Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen.
Tosin se, minkä tulkitsee alentuvaksi, on osaksi sidottu myös lukijan tulkintaan. Toinen lukija voi pitää joitakin sanoja vilpittöminä ja kannustavina, kun taas toinen voi lukea ne epäaitoina ja verhoiltuina itsensä korostamisena.
Ja oikeastaan totuutta, ei kovin usein voi tietää, tai ehkei edes ole.
Siis siten, että se mikä minulle on tosi, ei olekaan sitä, ehkä jollekulle muulle. Enkä aina voi tietää, millaiseksi joku on sanansa tarkoittanut. Selvä avoin, tahallinen vittuilu harvoin jättää tulkinnanvaraa. Mutta olen myös huomannut sen. että palstaa voi lukea yliherkkänahkaisesti, ja " kuulla" sanat toisenlaisina, millaiseksi kukin on näppäimiltään tarkoittanut.
Ja olen varmaan syyllistynyt sekä turhaan ivaan, että turhan(olemattoman) ivan tulkintaan.
En mielestäni noihin halveksujiin. Tarkoitan siis kirjoittajia, jotka selvästi halveksuvat kaikkea mitä joku tietty nimimerkki kirjoittaa. Olen huomannut, että monella on jopa pakkomielle johonkin tiettyyn kirjoittajaan. Tullaan aina hänen perässä ketjuihin ja aina joku vittumainen letkautus on kirjoitettava.
En mielestäni noihin halveksujiin. Tarkoitan siis kirjoittajia, jotka selvästi halveksuvat kaikkea mitä joku tietty nimimerkki kirjoittaa. Olen huomannut, että monella on jopa pakkomielle johonkin tiettyyn kirjoittajaan. Tullaan aina hänen perässä ketjuihin ja aina joku vittumainen letkautus on kirjoitettava.
oletteko huomanneet että tähän ketjuun ei ole tulleetkaan ne tärkeilijät ketä täällä on
että osaa olla outoja muutamat mutta suotakoon se puute heille muutenhan ne ois täydellisii
Oletteko huomanneet, että joidenkin viesteissä on todella pitkiä rakoja sanojen välissä?