Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:| kerran ja siihen jäi..aivan kauheeta
kerro?!
No..oltiin yläasteella kun pienellä porukalla päätettiin pelata..mentiin vielä sellaseen seurakunnan kerhohoneeseen...no pelailtiin ja tylsää oli..ei muuta kun liekki sammui ja päätettiin että paska peli ei mitään käynyt..lähdettiin kaikki koteihimme. kunnes yöllä sitten heräsin siihen että tärisytti..ja olin tippunut sängyn alle (musta tätä on kauheeta kertos kun pelottaa vieläkin kun kertoo) ..nousin ylös ja mulla oli tosi vähän voimia nousta sängyn alta..kun olin noussut meni hetki että tipuin taas..mua pelotti sikana sillon mutta nousin taas sängylle ja tipuin saman tien kun pääsin sinne eli joku repi mua sinne
no..kun olin sängyn alla tämän viimeisen kerran katsoin huoneeni ovea jonka edessä pidin raitamattoa ..maton raidat olivat muuttuneet keltaisiksi hätä vilkuiksi..myös maton reunalla oli keltaiset johdot jotka vilkkuivat..huoneen oven päällä näkyi kyltti joka vilkutti EXIT EXIT ja tajusin että oli päästävä äkkiä ulos huoneesta ..mutta ei ollut voimia raahauduin ja tärisin hulluna..en pelosta vaan ihan kuin olisin jonkun kohtauksen saanut,,,tai jotain..raahauduin viimeisillä voimilla huoneesta ulos..ja olohuoneeseen...menin nukkumaan...nukuinkin siinä aika pitkään..hitto se oli pelottavaa..en tiedä kävikö ystävilleni mitään mutta jostain syystä kukaan ei puhunut tapahtuineista sen illan jälkeen..ei kukaan. ihan kiva kun tällänen tarina näin iltaa vasten kiva mennä nukkumaan!