Oletteko koskaan ajatelleet miksi leivät maistuu kaupassa paremmalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
...

Eli siis kun maistatte leipää kaupassa ja ostatte saman leivän kotiin, se ei maistu yhtään niin hyvältä.. ITse ratkaisin ongelman :

Voita leivän päälle, ja leipä paloiks aivan kuten kaupassakin ja kippoon ja nam naposteltavaks :laugh: Menee ainaki mulle läpi :D

Konsulentit voitelivat maisteltavat leivät Voimariinilla ainakin silloin ennenvanhaan, kun mä olin kaupassa töissä. Taitaa rasvana olla tänäpänä siis Oivariini :) Se sen maun tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Ei niitä leipiä saa kaupassa maistella! Olet velvollinen maksamaan avaamasi paketin!!!

:laugh: :laugh: Ja vielä voit päälle laitetaan

No mieti nyt! Kyllä mua ainakin napostelis jos oisin ostanu paketillisen leipää, ja sieltä ois haukattu joka toisesta vähän :snotty:

Mutta kun se on niin paljon parempaa kaupassa :saint:

Ei niitä leipiä saa kaupassa maistella! Olet velvollinen maksamaan avaamasi paketin!!!

No mieti nyt! Kyllä mua ainakin napostelis jos oisin ostanu paketillisen leipää, ja sieltä ois haukattu joka toisesta vähän :snotty:

Ethän oo tosissas, ethän? ;)

Mutta kun se on niin paljon parempaa kaupassa :saint:

Oikeasti? Pitää muistaa seuraavalla kauppareissulla... Ja Oivariiniako se oli?
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
No mulle kyllä kelpaa ihan florankin kanssa ku palottelee :D

Lainaatko sä ne veitset jostain Hackmanin paketista vai? Ei oo törkeydellä kyllä mitään rajaa!

Juuri näin! ja jos on oikein rapsakkaa niin sitten otetaan fiskarssit käyttöön! ;) suoraan paketista!