petätkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Te jotka olette kyllästyneet mieheenne parisuhteessa ja ihastuneet toiseen mieheen, oletteko kertoneet asiasta miehellenne tai oletteko vaan menneet ja pettäneet.

Ihastun useinkin :D mutta aina olen pitäny sen ihan omana tietonani, eikä siitä siis koskaan mitään sen kummempaa ole tullut. Kyllähän sitä ihmiset ihastuu arvariinsa...
Mutta miestäni rakastan vaan, enkä ihastumisen takia pois vaihtaisi!

En todellakaan. Toissailtana sain meseen ihme kaverin, luulin eka että se on naispuolinen ja aattelin että kiva saada uus mesekaveri mutta kun se paljastui miespuoliseksi ja rupes ehdottelemaan meseseksiä niin pistin sen poikki kertaheitolla, ekana eston päälle ja sitte kaikki tiedot mitä oli ehtinyt tulla niin hävitin. Oli saanut mun meseosson tän palstan kautta joten eilen sitte poistin profiilista mun sähkäriosson niin eipä pitäis enää tulla tällasia älynväläyksiä. Mä en halua missään tapauksessa pilata mitään, meidän suhde kehittyy hyvää vauhtia siihen suuntaan että ties jonakin päivänä asuttais yhdessä ja oltais oikea perhe siksi en halua että kukaan hyypiö pääsee sotkemaan tätä juttua.

Yhteistyössä