Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joopa joo. Kovasti näitä mainostettiin hyvänmakuisiksi. En vaan ymmärrä miksi ne ovat niin kokkareisia ja aivan järkyttävän makuisia? Ikinä en tälläiseen enää lähde mukaan.

Pusseja syödään 3 päivässä. Noin 3-4 päivän jälkeen kuurin aloittamisesta keho menee ketoosiin. Varmasti jos olet treenannut paljon niin lihasmassaa häviää kuurin aikana, mutta ei kellään varmaan ole edes energiaakaan mennä salille tällaisen kuurin aikana, enkä suosittele sitä kuurin aikana muutenkaan (koska et saa kaikkia tarvitsemiasi ravintoaineita sen jälkeen, ainakaan niin paljoa kuin pitäisi). Kevyt liikunta on aina hyväksi. Tämä kuuri on ns. boosti ihmisille laihdutukseen ja laihduttamisen pitäisi myös kannustaa samalla liikuntaan. Maalaisjärjellä pärjää.

Laihduttaminen on elämänmuutos.. Se tuntuu monella olevan kateissa. Kaikki ihme patukka-ja pussilaihiksia.. Meinaatteko noilla elää lopunikää???

Mihin on hävinnyt terveellinen ruokavalio, periaate " kohtuudella kaikkea " ja nimenomaan se liikunnan tärkeys!?!?!

Unohtakaa kaiken sortin pussidietit, nutriletit ja katsokaa vähä mitä syötte ja liikkukaa!

Pusseja syödään 3 päivässä. Noin 3-4 päivän jälkeen kuurin aloittamisesta keho menee ketoosiin. Varmasti jos olet treenannut paljon niin lihasmassaa häviää kuurin aikana, mutta ei kellään varmaan ole edes energiaakaan mennä salille tällaisen kuurin aikana, enkä suosittele sitä kuurin aikana muutenkaan (koska et saa kaikkia tarvitsemiasi ravintoaineita sen jälkeen, ainakaan niin paljoa kuin pitäisi). Kevyt liikunta on aina hyväksi. Tämä kuuri on ns. boosti ihmisille laihdutukseen ja laihduttamisen pitäisi myös kannustaa samalla liikuntaan. Maalaisjärjellä pärjää.

Kyllä minulla ainakin energiaa riittää mennä salille, 4x viikossa. Lihasmassaa ei ole lähtenyt 300g enempää, tämäkin on mitattu 3 viikon välein kehonkoostumusmittauksissa. Ja nimenomaan tämä sisältää tarvittavat ravintoaineet, kts. ravintosisältö.

Mikäli tuntuu ettei näitä ravintoaineita ei saa niin hankkimaan vaan Vidan multimineral ja multiduo kapselit josta saa kaipaamansa potkua ;)

Muutenkin huomaa ketjuun osallistuneista että on täysin epäonnistujia. Korvien välistä kiinni koko homma. Itse aloitin jo joulukuussa, testiryhmässä ja vielä mennään. Joku väitti että keitossa "könttejä" sitä pitää myös sekoittaa, haloo?

Tietysti ihmiset on erillaisia, niinkuin myös makuaistikin. Jollain toimii ja jollain ei.

Selvää matematiikkaa, kulutat vuorokaudessa sitten 1500kcal tai 2200kcal tekemättä yhtään mitään ja syöt 500-600kcal niin mitäs sitte tapahtuu??

Haloo? Kuule ihan pallovatkaimella sekoitin. Ja ne klöntit on kyllä sellaisia, että eivät pureksiessa muuttuneet miksikään. Että sellaista. Maultaan paljon parempia ateriakorvikkeita löytyy markkinoilta kyllä.

[QUOTE="heiska";22962978]Haloo? Kuule ihan pallovatkaimella sekoitin. Ja ne klöntit on kyllä sellaisia, että eivät pureksiessa muuttuneet miksikään. Että sellaista. Maultaan paljon parempia ateriakorvikkeita löytyy markkinoilta kyllä.[/QUOTE]

Noh, makuasioistahan ei voi kiistellä ;)

Jännä juttu kun itsellä ei ole mitään klönttejä :/

Viime viikolla tuli mulle ja ystävälleni keitot tilattuina.Kana ja parsakeitto. En ole eläissäni pahempaa syönyt, enkä voinut edes toista pussia avata, koska oksetti edellisen keiton jäljiltä niin pahasti.Kaveri yritti väkisin toista pussia syödä, mutta kolmannen lusikan jälkeen luovutti hänkin. Nälkä ei varmaan näiden keittojen jälkeen kenelläkään ole, koska yökkö olo jatkuu useita tunteja.Keitot on todellakin klönttejä täynnä, sekoitat ihan millä vaan. Eli tässä se opetus tuli taas: syö normaaliruokaa, annoskoko pienemmäksi=kilot karisee :)

karmeeltahan se maistuu, mutta kilot karisee varmasti!!
Plussa on se et porkkanatkin maistuu taivaallisilta tän dieetin jälkeen...
Joten ruokavalio on helppo pitää terveellisenä dieetin jälkeenkin.

[QUOTE="Netta";22832334]Ja millaiset pakettikoot? En haluaisi ostaa isoa pakettia jotain makua maistamatta ensin, se on näissä aina ongelma![/QUOTE]

irtopusseina 2,95 kpl. ostin 15pussia 39,90€ . 2-3 pussia päivässä. tein ekapussin sienikeittoa ,hyvää se oli mut itse laittaisin puolet sisällöstä ja 2dl vettä. suositus vielä 1 smoothiejauhe päivässä.sitä en ostanut ja viva-3 omega 3kpl,päivässä,nyt 2viikon päästä pitäis olla 5-8kg kevyempi, katsotaan ja toivottavasti ei petytä.

irtopusseina 2,95 kpl. ostin 15pussia 39,90€ . 2-3 pussia päivässä. tein ekapussin sienikeittoa ,hyvää se oli mut itse laittaisin puolet sisällöstä ja 2dl vettä. suositus vielä 1 smoothiejauhe päivässä.sitä en ostanut ja viva-3 omega 3kpl,päivässä,nyt 2viikon päästä pitäis olla 5-8kg kevyempi, katsotaan ja toivottavasti ei petytä.

Äläkä unohda juoda vettä tarpeeksi, myös liikkuminenkin auttaa. Ei täyttä juoksua mutta sykkeellistä kävelyä

Aloitin tänään ko dietin. Ensimmäinen puolikas sienikeitto YRITETTY syödä. Tuoksu hyvältä, mutta se maku - ihan kammottava (sienien ystävä kuitenkin olen)!!!"Klöntitkään" ei mua haitannu vaan se joku ihme jauhomaku...Voi apua, mihin sitä on itsensä laittanut! (Elämäni eka pussikeittodietti)
Tavoitteena ois saada 3-5kg pois ja siitä sitten taas syömään säännöllisesti ja terveellisesti, makeat pois.
Viikon satsi oottelee kaapissa - jos noi muutkin maut on yhtä kammottavia. saas nähdä menikö rahat hukkaan!! (60e/21pss) Onneksi en ostanut heti suunniteltuani 2vkon satsia!!!!

Suosittelenkin teille jotka kuurille suunnittelette ryhtyvän ostatte ensin YHDET/maku!!
Onneksi täällä paikallinen yrittäjä on luvannut vaihtaa makuja JOS jostain ei pidä (jos nyt sitten mikään on semmoinen mikä menee alas ja se että tavarantoimittaja on saanut niitä makuja toimitettua!!!)

Mutta periksi en aio heti antaa vaan "keittelen" päivemmällä taas uuden keiton :D
Ja muuten, yleensä ruuan suhteen olen hyvin kaikkiruokainen - eli tämä kamala makuelämys ei johdu siitä että olisin nirso ruuasta!!

Ottaa kyllä niin pattiin että jos tää kaatuu nyt tähän että noi maut on kaikki niin kamalia, kun asenne ois niin kohdallaan vetää kunnon tehodietti!!!

Itsekin saan postista tällä viikolla näitä pusseja. Kokeiluna otin muutamat pussit eri makuja..saa nähdä mikä uppoaa vai uppoaako mikään :)
Edullisimmat löysin netin kautta Kunto SiTiltä...15pss eri makuja maksoi 34,60€ eli yhdelle pussille jäi hintaa 2,30€
Tammikuun aikana kun ehdin tilaamaan niin sain ilman postikuluja jotka muuten ovat 9,5€. Itse toivon tästä saavani uutta alkua painonpudotukseen..mut jännityksellä ootan et mille nämä oikein maistuvat !!

Eihän ne mitään gourmet-ruokaa ole, mutta ihan hyvin meni eka viikko. Itse asiassa kana- ja parsakeitto on mun mielestä jopa hyvää. Kalakeitto vähän tökkii. Tsemppiä lisää painonpudotus, tasan 4 kiloa viikossa. Vyö menee jo tiukempaan ja olo on todella pirteä - ketoosissa kai ollaan koska paha maku maistuu suussa. Toinen viikko vielä mennään vaikka väkisin.

Nyt alkoi itsellä kolmen viikon kuuri. Ilmoittelen säännöllisesti, että miltä maistuu ja miten menee. Lähtöpainona 91.6kg ja siitä lähdetään nyt sitten tiputtelemaan kohti parempia lukuja. Ensimmäinen keitos nautittuna ja hyvää oli, kanakeittoa.. Lämmitin veden kahvinkeittimellä ja sitten vaan jauheet sekaisin. Kunnolla kun sekoitti, niin ei mitään täällä mainittuja "ihmeellisiä kuivia kokkareita" jäänyt. Yksin asuvalle 30v "äijälle" tää on kuin ruokailu gourmee-ravintolassa :)

[QUOTE="mä";22832367]En usko mihinkään pussidietteihin sillä kilot tulee takaisin jos ei muuta elämäntapojaan.[/QUOTE]

Pussidieetillä tiputin 20kg ja yhtään ei ole tullu takas. Päinvastoin olen vielä senttejä kadottanut monen monta kuurin jälkeen. Ja tästä pussikuurista aikaa nyt 3-vuotta.

[QUOTE="vieras";22916211]Jep jep, se varmaan tuo syöjälleen myös automaattisesti koulutuksen, älyä, hyvän työpaikan ja rahaa.

Ei oikeesti tommoset humpuukipussidieetit poista läskiä ja jätä lihaksia. Laihduttaessa lähtee aina lihaksia jos ei treenaa salilla kunnolla.

Muutenkin tommoset on tarkotettu niille, jotka ei vaan pysty ymmärtämään, että jos syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Itsekuri riittää johonkin parin viikon pussikuuriin, painoa lähtee pari kiloa nesteinä ja kaikki palaa heti takaisin kun normaalielämä jatkuu.[/QUOTE]

Taas tuollaista säälittävää hölynpölyä sellaselta ihmiseltä jolla ei kestä motivaatio ja itsekuri noudattaa näin rankkaa dieettiä...

Kyllä, aina laihdutettaessa myös lihasmassaa katoaa, siltä ei voi välttyä. MUTTA, ketogeeninen dieetti pyrkii minimoimaan lihasmassan katoamisen.

Ja en ole mikään myyjä tai edustaja, ihan tavis tyllerö joka haluaa myös päästä muutamasta kilosta eroon helpolla ja nopealla tavalla, koska minun kohdalla mielenkiinto ei riitä kituuttaa kuukausia tai vuosia, kun on helpompikin ja nopeampikin tapa.

Olen Cambridge- kuurilla laihduttanut vähän yli vuosi sitten, ja silloin laihduin noin 13 kiloa. Olin siis aloittaessa jonkin verran ylipainoinen. Nyt olen normaalipainoinen, mutta mielestäni voisin vielä jonkin verran puottaa jotta olisin täysin tyytyväinen. Cambridgen sijaan ajattelin nyt kokeilla kotimaista, eikä tarvitse maksaa Cambridgen kurssimaksua mikä oli muistaakseni sekin jo melkein viikon ruokien verran. Eli tämä Easy Diet tulee siis halvemmaksi kuin Cambridge.

Nyt siis tätä kokeilemaan! Huomenna olisi tarkoitus aloittaa, pääsen maistelemaan uusia makuja :)

Tsemppiä meille kaikille!

Löytyi googlella tämä ketju, kun etsin tietoa tuosta kuurista.

Tässä on nyt taas keksitty pyörä uudelleen. Vertailin esim. nutriletin ja ED:n ravintoarvoja ja ne on likipitäen samat. Proteiinia hyvin sama määrä. Dietillä lihasmassan säilymiseen nimenomaan vaikuttaa proteiinin määrä.

Itse olen harrastanut kuntosalilla käyntiä toistakymmentä vuotta ja lihasmassaa on kertynyt mittausten mukaan "riittävästi".

Tuossa ei ole mitään merkittävää eroa nutriletiin tai muihin VLCD-dietteihin, muuta kuin nimi; ACKD-dietti. Ihan samalla tavalla nutriletilla keho menee ketoosiin.

Ketoosi ei ole laihtumisen kannalta mikään välttämätön tila, mutta sikäli se on "mukava" tila, että nälkä häviää ketoosissa. Lihasmassa palamista etenkään näin pitkään salilla käyneenä ei voi estää. `Normi-ihmisellä´ lihasmassan palaminen voi olla vähäisempää, mutta lihasta palaa aina dietillä väkisinkin.

Ainoa ero näissä on se, että pussillisessa on enemmän kaloreita, joten niitä voi päivässä syödä vähemmän. Nurtiletteja syödään 5-6 päivässä, näitä 3. Kalorimäärä on likimain sama. Sillä ~100 kalorin erolla päivässä ei ole mitään merkitystä.

Joten kyseessä on ihan normi VLCD-dietti, joita on jo pilvin pimein; allevo, nutrilett, naturdiet... Mausta en osaa sanoa mitään, koska itse en ole maistanut. Mutta yleensä nuo soijaproteiinipohjaiset tuotteet on jauhomaisen ja pistävän makuisia. Mutta joku tykkää, toinen ei. Makuasioita. Itselle on ainakin helpompi vetää se 6 pussia nutriletteja päivässä, kuin 3 pussia jotain muuta. Joillekin asia voi olla toisin päin. Hinta pyörii nutriletin kanssa hyvin samoissa, joten siinäkään ei päästä juuri eroille.

Kyseessä ei siis ole mikään uusi mullistava tuote, vaan yksi tuotenimike muiden joukkoon. Itse pysyn vastedeskin nutrileteissa ja suosittelen ainakin niillä aloittamaan VLCD dietit. Helppo saatavuus suoraan Prisman hyllystä.

Ja VLCD dietti on VARMIN tapa laihtua, tehtiin se sitten millä tuotteella tahansa. Mikään ihmedietti se ei ole, mutta taatusti toimiva.

Mulla sama vika kun aiemmin ketjussa kommentoineilla. Aamupalalla mansikkasmoothie, hyvää oli! Eka keitto tänään lounaalla. Kana tuoksui hyvälle, mutta kun aloin syömään nitä niin johan tökkäsi pahasti vastaan. Sain syötyä tosiaan väkipakolla puolet ja huono olo jatkui monta tuntia. Sitten tulin iltapäivästä kotiin ja yritin syödä sienikeittoa. Nyt ei mennyt enää edes puolikas vaan 1/3 ja sitten juoksin vessaan ja oksensin. Tämän jälkeen otin suklaasmoothien ja olo parani. Huomenna testana vielä parsan ja sitten joudun vähän modifioimaan. Mietin, että syön noita makeita smoothieita ja sitten väkipakolla yritän yhden suolaisen keiton ja laitan siihen vaikka raejuustoa sekaan jos menisi sitten paremmin. Ja mulla tää ei johdu mistään "makeanhimosta", sillä olen ollut syömättä karkkia tai muita sokeriherkkuja jo yli 2 vuotta. Mulla vaan tökkäsi todella pahasti tosiaan se "jauhonmaku". Uskon, että toimii hyvin jos tosiaan pystyy syömään. Mutta en kehtaa väkipakolla syödä ja oksentaa niin yritän modifioida diettiä hieman.

Mulla sama vika kun aiemmin ketjussa kommentoineilla. Aamupalalla mansikkasmoothie, hyvää oli! Eka keitto tänään lounaalla. Kana tuoksui hyvälle, mutta kun aloin syömään nitä niin johan tökkäsi pahasti vastaan. Sain syötyä tosiaan väkipakolla puolet ja huono olo jatkui monta tuntia. Sitten tulin iltapäivästä kotiin ja yritin syödä sienikeittoa. Nyt ei mennyt enää edes puolikas vaan 1/3 ja sitten juoksin vessaan ja oksensin. Tämän jälkeen otin suklaasmoothien ja olo parani. Huomenna testana vielä parsan ja sitten joudun vähän modifioimaan. Mietin, että syön noita makeita smoothieita ja sitten väkipakolla yritän yhden suolaisen keiton ja laitan siihen vaikka raejuustoa sekaan jos menisi sitten paremmin. Ja mulla tää ei johdu mistään "makeanhimosta", sillä olen ollut syömättä karkkia tai muita sokeriherkkuja jo yli 2 vuotta. Mulla vaan tökkäsi todella pahasti tosiaan se "jauhonmaku". Uskon, että toimii hyvin jos tosiaan pystyy syömään. Mutta en kehtaa väkipakolla syödä ja oksentaa niin yritän modifioida diettiä hieman.

Voithan koittaa korvata nuo suolaset pussit vaikka kahdella nutrilett pussilla. Itsellä ei nutrileteissa tomaattikeitto mene alas, mutta kanakeitto on mielestäni hyvää. Maustan sitä vielä hieman chayannepippurilla ja currylla. Tosin en tiedä saako noita nutriletin keittoja pienemmissä erissä. Tomaattikeittoa löytyy 5 pussin paketissa, muista mauista en tiedä. Siinä on sit se huono puoli, että jos ei tykkääkkään, niin niitä on sit se 15 pussia kaapissa.

Kannattaa myös koittaa maustaa noita easy diet:in keittoja; suolaa, pippuria, sipulia, chiliä, chayannepippuria yms. Chayannepippuri peittää melko hyvin noita "ylimääräisiä" makuja, jos tulisesta ruoasta tykkää.

Voithan koittaa korvata nuo suolaset pussit vaikka kahdella nutrilett pussilla. Itsellä ei nutrileteissa tomaattikeitto mene alas, mutta kanakeitto on mielestäni hyvää. Maustan sitä vielä hieman chayannepippurilla ja currylla. Tosin en tiedä saako noita nutriletin keittoja pienemmissä erissä. Tomaattikeittoa löytyy 5 pussin paketissa, muista mauista en tiedä. Siinä on sit se huono puoli, että jos ei tykkääkkään, niin niitä on sit se 15 pussia kaapissa.

Kannattaa myös koittaa maustaa noita easy diet:in keittoja; suolaa, pippuria, sipulia, chiliä, chayannepippuria yms. Chayannepippuri peittää melko hyvin noita "ylimääräisiä" makuja, jos tulisesta ruoasta tykkää.

Kiitos paljon neuvosta :) Kokeilen huomenna kanakeittoon tuota chayannepippuria, kuulostaa hyvältä. Keksin myös, että syön tosiaan vaan kerralla 1/3 - 1/2 pussia suolaista keittoa useemmassa erässä. Ja jos tuntuu, että kalorit on vähissä niin otan lusikallisen raejuustoa. Yritän nyt tätä ainakin viikon ja katson miten menee. Ostin tosiaan tyhmänä sen 15 kappaletta tuota kanakeittoa niin pitää yrittää tosiaan maustamisen kautta syödä ne pois. Mutta kiitos tuosta Nutrilett vinkistä. :)

[QUOTE="Vierailija";23049615]Itsekin saan postista tällä viikolla näitä pusseja. Kokeiluna otin muutamat pussit eri makuja..saa nähdä mikä uppoaa vai uppoaako mikään :)
Edullisimmat löysin netin kautta Kunto SiTiltä...15pss eri makuja maksoi 34,60€ eli yhdelle pussille jäi hintaa 2,30€
Tammikuun aikana kun ehdin tilaamaan niin sain ilman postikuluja jotka muuten ovat 9,5€. Itse toivon tästä saavani uutta alkua painonpudotukseen..mut jännityksellä ootan et mille nämä oikein maistuvat !![/QUOTE]

Tuliko paljon postikuluja paketille? täälläpäin makso 40,75 tai 42,75 paketti, joten oishan tuo halvempi jos ei postikuluja tuu hulluna....

Yhteistyössä