Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="böö";23105773]Tuliko paljon postikuluja paketille? täälläpäin makso 40,75 tai 42,75 paketti, joten oishan tuo halvempi jos ei postikuluja tuu hulluna....[/QUOTE]

Normaalisti postikulut ovat siis 9,50€ mut kun kerkesin tilata tammikuun aikana niin postikuluja ei tullut ollenkaan. Vertailin näitä tuotteita mitä nyt nettikauppoja löysin ja ainakin näin äkkiseltään tuo Kunto-SiTi jäi halvimmaksi. Tuotteet tuli muutamassa päivässä ja kaikkia makuja löytyi...sanoi tämä toimittaja myös et joitakin uusia makujakin olisi vielä tulossa lähiaikoina.

Suosittelen ehdottomasti. 1kk takana ja -11.3kg saanut painoa pois. Tästä 10,9kg rasvaa. 2-3 viikon välein pidetty kehonkoostumus mitauksia. Joulukuussa itse aloitin ja vielä meinaan dieetin pitää päällä jotta itse pääsen tavoitteeseen.

Ketoosi tilan varmistamiseksi suosittelen hankkimaan apteekista Ketostixejä johon heti herättyäsi annat virtsanäytteen (pienen pieni tikku) tikun päässä oleva tyyny vaihtaa väriä ja kertoo ketoosi tilasi, purkin kyljessä asteikko.

Kuukaudessa rasvaa pois 11,3 kg????? Uskooko tähän kukaan? En millään jaksa uskoa tuon olevan mahdollista muuten kuin kirurgin avustuksella :-)

Itse en ole ko. tuotetta käyttänyt näitän tulee ja menee. Olen terveydenhoitoalan ihmisenä sitä mieltä, että tälläiset vähäenergiset dietit ovat hyvä alku sysäys jos varsinkin on tyyppiä joka haluaa nopean alun jotta motivaatio säilyy. Pitkään tälläiset dietit ovat raskaita maksallemme eli lääkärin seurannassa 2 kuukautta josta tulee siirtyä terveelliseen ruokaan, 7 annosta kasviksia päivässä, väh 2 litraa vettä, täysjyvvätuotteita ja ravintolisät koska emme tänä päivänä saa pitkien kuljetusmatkojen ja köyhtyneen maaperän vuoksi tarpeeksi tarvitsemiamme vitaamineja, hivenaineita. itse kyllä edustan tiettyä firmaa, toisten mielestä humpuukkia ja siksi en haluakaan mainita tuotetta. Itse tiedän, että on toimiva ja tulee terveyttäni :) Mukavaa kevään odotusta kaikille ja muistakaa ei ne kilot monellekaan ole tullut kuukaudessa miksi niistä siis pääsisi eroon kuukaudessa :) ELÄMÄNTAPAMUUTOS!

[QUOTE="Vieras";22917828]Tule sitten kertoman näistä humpuukipussideeteistä kun olet kokeillut ja niistä jotain tiedät ;)[/QUOTE]

Joo olen 2v sitten laihduttanut 3kk näillä pusseilla 3 pussia päiväs.Ei ollu vaikeeta paino putosi itsetunto kasvoi ,oli helpompaa laihdutusta kun rualla.23KG lähti 3kk ihanaa olin onnellinen.
MUTTA......kun palasin ruokaan vaikka kuinka yritin syödä salaattia ja katsoa mitä suuhuni lykkäsin NIIN......niin ne kilot ovat tulleet kaikki takaisin.....mut aijon taas kerran yrittää....pusseilla...olisihan edes vähän enemmän itsetuntoa......olen jojo

Tälle palstalle on näköjään eksyneet kaikki nirppanokkavalittaja, on kokkareita ja maistuu pahalle!
No ei kait se nyt voi kovin hyvälle maistuakaan, haloo!! Ja mun kanakeiton "klöntit" on sitä KANAA!!
Kuumaan veteen sekoittaa ihan manuaalisella vispilällä ja malttaa antaa hautua sen 5min, täräyttää vähän Tabascoa ja lipikoi ääntä kohti. Vettä päälle ja se on siinä!!
5.päivä menossa ja kaikki hyvin!! Tsemppiä kaikille!

Tälle palstalle on näköjään eksyneet kaikki nirppanokkavalittaja, on kokkareita ja maistuu pahalle!
No ei kait se nyt voi kovin hyvälle maistuakaan, haloo!! Ja mun kanakeiton "klöntit" on sitä KANAA!!
Kuumaan veteen sekoittaa ihan manuaalisella vispilällä ja malttaa antaa hautua sen 5min, täräyttää vähän Tabascoa ja lipikoi ääntä kohti. Vettä päälle ja se on siinä!!
5.päivä menossa ja kaikki hyvin!! Tsemppiä kaikille!

Aivan kuin itse olisin kirjoittanut. Itsellä ei mitään klönttejä ole ollut, paitsi sitä kanaa. Ei ne ainakaan jauhosta ole tulleet, pureskellessa sen huomaa.
Veteen sekoitan ihan vain lusikalla, sen ihmeempiä se ei ole vaatinut. Ekat 5 päivää olen vetänyt sellaisenaan, nyt päivän olen lisäillyt habanero tabascoa. Sopivasti vaihtuu maku, ei maistu aivan samalta kuin ekat 5 päivää.

Laitoin viestiä kun aloittelin lähes viikko sitten, huomenna tulee viikko täyteen. Huomenna on mittaukset, joten huomenna laitan tiedot että mitä viikko on tehnyt kropalle. Nälkää ei ole kertaakaan ollut ja eilen jo joutui pakolla vetäisemään sen viimeisen, koska ei mitään nälkää ollutkaan. Ja mukana tulleita omega-3 pillereitä oon vetänyt sen suositellut 3 päivässä.

Eli viikko on nyt takana, tarkalleen. Kaksi viikkoa olisi vielä jäljellä. Ainakin ensimmäinen viikko oli niin helppo, että en näe tässä mitään ongelmaa. Ruokien mausta yms en enää höpise, olen sen jo aiemmissa viesteissä todennut.
30v on miehellä ikää, pituutta 180 ja painoa oli 91.6 aloittaessa.

Lähtöpaino salilla mitattuna oli siis 91.6, rasvaprosentti näytti 25.6.
Tänään tehdyt toiset mittaukset sitten näytti seuraavaa:
Aamupaino (samoin kuin aloittaessa) 86.9, rasvaprosentti 21.6.

Eli onhan tuossa jonkunlaista edistymistä viikossa tapahtunut. Seuraavaksi sitten taas viikon päästä tuloksia. Olen syönyt vain pussikeittoja 3kpl päivässä, juonut vettä ja ottanut ne omega3:t.
Treenannut en ole, pari 30min kävelylenkkiä olen vetäissyt. Muuten päivät menneet töissä.
Energiaa riittää ja olotila on hyvä. Kovin vain tekisi mieli jotain kiinteää, mutta ei nälän takia. :)
Oppiipahan arvostamaan kaupan antimia jälleen.

Easy diet laihdutusryhmässä myös kuntoilua, kehonkoostumuksen mittauksia, henk. kohtainen kunto-ohjelma ja ravintoneuvontaa ruokavaliosta dietin jälkeen + nuo pussit 15 päivälle. Minusta ei ole kallis! En minä ainakaan kuvittele, että dieetin jälkeen vois taas syödä miten vaan. Ajattelen sen startiksi vähähiilarisempaan ruokavalioon (=diet) . Joskus vaan tuntuu, että paino ei putoa, varsinkin näin vanhemmalla iällä ja tarvitaan joku sysäys, että jotain tapahtuu. Aion ainakin kokeilla:)

Niin minua kun montaa muutakin tietysti kiinnostaa painon pudotus, olen pidemmän aikaa miettinyt tätä,nyt haluaisinkin kysyä että voiko syödä esim hedelmiä tai kasviksia ja jos syö niin vaikuttako miten pudotukseen?

Tää kans tilas just nettiterveyskauppa.comista tollasia, jännittävää odotella millon tulee ja mites lähtis laihari käyntiin! Hinta oli 41,90 15kpl ja 2,95 kappale. Nyt ois niin hyvä tilanne potkasta ihteesä vähän persauksille ku alotin muutama kuukaus sitten työt eräässä paikassa jossa työsyhde etuna ilmanen kuntosalin käyttö. En vaan vielä oo innostunu käyttämään sitä etua mutta jospa se tästä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pieni ja pyöreä;23139606:
Niin minua kun montaa muutakin tietysti kiinnostaa painon pudotus, olen pidemmän aikaa miettinyt tätä,nyt haluaisinkin kysyä että voiko syödä esim hedelmiä tai kasviksia ja jos syö niin vaikuttako miten pudotukseen?

Kasviksia voi syödä melko paljon. Pakastekasviksissa on ~30 kcal/100g, joten niistä ei kauheita määriä kaloreita tule.

Hedelmiäkin tietysti voi syödä, mutta kovin suositeltavaa se ei ole. Idea näissä VLC dieteissä on se, että keho menee ketoosiin, jolloin nälän tunne vähenee tai jopa häviää. Ketoosiin pääsemiseen vaaditaan kehon omien hiilihydraattivarastojen tyhjeneminen, eli minimaalinen määrä hiilihydraattia päivässä. Hedelmissä taas on paljon hiilihydraattia ja ne saattaa estää ketoosin.

Jos jotain pitää syödä, niin sitten ennemmin esim. kananmunia 1-2 päivässä, broilerin rintafile (ilman marinadia) tai esim. seitipala, jotka voi paistaa vaikka voissa tai öljyssä.

Pakastemarjoja voi syödä 100-150g/pv. Niistä tulee myös kutakuinkin 30 kcal/100g.

Keittiövaaka on melko passeli keksintö VLC dieteillä ja sillä on helppo katsoa noita annoksia. Lähtökohtana voi pitää alle 800-850 kcal/pv, ja vaikka 1-2 päivänä viikossa syödä joku 900-1000 kcal/pv, kunhan katsoo, ettei silloinkaan koko ylimääräinen kalori tule hiilareista.

Sitten myös noilla VLC dieteillä kannattaa huolehtia riittävästä vitamiininen ja hivenaineiden saannista! Vaikkakin niissä pusseissa lukee, että sisältää kaikki tarvittavat, niin itse ainakin suosittelen ottamaan mukaan ruokalusikallisen kalaöljyä, 1-2 hyvälaatuista monivitamiinipilleriä ja etenkin miehille vielä mukaan vahva D-vitamiini ja sinkki.

Ei tää nyt tietysti rakettitiedettä ole, mutta itseä ainakin helpottaa se, että joskus saa pureskella jotain tai on muutakin suuhun laitettavaa kuin nuo keitot ja pirtelöt. Ni vähän helpottamaan elämää pahimpien paikkojen yli.

Pussikeitto kuurilla vuosi sitten n.-30 kg ja päälle ateriaRYTMInmuutos, kaikki on edelleen poissa ja nyt viimeinen -10kg menossa.En liikkunut niillä pakkasilla. Easy Diet suolaiset keitot on JEES; käytän kahdessa osassa/pussi ja lisään tarv. esim. nuppuvihanneksia tai teen salaatin ilman kastiketta + ½l vettä/ateria. Makeista en niin piittaa, mutta onhan noita vaihtoehtoja, katson, että kalorit täsmää. Jos keitossa klönttejä niin tekotapa pielessä. Olen tyytyväinen saavuttamaani tulokseen. Laihdutus on muuten korvien välistä kiinni. Womezilta sain ilman postikuluja ja hyvät ohjeet.

hemmetti ihmiset se on pussikeittoa ei mitään michelin kokin gourmee ruokaa. Mikäli se on pahan makuista on sen oltava myös terveellistä sanoo vanha kansa :)
Itse olen syönyt kaikkia makuja ja minun mielestäni suolaset on ihan hyviä mutta makeat ei makeita kun on tuohon karamelleihin tottunut ja sokeriin ylipäätänsäkin joten sen suhteen mielipiteitä yhtä monta kun on suutakin.
Ravintoaineet...kuinka moni skeptikko on oikeesti punninnut ruokiaan ja oikeesti noudattanut kunnon teholaihdutus ruokavaliota ja kunto ohjelmaa??? ;)
Muistakaamme myös että jokaisen ihmisen elimistö reagoi liikuntaan ja ruokaan erilailla...tunnen myös semmosia ihmisiä jotka syö päivässä reilu 5000kcal jossa kaikki ravintoaineet tasaisesti ja eivät harrasta mitään aktiiviliikuntaa ja ovat silti kuin aneemiset tarzanit...jokainen on yksilö! :)

En ois uskonu että nälkä todellakin voi pysyä pois noilla pusseilla. Eilen meni vaan 2 pussia, silti ei oo nälkä!! Ja jos tää on näin helppoa, miksei tätä oo keksitty aikasemmin. Nyt 10.päivä menossa, jatkan vielä pari viikkoa ja tarpeen vaatiessa pidempäänkin. Tsemppiä kaikille "kanssamatkustajille";)

No niin. Pari vuotta sitten tiputin xtravaganzxalla 8 kiloa 4 viikossa. Keitot oli hyvän makuisia... ollakseen pussiruokaa. No...nyt on jokunen kilo tullut takaisin syystä ja toisesta... ja hyvän kokemuksen takia ajattelin kokeilla ackd-diettiä, periaatehan on sama mutta on edullisempaa kun ei pidä sitoutua jäsenyyteen ja maksaa ns valmennuksesta. Nyt siis toka päivä ja kahden viikon pussit odottaa....saas nähdä miten käy sillä suurin ero on MAKU. Olen kyllä psyykannu itseni että ne pussit on vaan tankkausta että nyt en ajattele mitään ruokaa, mutta nää on niin hirveen karmeita että en tiedä miten selviän... sisulla varmaan. Juu, tiedän, että painoa saa alas järkevämminkin, mutta tämä on vaan niin motivoivaa ja helppoa, kun ei tarvi miettiä. Toivon että saan nelisen kiloa pois ja siitä sitten jatkuu vhh ruokavalio.... jota noudatin jo ennen tätä. Mutta painon lasku on niin mulla niin hidasta.. tosin ei noussutkaan. No, anyway... olossa ei valittamista, vähän päätä särkee ja nälkäkin on, mutta kunhan muistaa juoda paljon niin eiköhän tästä selvitä.......

ACKD-dietin 2. päivä lähenee loppuaan. Keitot eivät mitään ihmeen hyviä, mutta menettelee. YHtään ei ole ollut nälkä. Uskomatonta. Olo on muutenkin hyvä, ainoastaan päänsärkyä on ollut, mutta särkylääkkeellä meni sekin. Toivottavasti painoakin putoaa:)

Mitä olen nyt lueskellut ihmisten kokemuksia ACKD:sta täältä niin näyttää sille, että tosiaan tarinoita on monia. :) Monille on helppoa ja toisille taas vaikeampaa. Itselleni on ollut kaikista rankinta henkisesti se, että ei ole pystynyt urheilemaan yhtä paljon kuin ennen. Tämä on ollut tietoinen valinta, koska olen halunnut testata tämän kuurin nyt niin, että en tosiaan syö mitään muita kuin näitä. Suolaisia keittoja en vaan saanut alas, ja kun sain niin tuli takaisin ylös. Silloin päätin, että syön vaan pelkkiä makeita smoothieita 12 päivää 3 pussia päivässä. Nyt on 11. päivä menossa ja painoa tippunut alusta 4,7 kg. Ekan 5 päivän aikana putosi 3,6 kg ja sen jälkeen on ollut sitten hitaampaa tuo painon tippuminen. Mulla tosin kroppa reagoi niin vahvasti tähän kuuriin, että e-pillereistä huolimatta menkat alkoi 2 viikkoa ennen kuin olisi pitänyt. Huomenna on minun osaltani kuurin viimeinen päivän ja sitten jatkuu VHH elämäntapa. Itse tarvitisin vaan alkuun tämän kovan sysäyksen, että pääsen liikkeelle ja tosiaan saan itseni motivoitua. Nyt jatkuu sitten puolimaraton treenit myös ja aion vielä tehdä töitä, että saisin 4 kg pudotettua liikunnan ja uuden elämäntavan kautta. Miten hyvin teillä kuurin lopettaneilla on pysyneet kilot poissa? Mietin, että nestettä + glykoosivarastojen palautumisesta pitäisi tulla kai n. 2 kg, mutta muut pitäisi pysyä poissa? Tsemppiä kaikille ACKDlaisille ja pysykää lujina, se palkitaan lopussa. :)

ketoosissa oon ihan takuulla ku mieski valitti että henki haisee ja huomaan sen kyl itekki. Olo on hyvä, ihan vähän välillä nälän tunnetta mutta menee ohi kun vaan juo. Alan tottumaan keittojen makuun... käytän sauvasekoitinta oikein kunnolla, ni tulee vähän parempaa ku shakerilla. Kroppa tuntuu kevyemmältä, ei ole sellasta raskasta oloa ollenkaan. Paino on menny alas vähän, mutta tuskin rasvaa vielä on lähtenyt. Vilun väreitä menee vähän väliä... kai tässä jotain alkaa tapahtumaan. Mulla kans puolikas tähtäimessä keväällä, nyt on hyvä ajoitus pussitella ku ulkona on liian kylmä juosta. Ens viikolla ku kroppa alkaa paremmin tottumaan tähän, jatka kuntosalitreeniä, ja juoksua sen mukaan mitä pakkasherra näyttää. Mielenkiintoista on se , miten energia tulee riittämään.... voi olla että hyvinkin..
Tsemppiä kaikille!!

Eli viikko on nyt takana, tarkalleen. Kaksi viikkoa olisi vielä jäljellä. Ainakin ensimmäinen viikko oli niin helppo, että en näe tässä mitään ongelmaa. Ruokien mausta yms en enää höpise, olen sen jo aiemmissa viesteissä todennut.
30v on miehellä ikää, pituutta 180 ja painoa oli 91.6 aloittaessa.

Lähtöpaino salilla mitattuna oli siis 91.6, rasvaprosentti näytti 25.6.
Tänään tehdyt toiset mittaukset sitten näytti seuraavaa:
Aamupaino (samoin kuin aloittaessa) 86.9, rasvaprosentti 21.6.

Eli onhan tuossa jonkunlaista edistymistä viikossa tapahtunut. Seuraavaksi sitten taas viikon päästä tuloksia. Olen syönyt vain pussikeittoja 3kpl päivässä, juonut vettä ja ottanut ne omega3:t.
Treenannut en ole, pari 30min kävelylenkkiä olen vetäissyt. Muuten päivät menneet töissä.
Energiaa riittää ja olotila on hyvä. Kovin vain tekisi mieli jotain kiinteää, mutta ei nälän takia. :)
Oppiipahan arvostamaan kaupan antimia jälleen.

Eli yllä näette ensimmäisen viikon tulokset. Toinen viikko on nyt onnistuneesti takana, enkä vieläkään osaa mistään valittaa. Paino on 85.1 ja rasvaprosentti oli mittauksissa 20.1.
Eli viikossa taas painoa lähtenyt 1.8 kiloa ja rasvaprosentti tipatanut 1.5.
En tiedä miten tarkkoja nuo rasvaprosenttimittaukset ovat, kuntosalilla ne on suoritettu.

Olen nauttinut pelkästään näitä keittoja + vettä ja omega 3:t, yhtenä päivänä söin muutaman kananmunan, kun oli sen verran huono olo. Viikko vielä jäljellä, hyvin jaksaa.
80kg oli se mihin ajattelin tähdätä, vaikka ajattelinkin alusta saakka että se on täyttä utopiaa. Jos nyt kuitenkin 2kg vielä lähtisi viimeisellä viikolla veks, olisin todella tyytyväinen. Sitten jatkan vain terveellisillä elämäntavoilla ja kuntosalilla eteenpäin. Noh, viikon päästä palaan jälleen asiaan ja ei muuta kuin tsemppiä kaikille, jotka samalla tiellä ovat.

Hei minäkin aloitin perjantai aamuna ja nälän tunnetta ei ole ollut, syön 3 pussia päivässä, mutta jaan jokaisen pussin kahteen osaan eli syön 6 kertaa. Eilen särki päätä mutta se ei ole minulle mitään uutta kun sitä on särkenyt aina muutenkin. Vettä juon ainakin sen 3 litraa voi olla että menee enemmänkin. Pussien maut ainakin sieni ja kanakeitto ovat minusta ihan ok makuisia ja sekoittuvat ihan hyvin pienellä vispilällä ja haarukalla. En ole ennen kokeillut mitään diettiä ja toivottavasti tavoitteeni 15 kg karisee kevään aikana, jan saan itsetuntoni takaisin.

Itse aloitin kuurin tämän viikon maanantaina, eli seitsemäs päivä on menossa. Huomenna aamulla olis tarkoitus mitata paino ensimmäisen kerran. Ei nää kovin karseen makusia oo, hyvin menee alas. Kolme pussia menee päivässä ohjeen mukaan, mutta silloin tällöin syön myös raejuustoa sekä tonnikalaa öljyssä koska kyseisissä tuotteissa on hiilaria tosi vähän jos ollenkaan. Silti tuntuu näin viikon jälkeen, että tuskin meikäläisen keho missään ketoosissa on. En ole ostanut niitä liuskoja jolla voi mitata, mutta en ole huomannut kummostakaan eroa olossa kuurin aloittamisen jälkeen. Toki hieman kevyemmältä tuntuu kuin ei tule syötyä suuria määriä kiinteää ruokaa. Ihan hyvin on mennyt tää eka viikko ja tarkoitus olis vielä kolme viikkoa kokeilla. Niin joo ja alkupaino oli 90kg ja pituutta 170cm joten tavaraa ainakin pitäis olla mistä lähteä pois :D

Ite olin xtravaganzalla, se herätti.. otin 22kg pois ekan kahden kuukauden aikaan.. Mut se mitä se herätti, ei ollut myönteinen ajattelu mihinkään pussi-kuureihin vaan tajuamaan et todelliset tulokset tehdään pitkällä tähtäimellä ja elämäntapoja muuttamalla. Nämä ovat hyvä alku, motivoivat hyvin mut elämäntavat pitää muuttaa jos mielii oikeasti kevyempää loppuelämää. Sinä joka kirjoitit että olit entinen extralainen, epäilen vahvasti kun termitkään eivät näytä menevän kohdalleen ja et puhunut sopimuksista mitään, vaikka tietäisit kyllä nämä asiat jos olisit todella dietannut xtravaganzalla.. =) Se mitä ite olen saanut nyt puoli vuotta xtravaganzalla oltuani on osaamisen itsenäiseen saliharjoitteluun, paljon uusia frendejä ja hyvän terveyskonsultin, joka on auttanut minua kokoajan eteenpäin.. Tästä tuli se eka ja viimeinen dietti mulle..

[QUOTE="jepajee";23184213]Itse aloitin kuurin tämän viikon maanantaina, eli seitsemäs päivä on menossa. Huomenna aamulla olis tarkoitus mitata paino ensimmäisen kerran. Ei nää kovin karseen makusia oo, hyvin menee alas. Kolme pussia menee päivässä ohjeen mukaan, mutta silloin tällöin syön myös raejuustoa sekä tonnikalaa öljyssä koska kyseisissä tuotteissa on hiilaria tosi vähän jos ollenkaan. Silti tuntuu näin viikon jälkeen, että tuskin meikäläisen keho missään ketoosissa on. En ole ostanut niitä liuskoja jolla voi mitata, mutta en ole huomannut kummostakaan eroa olossa kuurin aloittamisen jälkeen. Toki hieman kevyemmältä tuntuu kuin ei tule syötyä suuria määriä kiinteää ruokaa. Ihan hyvin on mennyt tää eka viikko ja tarkoitus olis vielä kolme viikkoa kokeilla. Niin joo ja alkupaino oli 90kg ja pituutta 170cm joten tavaraa ainakin pitäis olla mistä lähteä pois :D[/QUOTE]

Ite olin xtravaganzalla ja huomasin ketoosin ekalla viikolla hengityksen ja virtsan hajusta (niitä ei voi missata). Kannattaa varautua jollain suusuihkeella / raikastimella.. :) ja se energian määrä kunnon ketoosin ollessa käynnissä, se on aika uskomaton..

Ite olin xtravaganzalla ja huomasin ketoosin ekalla viikolla hengityksen ja virtsan hajusta (niitä ei voi missata). Kannattaa varautua jollain suusuihkeella / raikastimella.. :) ja se energian määrä kunnon ketoosin ollessa käynnissä, se on aika uskomaton..
Odotellaan ja katsellaan josko se ketoosi jossain vaiheessa lähtis käyntiin. Kaveri kertoik että sen tutuilla oli mennyt pari kolme viikkoa ennenkuin oli alkanut. Dietti ei ollut tosin tämä sama vaan he söivät muuten vaan tosi vähän. Niinjoo, eka mittaus takana, -2,2kg joka todennäköisesti on nestettä suurin osa. Saa nähä mitä viikon päästä näyttää.

Yhteistyössä