Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän se opiskelu ole ihan tarpeeksi rankkaa ilman työntekoakin...missä välissä ehtii pitämään vapaata tai lomaa?
Ahaa, eli vapaata ja lomaa olisi oltava ennen ammattia jo? Ihme pullamössöjä kaikki nykyään. Eikä se mitään rankkaa ole. Itse olin koko kesän töissä kahdessa paikassa, toisessa jatkan osa-aikaisena, toisessa viikonloppuisin. Eipä kerry opinnoista velkaa ja on valmiiksi valmistuessa työkokemusta näyttää.
Kokeile ihan huviksesi suorittaa lukio ja insinööritutkinto putkeen käymällä samalla töissä. Onnistuuko? Hyvähän niiden on huudella ketkä jotain fucking lähihoitajakoulua käyvät, ei se paljon päätä taikka persettä rasita. Kun opiskellaan oikeasti, ei siinä jää aikaa työnteolle.
Jaa, että lukio on oikeaa opiskelua? LMAO. Joo, opiskelen kyllä kahdessa korkeakoulussa tällä hetkellä. Uskoisin kuitenkin, että lähihoitajaopinnoissa on sen verran rankat työharjoittelut, ettei sen jälkeen jaksa heittää toista vuoroa putkeen.
Veljeni on engineeri ja teki töitä opintojensa ohella. Ihan mahdollista se kuule on. Itse olen suorittanut viime lukukaudella yhteensä 95 op, arvosanat kaikki nelosia ja vitosia ja samaan aikaan tehnyt kahta työtä sekä hoitanut lapseni ihan itse.