Oletteko kertonut miehelle heti plussasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä. Ekalla kertaa tehtiin testi yhdessä ja katsottiin tikkua yhtä aikaa ja toisella kertaa mä tein aamupissasta ja istuin keittiön pöydän ääressä suunnilleen tämän :o näköisenä kun mies heräsi ja mä iskin sille tikun kouraan ja aloin itkeä hysteerisesti.

Joo, kerroin heti, kun mies tuli kaupasta kotiin. Iskin vaan raskaustestin miehen kouraan. Tärisin ja olin sanaton. Mies ihmetteli, että mikäs kynä tää oikein on ennen kuin tajusi. Voi, se oli ihanaa ja pelottavaa. =)

Mieshän se minua yllytti testin tekoon kun en kolmen vuoden yrittämisen jälkeen enää plussaa odottanut.Tein sitten testin ja kun toin sen miehen nenän eteen väitti tämä minun huijaavan.Sen verran yllätys oli molemmille.

Lhetin tekstiviestin töihin "tein äsken raskaustestin ja näytti et oon raskaana."

Jep, olin vähän järkyttynyt (vaikka toivottu oltiin ) että siks tollanen kuiva viesti :D

Joo.
Ekalla kerralla soitin samantien kun lääkäri oli soittanut mulle, ja iloittiin plussasta.
Tokalla kerralla soitin heti kun olin saanut tikkuun kaksi viivaa, silloin reaktio ei ollut ihan yhtä iloinen mutta kyllä se siitä...

Ekasta ja tokasta kerroin heti, kolmannesta en onneksi ehtinyt kertoa ennen ekaa ultraa. Sain sitten siihen samaan sydäriin kerrottua että tuplat on tulossa. Meni ikään kuin kertarykäisyllä. :D

Kahdella ekalla kerralla oli ite raskaustestin tulosta kyttäämässä, kolmannen aikaan oli töissä joten kerroin heti kun tuli töistä. Ois ollu kiva yllättää jollain tavalla, mutta oon niin lörppö että oli pakko kertoa heti.

Yhteistyössä