oletteko pelanneet spiritismiä?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
hrrr...karmeita juttuja.
Ite en oo koskaan pelannu, ku kukaan ei oo ruvennu pelaamaan sitä mun kanssa. Ehkä hyvä niin. Yliluonnolliseen ja henkimaailmaan kyllä uskon vakaasti, vaikka kokemuksia siitä ei ole.
 
pimpelipom
Me ollaan likkakaverin kanssa lapsena pelattu ja otettiin se ihan leikkinä ja leikkiä olikin. Ei menty ohjeiden mukaan, mutta kyllä se pikari liikkui.
Meijän pitäisi voittaa euroviisutkin ja kappaleen nimi on tesetja.
Luulen, että niin ei tapahdu :)
 
mammalainen
Joskus lapsena yritetty, ei toiminut mutta pelotti aivan kamalasti. Lasi piti käydä särkemässä kauas kodista.
Ja nyt tätä ketjua lukiessa olin saada sätkyn kun remppamiehet aloittivat vasaroinnin takapihalla...
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Jumankauta! Lämmitin ruokaa mikrossa ja se kilkatti tuolla iloisesti olevansa valmista. Menin sitten luukulle ja ruoka POKSAHTI! Meinasin hypätä katosta läpi kun säikähin niin saakelisti! |O
sitä nää jutut teettää, saa sydärin muurahaisen askelistakin :D
 
Mun ja yhden kaverin piti joskus teininä pelata, mutta ei sitten uskallettukkaan... Oltiin molemmat niin pelokkaita että uskottiin ( ja uskon vieläkin ) kaiken maailman juttuihin! Rukoiltiin ennen ja jälkeen, vaikka ei uskallettukkaan aloittaa koko peliä...
 
Kerran oon kaverini kanssa pelannut. Kyseltiin ensin sellaisia asioita mitä toinen ei tiedä, ihan varmistaaksemme ettei toinen huijaa. Kysyin itsemurhan tehneen kaverini sukunimeä ja se jokin vastasi oikein ja nopeasti. Kaverini kysyi kuolleen pappansa toista nimeä ja siihenkin se vastasi oikein ja nopeasti. Kysyin mummuni toista nimeä (Kaarina ). Se vastasi hitaasti, vastasi vain Kaarin eikä suostunut jatkamaan.
Kaverini aloitti omalla kysymyksellään ja sai siihen vastauksen. Siihen lopetettiin pelaaminen, kun muita tuli silloin kaverini kotiin. Ärsytti todella, kun olisin halunnut kysyä pari kauan kaihertanutta asiaa.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olikkohan tuo mummun nimen kirjoittaminen enne hänen kuolemastaan. Mummu kuoli seuraavana kuussa pelaamisesta :snotty:
 

Yhteistyössä