Oletteko harrastaneet seksiä lemmikkinne nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan :D

puhumattakaan siittä ku se sitte kallistaa päätään puolelta toiselle. istua nakottaa siinä vieressä ja tuijottaa ja tuhahtelee :laugh: :laugh: :laugh:

Mulla on jotenkin sellainen olo että kissan edessä harrastaaisin seksiä,mutta koiran en :D jotenkin koirat on kuitenkin enemmän tietoisia ja fiksumpia (kai )

( joskus kun meillä vielä oli kissa niin se kävi kiinni jos kovin heiluttiin....persiiseen ja silleen ) :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
vastuuttomia.lemmikit pois teiltä ja sassiin:(
voi raukkoja mitä traumoja saavat

Niin. Kyllähän mahtaa meidän rakkia vituttaa, kun ei ite saa pesää koskaan ja joutuu tsiikailee, kun meikäläiset vaan kikkii.... Ja traumathan siitä tullee. Ku ei raukalla oo ees käsiä

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan :D

puhumattakaan siittä ku se sitte kallistaa päätään puolelta toiselle. istua nakottaa siinä vieressä ja tuijottaa ja tuhahtelee :laugh: :laugh: :laugh:
MUn sakemannityttö rakastaa tota mun miestä yli kaiken,arvaa miten se mulkoilee mua vihasena ja tuijottaa syyttävästi.
Nykyisin se ei jää seuraamaan enää itse 'toimitusta' vaan mulkasee mua pahasti huokasee syvään ja painuu sohvalle :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulla on jotenkin sellainen olo että kissan edessä harrastaaisin seksiä,mutta koiran en :D jotenkin koirat on kuitenkin enemmän tietoisia ja fiksumpia (kai )

( joskus kun meillä vielä oli kissa niin se kävi kiinni jos kovin heiluttiin....persiiseen ja silleen ) :whistle: :whistle:

Meil kans nuorena,ku otettiin 2 kissanpentua, oltiin appilassa(me ja kissat siis yhdessä huoneessa) ja sit ku siin häärittiin,ni toinen pennuista iski kyntensä ukon kasseihin =) Sai kissa lähöt... sitä en muista et keskeytettiinkö me koko touhu,mut oli se yllätys ku ukko yhtäkkiä karju ku hyyena..

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
vastuuttomia.lemmikit pois teiltä ja sassiin:(
voi raukkoja mitä traumoja saavat

Niin. Kyllähän mahtaa meidän rakkia vituttaa, kun ei ite saa pesää koskaan ja joutuu tsiikailee, kun meikäläiset vaan kikkii.... Ja traumathan siitä tullee. Ku ei raukalla oo ees käsiä

:laugh:

Yhteistyössä