K
Kokeiltu on
Vieras
Joopa joo. Kovasti näitä mainostettiin hyvänmakuisiksi. En vaan ymmärrä miksi ne ovat niin kokkareisia ja aivan järkyttävän makuisia? Ikinä en tälläiseen enää lähde mukaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pusseja syödään 3 päivässä. Noin 3-4 päivän jälkeen kuurin aloittamisesta keho menee ketoosiin. Varmasti jos olet treenannut paljon niin lihasmassaa häviää kuurin aikana, mutta ei kellään varmaan ole edes energiaakaan mennä salille tällaisen kuurin aikana, enkä suosittele sitä kuurin aikana muutenkaan (koska et saa kaikkia tarvitsemiasi ravintoaineita sen jälkeen, ainakaan niin paljoa kuin pitäisi). Kevyt liikunta on aina hyväksi. Tämä kuuri on ns. boosti ihmisille laihdutukseen ja laihduttamisen pitäisi myös kannustaa samalla liikuntaan. Maalaisjärjellä pärjää.
Muutenkin huomaa ketjuun osallistuneista että on täysin epäonnistujia. Korvien välistä kiinni koko homma. Itse aloitin jo joulukuussa, testiryhmässä ja vielä mennään. Joku väitti että keitossa "könttejä" sitä pitää myös sekoittaa, haloo?
Tietysti ihmiset on erillaisia, niinkuin myös makuaistikin. Jollain toimii ja jollain ei.
Selvää matematiikkaa, kulutat vuorokaudessa sitten 1500kcal tai 2200kcal tekemättä yhtään mitään ja syöt 500-600kcal niin mitäs sitte tapahtuu??
irtopusseina 2,95 kpl. ostin 15pussia 39,90 . 2-3 pussia päivässä. tein ekapussin sienikeittoa ,hyvää se oli mut itse laittaisin puolet sisällöstä ja 2dl vettä. suositus vielä 1 smoothiejauhe päivässä.sitä en ostanut ja viva-3 omega 3kpl,päivässä,nyt 2viikon päästä pitäis olla 5-8kg kevyempi, katsotaan ja toivottavasti ei petytä.
Mulla sama vika kun aiemmin ketjussa kommentoineilla. Aamupalalla mansikkasmoothie, hyvää oli! Eka keitto tänään lounaalla. Kana tuoksui hyvälle, mutta kun aloin syömään nitä niin johan tökkäsi pahasti vastaan. Sain syötyä tosiaan väkipakolla puolet ja huono olo jatkui monta tuntia. Sitten tulin iltapäivästä kotiin ja yritin syödä sienikeittoa. Nyt ei mennyt enää edes puolikas vaan 1/3 ja sitten juoksin vessaan ja oksensin. Tämän jälkeen otin suklaasmoothien ja olo parani. Huomenna testana vielä parsan ja sitten joudun vähän modifioimaan. Mietin, että syön noita makeita smoothieita ja sitten väkipakolla yritän yhden suolaisen keiton ja laitan siihen vaikka raejuustoa sekaan jos menisi sitten paremmin. Ja mulla tää ei johdu mistään "makeanhimosta", sillä olen ollut syömättä karkkia tai muita sokeriherkkuja jo yli 2 vuotta. Mulla vaan tökkäsi todella pahasti tosiaan se "jauhonmaku". Uskon, että toimii hyvin jos tosiaan pystyy syömään. Mutta en kehtaa väkipakolla syödä ja oksentaa niin yritän modifioida diettiä hieman.
Voithan koittaa korvata nuo suolaset pussit vaikka kahdella nutrilett pussilla. Itsellä ei nutrileteissa tomaattikeitto mene alas, mutta kanakeitto on mielestäni hyvää. Maustan sitä vielä hieman chayannepippurilla ja currylla. Tosin en tiedä saako noita nutriletin keittoja pienemmissä erissä. Tomaattikeittoa löytyy 5 pussin paketissa, muista mauista en tiedä. Siinä on sit se huono puoli, että jos ei tykkääkkään, niin niitä on sit se 15 pussia kaapissa.
Kannattaa myös koittaa maustaa noita easy diet:in keittoja; suolaa, pippuria, sipulia, chiliä, chayannepippuria yms. Chayannepippuri peittää melko hyvin noita "ylimääräisiä" makuja, jos tulisesta ruoasta tykkää.