Oletteko tietosia, että täällä rakkaassa Suomessammekin kulkee vapaana paljon pedofiileja?

[QUOTE="vieras";28104388]Lapsenhyväksikäyttäjä on taasen eriasia, eikä sellainen liity mitenkään Islamiin kuten joku yrittää väittää tuossa yllä.[/QUOTE]

Näinhän se on: kukaan muslimi ei nai alle 18-vuotiasta...

TIetoinen olen, ja tietoinen myös siitä että tällä palstalla on sellaisia paljon. Siksi olen älyttömän huolissani lasten kuvista, joita täällä jaetaan tai linkitellään. Mutta palstalaiset kuittaavat kaiken sillä, että eihän sille mitään mahda mitä muut ajattelevat.

Tottakai kaikki tieto pitää viedä eteenpäin. Meidän kaikkien tehtävä on suojella lapsia, silloinkin vaikka emme uhrien nimiä tiedä. Pelottavaa vain on, että näitä poikkeavia on myös korkeilla palleilla ja asioiden eteneminen voi katketa tyystin. Asioita hoidetaan hiljaisesti, jotta vältytään turhalta syyllistämiseltä, mutta siinä sivussa saatetaan vaieta koko asia kuoliaaksi eikä oikeus tapahdu. Jotain täytyisi tälle käsittelyprosessillekin tehdä, sillä rikollisten suoja on aivan liian korkea Suomessa!

[QUOTE="vieras";28104391]Sairastahan se on. Kyllä minä silti näkisin islamistin ja lastenhyväksi käyttäjän samassa valossa. Jos siitä eroon haluaisi niin sitten se kiellettäisiin mutta kun ei ne sitä kiellä.[/QUOTE]

Sinä näkisit. Sinulla onhuono näkö. Väität, että jokainen Islaminuskoinen on lasten hyväksikäyttäjä. Vauvasta mummoon? Oletko nyt ihan varma näöstäsi?

[QUOTE="vieras";28104575]
Tottakai kaikki tieto pitää viedä eteenpäin. Meidän kaikkien tehtävä on suojella lapsia, silloinkin vaikka emme uhrien nimiä tiedä. Pelottavaa vain on, että näitä poikkeavia on myös korkeilla palleilla ja asioiden eteneminen voi katketa tyystin. [/QUOTE]

Katso peiliin ja sanoa lujaan ääneen olevasi täydellinen, sitten avaa ikkuna ja huuda maailmalle lujaan ääneen olevasi täydellinen ja sano että muiden pitää olla kaltaisiasi!

[QUOTE="vieras";28104575]TIetoinen olen, ja tietoinen myös siitä että tällä palstalla on sellaisia paljon. Siksi olen älyttömän huolissani lasten kuvista, joita täällä jaetaan tai linkitellään. Mutta palstalaiset kuittaavat kaiken sillä, että eihän sille mitään mahda mitä muut ajattelevat.

Tottakai kaikki tieto pitää viedä eteenpäin. Meidän kaikkien tehtävä on suojella lapsia, silloinkin vaikka emme uhrien nimiä tiedä. Pelottavaa vain on, että näitä poikkeavia on myös korkeilla palleilla ja asioiden eteneminen voi katketa tyystin. Asioita hoidetaan hiljaisesti, jotta vältytään turhalta syyllistämiseltä, mutta siinä sivussa saatetaan vaieta koko asia kuoliaaksi eikä oikeus tapahdu. Jotain täytyisi tälle käsittelyprosessillekin tehdä, sillä rikollisten suoja on aivan liian korkea Suomessa![/QUOTE]

Millaisia? Tällä palstalla? Erityisesti?

[QUOTE="vieras";28104613]Sinä näkisit. Sinulla onhuono näkö. Väität, että jokainen Islaminuskoinen on lasten hyväksikäyttäjä. Vauvasta mummoon? Oletko nyt ihan varma näöstäsi?[/QUOTE]

En väitä, väitä itseksesi jos haluat mutta totuus se kuitenkin on että sieltä löytyy eniten lapsiin sekaantujia.

[QUOTE="vieras";28104836]En väitä, väitä itseksesi jos haluat mutta totuus se kuitenkin on että sieltä löytyy eniten lapsiin sekaantujia.[/QUOTE]

Sulla varmaan joku tilasto? Muuten pelkkää paskaa.

[QUOTE="vieras";28104836]En väitä, väitä itseksesi jos haluat mutta totuus se kuitenkin on että sieltä löytyy eniten lapsiin sekaantujia.[/QUOTE]

Mistä vitun sieltä?

[QUOTE="vieras";28104575]TIetoinen olen, ja tietoinen myös siitä että tällä palstalla on sellaisia paljon. Siksi olen älyttömän huolissani lasten kuvista, joita täällä jaetaan tai linkitellään. Mutta palstalaiset kuittaavat kaiken sillä, että eihän sille mitään mahda mitä muut ajattelevat.

Tottakai kaikki tieto pitää viedä eteenpäin. Meidän kaikkien tehtävä on suojella lapsia, silloinkin vaikka emme uhrien nimiä tiedä. Pelottavaa vain on, että näitä poikkeavia on myös korkeilla palleilla ja asioiden eteneminen voi katketa tyystin. Asioita hoidetaan hiljaisesti, jotta vältytään turhalta syyllistämiseltä, mutta siinä sivussa saatetaan vaieta koko asia kuoliaaksi eikä oikeus tapahdu. Jotain täytyisi tälle käsittelyprosessillekin tehdä, sillä rikollisten suoja on aivan liian korkea Suomessa![/QUOTE]

Lasten kuvia on joka paikassa, ja mikä kauheinta, ihan oikeita lapsia! Mitäs nyt tehdään?

Ei se ole ollenkaan eriasia, toisissa kulttuureissa lapset ovat aina alasti, naiset rinnat paljaana. Heitä ei vaan seksualisoida, mutta tässä maassa normaaliväestökin seksualisoi lapset, näkeehän se jo miten pikkulapset puetaan.

[QUOTE="vieras";28105151]Ei se ole ollenkaan eriasia, toisissa kulttuureissa lapset ovat aina alasti, naiset rinnat paljaana. Heitä ei vaan seksualisoida, mutta tässä maassa normaaliväestökin seksualisoi lapset, näkeehän se jo miten pikkulapset puetaan.[/QUOTE]

Mitä tälle kauhistuttavalle asialle voitaisiin tehdä? Lapset puetaan.

[QUOTE="vieras";28105151]Ei se ole ollenkaan eriasia, toisissa kulttuureissa lapset ovat aina alasti, naiset rinnat paljaana. Heitä ei vaan seksualisoida, mutta tässä maassa normaaliväestökin seksualisoi lapset, näkeehän se jo miten pikkulapset puetaan.[/QUOTE]

Miten lasten seksualisointi näkyy? Entä, jos joku seksualisoi äitisi? Kuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28103673:
Aluksi täytyy sanoa että olen sellainen ihminen jota jää vaivaamaan kaikki paha joka kohdistuu lapsiin, siksi yritän välttää mm lukemasta lehdistä juttuja joissa kerrotaan tälläisista asioista.
Nyt kuitenkin on tullut tietooni asioita joille on pakko tehdä jotain! Ja samalla tajusin, että ihan varmasti tälläisia tapauksia ,joista kohta kerron, on paljonkin, ihmiset vaan salaavat asian.

Kuulin juuri kahdesta siskostani (jotka olen tavannut vasta aikuisena) että heitä on käytetty hyväksi lapsena. Toinen oli 6-vuotias ja toinen 12v.
Meillä tytöillä on yhteinen isä ja lapset ovat asuneet äitiensä kanssa lapsuuden.
Nämä asiat tapahtuivat eri henkilön toimesta ja eri vuosina.
En aio kertoa mitään yksityiskohtia, vaan haluaisin että te muutkin tajuaisitte, että lähipiirissänne voi olla tälläisten hirveiden tekojen tekijä, tai ihminen joka on joutunut kokemaan pedofiliaa. Haluaisi että näihin asioihin puututaan, eikä vaan yritetä vaieta asioita kuoliaaksi.

Karmeaa on että tämän nuoremman siskoni äiti on yhä edelleen suhteessa tämän tekijän kanssa! Ja tapauksesta on yli 20 vuotta.

Eilen illalla kuulin känniseltä bioisältäni, että mies joka teki teon vanhemmalle siskolleni, käyttää hyväksi ainakin myös nyt 13-vuotiasta tytärtään/tytärpuoltaan.
Järkyttävää että ihmisillä on tälläista tietoa, eivätkä tee mitään asialle!
Itse aion nyt koittaa selvittää uhrin ja tekijän nimet ,ja viedä asiaa eteenpäin.

Asiassa tulee vain eteen moraalinen dilemma.
Siskoilleni tapahtuneista asioista on kulunut jo ainakin 20 vuotta, eivätkä ole halunneet tehdä asialle mitään, syistä en tiedä. Miten voin kertoa heidän asioistaan vasten heidän tahtoaan?
Aivan varmasti aion selvittää tämän vanhemman siskoni raiskaajan nimen, koska tiedän että ainakin hänellä on nykyäänkin uhri/uhreja, mutta tiedän että bioisäni ei tule minulle nimeä kertomaan, mies on kuulemma täällä pirkanmaalla ns korkealla pallilla..
Jotenkin pelottaa, että todisteiden puutteessa asioille ei tehdä mitään, itse en siis tunne nykyistä uhria, en edes tiedä nimeään, tai mitään muuta elämästään.
Pakko kuitenkin tehdä asialle jotain, kun minulle asiasta kerrottiin!

Eiköhän niitä hyväksikäyttäjiä ole sinun suvussasi enemmän kuin Suomessa keskimäärin.

[QUOTE="vieras";28105185]Mitä tälle kauhistuttavalle asialle voitaisiin tehdä? Lapset puetaan.[/QUOTE]

Eikös sitä saa valittua myös sellaisia vaatteita, jotka eivät ole seksualisoivia? Miksi pikkulapsen pitää olla puettuna kuin joku 16v joka haluaa että kaikki pojat tuijottaa perää?

[QUOTE="vieras";28105330]Eikös sitä saa valittua myös sellaisia vaatteita, jotka eivät ole seksualisoivia? Miksi pikkulapsen pitää olla puettuna kuin joku 16v joka haluaa että kaikki pojat tuijottaa perää?[/QUOTE]

Määrittele seksualisoiva vaate. Kaikkien mielestä.

Onko alaston aikuinen nainen seksikäs? Miksi seksikkäät alusvaatteet?

Mieti näitä tovi.

Yhteistyössä