Niiskunen
Nyt niihin oli tullut uus kuosi ja meillä ne ei pidä enää yhtään pissaa. Joka kerta tulee läpi. Niissä on kuvioo vähän enemmän. Pitäisköhän laittaa palautetta Liberolle? Onko muut huomanneet saman?
Meil on kans joskus semmosia pissakökkäreitä iholla. Se vissiin on sitten niin että siitä vaipasta lähtee jotain hötöjä?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Meillä on ruvennu libero-vaipat hajoamaan.
Pari kertaa oon saanu sitä ihanaa täyte-pissi sotkua siivota
Samaa mieltä. Meillä niistä vanhoista malleista irtos sellasta ihme töhnää lasten takapuoliin..Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis ne comfor t fit-vaipat? Mun mielestä ne on ihan huippuja, jopa parempia kun vanhat liberot.
Joo muistan ja mun äitikin muistaa kun jaksaa vieläkin kysyä että mistä löytää niitä poikien vaippoja kun kaupassa ei ole kuin yhdenlaisia ja että voiko niitä ostaa . Meillä siis 2poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä vastaan tässä ikävissäni jopa vaippa-aloitukseen, kun ei uusia voi tehdä Muistatteko kun johonkin aikaan oli erikseen tyttö- ja poikavaipat?
Niitä oli muutamien vuosien ajan, 90-luvun puolivälissä, meillä oli kaksi Liberon miestä, jotka käytti niitä poikavaippojaAlkuperäinen kirjoittaja mä :Joo muistan ja mun äitikin muistaa kun jaksaa vieläkin kysyä että mistä löytää niitä poikien vaippoja kun kaupassa ei ole kuin yhdenlaisia ja että voiko niitä ostaa . Meillä siis 2poikaa.
Mä suosittelen kestoilua =) Meillä on ollut paketillinen Liberoita "varavaippoina" kiireiseen reissuunlähtöön jne ja musta kestovaipat on kyllä paljon miellyttävämpiä Kertikset alkaa haista kamalalle heti kun pissa lirahtaa ja pojalla alkaa ainakin ihokin niistä punoittamaan kun ne on niin hautovia.Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:Mielenkiintoista.10 vuotta sitten poika käytti vain ja ainoastaan liberoa,oli sillon meille se paras vaihtoehto.Pitänee tulevalle vaaville miettiä vaihtoehtoja.Ei kestoilukaan oo poissuljettu vaihtoehto.
Täälläkin kannatetaan kestoiluaAlkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä suosittelen kestoilua =) Meillä on ollut paketillinen Liberoita "varavaippoina" kiireiseen reissuunlähtöön jne ja musta kestovaipat on kyllä paljon miellyttävämpiä Kertikset alkaa haista kamalalle heti kun pissa lirahtaa ja pojalla alkaa ainakin ihokin niistä punoittamaan kun ne on niin hautovia.Alkuperäinen kirjoittaja tötterö:Mielenkiintoista.10 vuotta sitten poika käytti vain ja ainoastaan liberoa,oli sillon meille se paras vaihtoehto.Pitänee tulevalle vaaville miettiä vaihtoehtoja.Ei kestoilukaan oo poissuljettu vaihtoehto.