Kuten oon aiemminkin myöntänyt. Mä olin vähän (?) sellainen.... Joo, elämä opettaa... Todella Ihan ku olisin halosta saanut päähän kun lopulta sain lapsia ja tajusin totuuden siitä että kaikki ei mee aina ihan niinkuin suunnittelee, ei vaikka olisi tosi varma suunnitelmansa vedenpitävyydestä... Silti kuuluu vaan kolinaa kun ne periaatteet ja "minä ainakin" ropisee lattianrakoon. Rankempaa on tosiaan sitten sen jälkeen yrittää opetella olemaan "vain ihminen" ja "pelkkä äiti" sensijaan että olisi se haaveidensa "supermamma" joka varmasti päihittää oivilla keinoillaan yhden vilkkaan lapsen tai pitää kaiken kodissa tiptop samalla kuitenkin järjestäen virikkeitä lapsille ja tehden siinä samalla ruuan, ja ehdottomasti ei koskaan lankea valittamaan (koska on saanut maailman ihanimmat asiat elämäänsä)!
Sitä oli jotenkin niin... no siis, ei todellakaan tietänyt mitä se on.
Onneksi mä en sanonut "ääneen" niitä kasvatusjuttujani kellekään....... Tai siis kellekään päin naamaa. Hävettää tänä päivänä jo muutenkin ihan tarpeeksi..
Sitä oli jotenkin niin... no siis, ei todellakaan tietänyt mitä se on.
Onneksi mä en sanonut "ääneen" niitä kasvatusjuttujani kellekään....... Tai siis kellekään päin naamaa. Hävettää tänä päivänä jo muutenkin ihan tarpeeksi..