Oletteko ottaneet all inclusivea ulkomailla? Plussat ja miinukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nape"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin Turkissa Alanyassa Deturin matkajokeri-lomalla ja kävi hyvä tuuri; sviitti ja all inclusive-hoito
275eurolla. Hotelli Royal Palm.

Hyvää ruokaa oli tarjolla aamusta iltaan ja alkoholi kuului siihen myös (oltiin siskon kans sillon kahdestaan).

Oli tosi helppoa kun kaikki oli jo maksettu, ei tarvinnut miettiä ruokakuluja ollenkaan ja hotellin ravintolassa sai hyvät pohjat ennen bilettämään lähtöä.:-)

Miinuksia mun mielestä on vain se, että ei juuri kannata kokeilla erilaisia ravintoloita kun ruoat on jo omassa hotellissa maksettu. Ja muut ravintolanpitäjät paheksui ääneen...

Muita miinuksia en keksi. Jos lähtisin muksujen kans niin ehdottomasti ottasin all inclusiven, lapset
saa jätskit ja limut siihen sisältyen. Oikeeta lomaa myös vanhemmille, ei kokkausta / tiskausta / siivousta!

Me söimme kaikkea eikä tullut ongelmia.
Riippuu tietysti maasta ja hotellista (Egyptissä ja Bulgariassa olisin varovaisempi)

Mä olen ollut Kuubassa Varaderossa tuollaisella all inclusive lomalla. Parasta ikinä.

Ruoka oli erinomaista ja kun tuli jano niin baarista tilasit mitä halusit. Suosittelen

Ollaan pari kertaa oltu muutamia päiviä. Aikuisten kesken ihan liian tylsää. Lasten kanssa kiva 3-4 päivän ajan, mutta aika nopeasti ravintolat alkavat kyllästyttää. All inclusive ravintolan lähellä ei usein kummoista ravintoltarjontaa ymmärrettävästikään ole ja ilmeiset harrasteet on usein laadultaan aika heikkoja. Kaikki ylimääräinen sitten taas maksaakin. Mutta lasten kanssa ihanan helppoa. Me ollaan syöty kaikkea ja kaikkialla.

Olin lasten kanssa Kanarialla Puerto Ricossa ja oli all inclusive. Mahdottoman hyvä oli. Pöydät notkui ja koko ajan oli ruokaa ja jäätelöä saatavilla lapsille ja juomia. Todella, todella hyvä hotelli ja mahtava all inclusive.

Huonompi kokemus oli Turkin sidessä. Siellä sattui olemaan tosi huono all inclusive :( Ruoka aina loppu ja ei mitään paikallista. ranskalaisia ja nakkeja- tyyliin :( tosin syynä voi olla myös se, että oltiin englantilaisten suosimassa hotellissa.

Mauritiuksella kolmen tähden hotellissa alkoi ruoka puuduttaa muutaman päivän jälkeen, oli niin samanlaista. Lounaaksi aina buffet ja illalla muutamana päivänä viikossa teemabuffet, muuten taisi olla listalta. Mulle vaan se ravintolan etsiminen illalla on loman kohokohtia ja siksi on vähän tylsää syödä vain siellä hotellilla. Toki lasten kanssa se voi olla helppo vaihtoehto, meidän all inclusive loma oli aikana ennen lapsia. Mutta uudelleen ei ole ollut halua ottaa all inclusivea, ei vaan ole meidän juttu.

Tunisiassa ja teinien kanssa. Ko maassa ihan paras, kun niitä ruokapaikkoja ei juuri ollut kun hotelleissa ja siellä kaikki muukin elämä. Ruoka oli ok, vähän tylsää jo loppu viikosta. Hienot pidot kuului hintaan ja kaikki juomat aamu 9-23 välillä. Nuorison kanssa taloudellinen ja hyvä vaihtoehto.

Mielestäni hyvä vain siinä tapauksessa jos hotelli on "keskellä-ei-mitään" ja paikka on muutenkin pieni, sekä on tarkoitus viettää loma lähinnä hotellille nauttien uimisesta ja muista aktiviteeteista.

Yhteistyössä