K
"Kyllästynyt"
Vieras
Hei kaikki
aattelin teiltä kysäistä, että mitä tehdä siskoni kanssa, jolla on emetofobia? Siskoni pesee AINA ainakin minuutin runsaalla vedellä lasin, ennenkuin juo siitä, vaikka muki on putipuhdas! Sitten hän pesee kokoajan käsiään, ja näiden veden läträämis hommien takia meidän vesilasku on kaksinkertaistunut! Okei, käsien pesu on hyväksi, mutta tarviiko sitä kokoajan tehdä? Ei. Kun yritän mennä kysymään siskoltani tästä asiasta, miksi hän käyttäytyy niin ärsyttävästi, niin vastaus tulee aina sama suoraan: "pidä vaan huoli omista asioista"... Siskon käyttäytyminen on turhauttavaa, ja tiedän, hän ei voi sille mitään ja hänellä on paha olla. Tämän takia minun ja siskoni välit ei todellakaan ole hyvät, kaipaan niitä aikoja, kun siskoni ei ollut keksinyt tuollaista asiaa. Ja vielä se on todella ärsyttävää, kun hän valittaa kokoajan oksettavaa oloa, joka johtuu tietenkin siitä, että hän miettii oksennustautia. Joka ilta minulla pääsee itku, kun kuuntelen että siellä se taas niitä laseja ja käsiään pesee, ja suurentaa meidän kammottavaa vesilaskua! Apua minulle, miten saan puhuttua hänelle siten, ettei siskoni hermostu minulle? Tämä alkaa käydä jo voimille, en saa öitäkään nukuttua, kun mietin vesilaskuamme.