Miten kertoa raskaudesta miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

=D

Vieras
Tein tänään todella yllättäin positiivisen raskaustestin. En edes kertonut miehelle testaavani. Lähetäisittekö töihin viestin, soittaisitteko vai odottaisitteko töistä saapuvaksi?

Entä sukulaiset? Olisiko törkeää vain antaa heidän huomata kasvavasta masusta? Minun tapauksessani vatsa näkyy varmaan jo rv 15 eteenpäin melko hyvin.

[QUOTE="ööö";25829706]tietty odotat että tulee töistä.

kerrot vaan että kuukautiset oli myöhässä ja teit testin joka oli positiivinen.[/QUOTE]

Mä en vaan meinaa millään malttaa täällä! Olen niiiiiin onnellinen ja äimistynyt. Oli kyllä miehen kanssa puhetta, että on vähän sellainen outo olo, vähän kuin raskaana ois, mutta sitten kuitenkaan en kehdannut hälle kertoa että testin ostin. Kun mulla siis takana lapsettomuustuomio ja ylläriesikoinen ja nyt sit yllärikakkonen.

me kerrottiin sukulaisille että nro kolmonen on tulossa kun oli viikkoja jotain about 23. Lähinnä siksi että itse sai olla vähän rauhassa, eikä tarvinnu kaikille ilmoitella omasta voinnista koko ajan.

kertoisin kasvotusten ja sukulaisille sitten joskus (siitä sopisin miehen kanssa yhdessä).
Tietysti jos mies on huumorintajunen eikä uutinen tuu täytenä järkytyksenä niin voit koittaa keksiä jotain hauskaa tapaa kertoa?

just kahlasin youtubesta videoita aiheeseen liittyen, ihania tasajalkaa pomppivia tulevia isovanhempia :) mun suku tuntui ottavan paljon kuulimmin.. http://www.youtube.com/results?search_query=telling+i%27m+pregnant

Tilaa netistä paita omalla tekstillä (n12e) Ja kirjoituta siihen että " Minusta tulee isi " ja annat sen miehellesi, jos jaksat vielä pari pv pitää tietoa itselläsi :)

Yhteistyössä