Oletteko käyneet jo ostamassa lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti
Aleen
Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Itse aattelin tänään mennä.. joulun aikaan hinnat nousee joten aattelin näin etukäteen mennä lapsille lahjoja osteleen..
Heti Marraskuulla on joka vuosi tullut Anttilaan ainakin ota 3 , maksa 2 lelutarjoukset. Minä odotan niitä. Hinnat on silloinkin normihintoja.

Joo olen ostellut pitkin vuotta jotain... On ainakin 3v tytölle Barbie hevonen, sitten sellainen Barbie setti missä on nukke ja pieni keittiö. 5v pojalle on Ficher Prisen laskin, sellainen elektroninen taskupeli, Autot-tietokonepeli. Yhteiseksi molemmille on TaoTao DVD ja Hiirenloukku-lautapeli. 7kk vauvalle ostin Ficher Prisen sellaisen auton turvaistuimeen laitettavan soivan yms. ääntelevän lelun, kun pikkuinen oli vielä masussa. :heart: Lisäksi vauvalle on Name It:n kylpyviitta. Kummipojalle on myös ostettuna sellainen kylpyviitta. Vielä pitäis kaikenlaista ostella.

kummilasten lahjat hankittu jo ja muutamia paketteja omille.
tarhatädeille/opelle löydettiin kivat joulusukat takan reunalle (toivottavasti niillä on takat) ja suklaa nameja sinne sisälle (toivottavasti voivat syödä ) :D

S
Enpä ole, mutta sen sijaan olen tehnyt ja muutamia vielä pitäisi tehdä. Aion panostaa tänä ja tulevina jouluina itse tehtyihin ja aineettomiin lahjoihin. Kun kerran kaikilla on jo kaikkea aivan liian kanssa. Typerää antaa jotain hölönpöppöä vain sen takia että jouluna pitäisi ostaa jotain. Jos joku todella tarvii jotain niin se on asia erikseen, itsekin tulee luultavasti yksi lahja hankittua uutena.

Oon mä tässä ehkä kuukauden verran katellu lahjoja ja ostanutkin muutamia. Ei sit kerralla mee niin huikeeta summaa ja löytyykin paremmin, kun saa ajan kanssa katella. Just ennen joulua on muutenki riittävästi tekemistä, joten tällanen tapa sopii mulle paremmin. Paketoinnin hoidan sit kerralla ja siitä tulee kivasti joulufiilistä. :)

Yhteistyössä