Pettäjät! Miten olette eläneet asian kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketään toista ei voi tässä maailmassa omistaa, joten miksi sitä juttelemaan kenellekään? Jos kestää pettää, kestää olla kertomattakin. Pettäminen ei vaikuta muuhun elämään millään lailla.

en oikeastaan ole jutellut. parhaalle kaverille aikanaan kyllä. kadun kadun ja kadun enkä KOSKAAN aio IKINÄ MILLOINKAAN miestäni enää pettää vaikka mikä olisi. mä en kestäis sitä miten se mun mieheen sattuisi, mulle tulee paha mieli kun kuvittelenkin mieheni tunteet jos pettäisin häntä :(

http://www.youtube.com/watch?v=9KIK-rDvwA8 täs biisis on hyvät sanat

Kerran olen pettänyt. Rajustin ihastuin suhteen ulkopuolella olleeseen henkilöön, eikä tunne ollut yksipuolinen. Pari kuukautta oli yhtä tuskaa, sitten tämän toisen kanssa asia johti toiseen (siihen itseensä).

Katunut en ole. Olen nähnyt tämän jälkeen oman suhteeni uusin silmin.
Yhteyttä en tähän "pakkomielteeseen" ole pitänyt. On edelleen naimisissa ja kahden pienen pojan isä.
Tiedän ettei tämä kertoisi kenellekään, paljon hällä menetettävää.
Tämän yhden yönjälkeen ei tämä henkilö ole mielessäni pyöriny 24/7 jota ennen teki. En saanut nukutuksi, ajattelin vain Häntä.

Mies ei tiedä. Ystävistä läheisimmät tietävät että Jotain on tapahtunut, mutta mitä, sitä voivat vain arvailla.

En tällä ylpeile, enkä tietenkään kenellekään suosittele, mutta itse pääsin pakkomielteestä. Jatkui siis vuoden, ennenkuin mitään suurempaa tapahtui.

Itse kuulun näihin henkilöihin jotka ajattelevat "ennemmin jättää kuin pettää", mutta toisin kävi. Tiedän myös mieheni ajattelevan näin.

Syitähän pettämiseen ei ole, olen ollut heikko. Omassa parisuhteessa ei toiminut mikään; ei läheisyyttä, ei hellyyttä, ei minkäänlaista kontaktia. Mies nukkui sohvalla ja minä yksin makuuhuoneessa. Mies oli viikonloput poissa ja itse arjet töissä, joten ei edes nähty.

Jotain kuitenkin tapahtui tuon yhdenillan juttuni jälkeen, ja nyt ollaan miehen kanssa onnellisempia kuin koskaan.

En tuota iltaa ajattele, se on ollutta ja mennyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja una:
en oikeastaan ole jutellut. parhaalle kaverille aikanaan kyllä. kadun kadun ja kadun enkä KOSKAAN aio IKINÄ MILLOINKAAN miestäni enää pettää vaikka mikä olisi. mä en kestäis sitä miten se mun mieheen sattuisi, mulle tulee paha mieli kun kuvittelenkin mieheni tunteet jos pettäisin häntä :(

http://www.youtube.com/watch?v=9KIK-rDvwA8 täs biisis on hyvät sanat

Tiedän tämän tunteen. Tuntuu niin pahalta että olen itse pettänyt edes sen kerran. En ikinä tekisi uudelleen. Ja toivon etten koskaan tule olemaan niin heikko että ihastuessani rajusti se johtaisi peiton heilumiseen.

olen siis tuo vieras joka kirjoitti pitkän postauksen äsken

Mä en varmaan ois pettänyt, jos mies edes joskus olisi kotona jakamassa arkea mun kaa. Edes joskus halaisi ja pitäisi hyvänä. Mies suostuu läheisyyteen vain seksissä ja sitähän en enää jaksais antaa, kun ei muuten ole läsnä tässä perheessä. On niin huippua, kun joku ihminen kuuntelee mua, pitää hellästi jne. ja siitähän helposti asia johtaa toiseen.

Yhteistyössä