Oletteko te ihastuneet varattuina ollessanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gertrud"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ihastunut, sitä on kestänyt jo useamman vuoden. Olen yrittänyt parhaani mukaan päästä siitä tunteestä irti ja unohtaa, mutta toinen tunkee väkisin mieleen päivin ja öin.

Mieheni kanssa olen ollut 10 vuotta ja tämän ihastuksen tuntenut n. 5 vuotta, joista ehkä n. 3 vuotta molemminpuolista ihastumista.

Mieheni kanssa on mennyt vaihtelevasti, ajoittain olen ollut muuttamassa pois ja halunnut erota, ja oikein huonoina aikoina myös ollut suhteessa tämän ihastukseni kanssa.

Perhearki kotona rullaa ihan ok, mutta muuten suhde on kohtalaisen seksitön vaikka mitään romantiikkaa.
Olen kyllä yrittänyt vuosikausia sitä elvyttää, mutta olen jotenkin luovuttanut kun se ei tunnu tuottavan mitään pysyvää tulosta...

Ero on varmaankin edessä, ellei mieheni ja minun välille nyt jostain kummasta yhtäkkiä uudelleen sitä rakkautta leimahda.

No totta kai olen. Uskotko, että näiden 22 yhteisen vuoden aikana useammankin kerran? Kaikki ovat jääneet ihastuksen asteelle ja olen kääntänyt sen ihanan tunteen ja hehkun mieheni suuntaan.

Luulen, että juuri siksi, että kaikki on jäänyt siihen ihastusasteeseen enkä tietoisesti ole päästänyt yhtäkään ihastusta siitä yli tai ruokkinut tilannetta turhilla kuvitelmilla tai unelmilla, ihastuksista on ollut parisuhteellemme hyötyä.

Koska hyvin vääjäämättömästi tiedän, että mieheni on minulle ehdottomasti kaikista miehistä sopivin en ole halunut sotkea liittoamme. Ja onhan nuo 5 lastakin tuossa eikä heidän kotinsa särkeminen ole mielestäni hyvä ajatus.

Olen ihastunut.

Mulla ja silloisella kumppanilla meni huonosti ja oltiin siinä pisteessä,että mietittiin jatketaanko ylipäätään yhdessä.
Erottiin..
Tutustuin tyyppiin johon olin ihastunut ja huomasin nopeasti,että ihastuminen meni nopeasti ohi.
Palattiin entisen kanssa yhteen,kun oltiin erillämme kumpikin tahoillamme mietitty asioita ja laitettu asioita tärkeysjärjestykseen.

Olen ollut 10-vuotta kestäneen suhteeni aikana ihastunut muutamia kertoja. Ihastukset menneet ohi itsestään, yhdelle kerroin tunteistani ja hän tunsi samoin. Muutama suukko vaihdettiin, mutta nyt ajattelen, että onneksi jarruttelin vaikka mieli olisi tehnyt mennä pidemmällekin. Podin kauan tämän miehen perään, mutta nyt tunteet laantuneet ja oma mies on taas ihana. Minua helpotti lukemani lause, että ihminen ei voi ohjailla tunteitaan, mutta tekemisiään voi.

Yhteistyössä