Oletteko jääneet kiinni suuseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse ole jäänyt mutta tiedän tapauksen jossa jätkä nuoli muijaa n. tunnin ajan ja meni käymään vessassa. Siinä äiti tuli vastaan ja kysyi: Mitä ihmeen vaahtoa sinulla on suupielissä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2006 klo 16:27 Juho kirjoitti:
En itse ole jäänyt mutta tiedän tapauksen jossa jätkä nuoli muijaa n. tunnin ajan ja meni käymään vessassa. Siinä äiti tuli vastaan ja kysyi: Mitä ihmeen vaahtoa sinulla on suupielissä :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Toi oli hyvä,.......!!

Ja mäkää en oo jääny kii... mutta näin yhdes elokuvas kun nainen jäi kii kitalaestaan miehen peni.s-koruun..

Palokunta,ambulanssi,poliisi ja koko kerrostalon väki yritti parhaansa
auttaakseen....

Lopulta kämppis kamut tuli ja jollain laululla kai se sitten irtos?....
:laugh:

Joo,eikä edes huomattu sitä heti.Se meni niin,että otin ex:ltä suihin sen huoneessa kun asu sillon viä porukoillansa ja ei sit huomattu että sen mummo oli tuonut koiran hoidosta omilla avaimillaan :ashamed:
Ihmeteltiin vaan sen jälkeen että mitäs v....a toi koira täällä on :o

Mutta siis sinne makkariin ei oo voinut olla näkemättä kun ovikin oli auki.Ihmettelen vaan ettei oo kuultu edes oven käyvän :ashamed:

Suuseksistä en onneksi ole jäänyt kiinni, sen verran varovaisuutta löytyy, mutta lievemmästä tapauksesta kylläkin.

Olimme appivanhempien mökin terassilla ja mies tarttui yhtäkkiä tanakasti tisseihin kiinni takaapäin ja pyöritteli niitä sitten käsissään.

Kyllä hävetti, kun appiukko ilmestyi yhtäkkiä aivan hiljaa sivulta edestäpäin. Siinä ei oikein ehtinyt reagoida mitenkään.

:kieh: :kieh:

kerran ravintolassa otin suihin eräältä köriläältä pimeessä nurkassa... kukaan ei tullut mitään sanomaan, mutta NÄIN kuinka pari tyyppiä katseli sivusta kuola valuen... tää köriläs oli aivan extaasissa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:53 GRR kirjoitti:
kerran ravintolassa otin suihin eräältä köriläältä pimeessä nurkassa... kukaan ei tullut mitään sanomaan, mutta NÄIN kuinka pari tyyppiä katseli sivusta kuola valuen... tää köriläs oli aivan extaasissa.

#&%?$!* DORKA!!!imet tuntemattomia kundeja hönössä ravintolassa!!! tajuatko yhtään nykyajan taudeista mitään!!! sun kaltasten takia meillä on tauteja #&%?$!* idiootti!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Mullakin kokemus ravintolassa, sellainen tanssi/bubi tyylinen.

Nurkassa oli iso nahkasovanurkkaus..

Ja aloin ensin hipelöidä miestä housun päältä ja innostuin aina vaan lisää ja sitten otin sen käteeni, ja kun (omasta mielestäni) ei kukaan nähnyt,
otin sen suuhun. Lopetin ,kun joku alkoi tuijottaa baaritiskiltä..

Mies oli mun avomies. Ihanaa oli se kiinnijäämisen pelko..

ja kiihottavaa ,
ja kiihottavaa myös,sttä joku näki.. (tämä näkijä oli komee mustalaismies)
se kiihotti lisää.koska en ikinä uskoisi heidän heimon tapoihin kuuluvan
mitään noin uskaliasta ja julkisella paikalla.

IHANAN tuhmaa !!

Ja sitten
kun päästiin kotiin..niin siellä jatkui kiihkeä homma..
tätä muistelen usain..ja vieläkin hymyilyttää..

:D :xmas: B) :saint: :p :xmas: :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 00:15 Plaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:53 GRR kirjoitti:

#&%?$!* DORKA!!!imet tuntemattomia kundeja hönössä ravintolassa!!! tajuatko yhtään nykyajan taudeista mitään!!! sun kaltasten takia meillä on tauteja #&%?$!* idiootti!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Kateellisten panettelua :D . Mistäs tiedät ettei kyseessä ollut suojattu suuseksi tai vaikka ihan tuttu mies? Sä oot siis saanut tauteja - voi raukkaa.

Mä jäin kiinni kans yökerhossa... imin henkilökuntaan kuuluvan kalua "tiskin" takana. Ihana kokemus, vaikka vähän nolotti, kun miehen pari kolleegaa ilmesty paikalle. Eikä mun tartte kertoa oliko se mun oma mies. :whistle:

jatkuu...

nolo tilanne siksi,että tää mies sai kuulla kunniansa,oli kuulemma
naimisissa. (olin luullut että on vapaa).

Minulle se oli järkytys,kun hyttikaverinsa kysyi miten selität muijalles huulipunatahrat .

(miehellä oli valkoinen neule,josta ne ei kyllä helposti lähdekään..)

:attn: B)

Mies oli arviolta yli 20v

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 10:32 LAIVAN hytissä kirjoitti:
jatkuu...

Minulle se oli järkytys,kun hyttikaverinsa kysyi miten selität muijalles huulipunatahrat .

Taispas olla minun mies, p.erkele!! :kieh:

ex naisen kanssa oltiin tositoimissa "takaapäin"saunassa...

no hänen isäukkonsa oli tullut lenkiltä ja tempaisi saunan oven auki.

Sen katsekontaktin muistan loppuikäni, kyllä isäukko näki kaiken ja metrin päästä.
:whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 10:32 LAIVAN hytissä kirjoitti:
jatkuu...

Ja arviothan voi heittää päissään... 16 v nuoret luokkaretkellä? :x