Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2006 klo 16:27 Juho kirjoitti:En itse ole jäänyt mutta tiedän tapauksen jossa jätkä nuoli muijaa n. tunnin ajan ja meni käymään vessassa. Siinä äiti tuli vastaan ja kysyi: Mitä ihmeen vaahtoa sinulla on suupielissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:53 GRR kirjoitti:kerran ravintolassa otin suihin eräältä köriläältä pimeessä nurkassa... kukaan ei tullut mitään sanomaan, mutta NÄIN kuinka pari tyyppiä katseli sivusta kuola valuen... tää köriläs oli aivan extaasissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 00:15 Plaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 09:53 GRR kirjoitti:kerran ravintolassa otin suihin eräältä köriläältä pimeessä nurkassa... kukaan ei tullut mitään sanomaan, mutta NÄIN kuinka pari tyyppiä katseli sivusta kuola valuen... tää köriläs oli aivan extaasissa.
#&%?$!* DORKA!!!imet tuntemattomia kundeja hönössä ravintolassa!!! tajuatko yhtään nykyajan taudeista mitään!!! sun kaltasten takia meillä on tauteja #&%?$!* idiootti!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 10:32 LAIVAN hytissä kirjoitti:jatkuu...
nolo tilanne siksi,että tää mies sai kuulla kunniansa,oli kuulemma
naimisissa. (olin luullut että on vapaa).
Minulle se oli järkytys,kun hyttikaverinsa kysyi miten selität muijalles huulipunatahrat .
(miehellä oli valkoinen neule,josta ne ei kyllä helposti lähdekään..)
:attn: B)
Mies oli arviolta yli 20v
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 10:32 LAIVAN hytissä kirjoitti:jatkuu...
nolo tilanne siksi,että tää mies sai kuulla kunniansa,oli kuulemma
naimisissa. (olin luullut että on vapaa).
Minulle se oli järkytys,kun hyttikaverinsa kysyi miten selität muijalles huulipunatahrat .
(miehellä oli valkoinen neule,josta ne ei kyllä helposti lähdekään..)
:attn: B)
Mies oli arviolta yli 20v