen sopivimmiksi tai sitten hylätä omien tuntemusten mukaan. Jos on taipumusta repsahteluun, niin on parempi heti alussa määrittää itselleen ne rajat missä pysytään. Koska muuten käy helposti niin, että retkahduksen seurauksena koko homma sitten jää kesken. Nämä siis ei ole mitään ehdottomia totuuksia, vaan pieniä käytännön asioita, jotka voi helpottaa elämää ja dietillä pysymistä.

Suuremmatkaan retkahdukset silloin tällöin ei ole maata kaatava juttu, kunhan niitä ei tapahdu tuon tuostakin. Mutta jos on ollut VLC dietillä, niin retkahduksen seurauksena vaaka saattaa hypätä todella suuria lukemia! Koska kroppa on käytännössä melko kuiva ja nesteetön, niin pienikin määrä ylimääräistä suolaa ja hiilihydraattia saattaa "ylitankata" kehon nestevarastot. Tuon nestevaraston tyheneminen vie yleensä sellaisen 48-72 tuntia. Joten jos retkahtaa, niin ei kannata ehkä punnita itseään ainakaan tai sitten ymmärtää tämän asian. Koska vaa´an lukeman kohoaminen voi olla todella suuri henkinen takaisku. MUTTA SE EI SILTI OLE SYY LOPETTAA! Eihän kävelyäkään lopeteta siksi, jos kerran jäätiköllä kaatuu.

Hei!
Ajattelin aloittaa easydiet-kuurin ensi lauantaina eli 2.4.Tällä hetkellä olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ollut n. viikon eikä paino ole tippunut vielä yhtään.Olo tosin on ollut ihan hyvä ja vatsa toiminut normaalisti.Kysymykseni koskeekin mahdollista ummetusongelmaa,onko sellainen odotettavissa easy-kuurin aikana?Jos on,miten olette sen selättäneet?Entä kylmäpuristettu neitsytkookosöljy,onko kellään siitä kokemuksia?

Voiko käyttää esim. Vi-Siblin kuituvalmistetuotetta, joka sisältää: - 1 annos (6 g) Vi-Sibliniä sisältää ispaghulansiemenkuorta 3,66 g sekä apuaineina sakkaroosia 2,26 g ja natriumkloridia.

Lähinnä tuo sakkaroosi tuossa mietityttää, eihän sitä ole niin paljon että vaikuttais ketoosiin millään tavalla?

5 pv takana, vatsa voisi toimia paremminkin...

Hei ei ummetusta välttämättä tule, minä pelkäsin sitä aivan kamalasti kun on vielä paksusuolessa divertikkeitäkin, ihmettelin vain miten suoli toimi. Join paljon vähintään sen 3 litraa. Normaalisti vatsani on ollut aina kova ja olen kärsinyt ummetuksesta. Nyt on pussien syönti lopussa ja olen siirtynyt vähähiilariseen ruokavalioon ja takana on -10, 6 kg josta suurin 90 % silkkaa rasvaa! Olo on ihana
ja vaatekoko pienentyi 42 -> 38 JIPPII tällä jatketaan.

Viides päivä täälläkin menossa! Kirjoittelin jo tuonne plazan elleihin, missä on siis myös easydiet-ketju, mutta tuntuu olevan aika hiljaista siellä. Tänne on sentään tänään tullut uusia kirjoituksia. Mulla ei ole vielä tuosta ummetuksesta kokemusta, jos on pelkillä pusseilla ei toki kerää suolistoonkaan ihmeempiä massoja, joten joka päivä tuskin isompaa tarvetta edes tullee? Runsas juominen pitää mulla ainakin homman toiminnassa.

Tosiaan viisi päivää ja melkein 2kg pudotusta. Kokonaistavoite on suunnilleen -20 kiloa.Vhh:lla minäkin ollut jo pari vuotta, mutta en ole niin itsekurillinen ihminen että olisin sillä laihtumaan päässyt. Tykkään ruuasta niin paljon ja myös lääkitsen itseäni sillä. Kun pääsen tavoitteeseeni, aion opetella uuden tavan syödä kohtuullisesti edelleen vhh:lla. Siinä mielessä ED sopii mulle hyvin, ei tule kiusauksia, kun on selkeät säännöt ja 3 pussia päivässä. Ainoo koukku mulla on tuo ksylitolipurkka, jote menee melko reippaasti päivän mittaan. Mitenkäs paljon purukumin jauhaminen tuota ketoosia haittaa?Paino on nyt kuitenkin toistaiseksi vielä laskusuunnassa. Kesää ja hoikempaa olemusta odotellessa, Ellis

Tänään alkoi meikäläisellä dieetti, ja hyi kamala keittojen makuja ;( En todellakaan tiedä, pystynkö niitä viikko tolkulla syömään..
Osaako kukaan sanoa, onko laihdutusteho sama, vaikken pystyisi kolmea pussia päivässä syömään?
Tänään saanut juuri ja juuri puolitoista pussia alas, vichyä mennyt kyllä senkin edestä.

Tämä dieetti sopii minulle. Viikko takana ja pudotusta 3,7 kg, eli noin 300-400 g vuorokaudessa. Toki suuri osa on vielä tässä vaiheessa nestettä ja turvotusta. Vyötärö kaventunut 6 cm.
Eihän nuo keitot mitään mielettömiä makuelämyksiä tuo, mutta minusta ne ovat kuitenkin ihan hyvän makuisia. Vielä kun vähän itse tuunaa niitä esim chilillä ja valkosipulilla.
Olen napsinut muutaman juustoviipaleen silloin tällöin, eikä ole mulla ainakaan mainittavasti pudotusvauhtiin vaikuttanut.^ Varmaan kyllä laihtuminen vähän hidastuu, jos alkaa aterioita syömään. Luulisin, että aterioiden kuitenkin kannattaisi olla mahd. vähähiilarisia ja kevyitä. Vedenjuomisesta on muistettava pitää huoli, niin pysyy virkeämpänä. Kahvia ja teetä hörpin normaalisti. Tsemppiä vaan painonpudottajat!

Minulla sama juttu kuin Analla, pohdin tässä olenko sittenkään oikea henkilö tälle dieetille. Suolaiset keitot eivät meinaa mennä alas ja makeat eivät taas millään! Yksi pussikin on jo liikaa ruokaa meikäläiselle kun ei meinaa mennä alaskaan tuunaamisesta huolimatta. Mietin jos voisi tehdä niin että söisin vain 2 pussia päivässä ja kolmannen korvaisin jollain proteiinipitoisella ruualla mikä ei ylitä sitä kalorimäärää mitä yksi pussi sisältää...

Sinällään pepusta kun olen jo hankkinut 21 päivälle kaikki pussit ja nyt jo ensimmäinen päivä ja tuntuu idea mahdottomalle vaikka halauisint odella paljon tehdä tämän :(

Olisiko se epäterveellistä ja vaarallista jos söisin vain jopa 1 ja puolikkaan pussin päviässä ,loput jotain muuta ruokaa joka olisi proteiinipitoista ja ei ylittäisi kaloreita? Vesipuoli ja omegat olisi huolehdittu, kun kovasti haluaisi kuitenkin tehdä tämän mutta entä jos nuo pussit vaan niin tökkää!

Yhteistyössä