H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Joo, akvaariokalojen, ne ei kait saaneet traumaa siit :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:vastuuttomia.lemmikit pois teiltä ja sassiin
voi raukkoja mitä traumoja saavat
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:vastuuttomia.lemmikit pois teiltä ja sassiin
MUn sakemannityttö rakastaa tota mun miestä yli kaiken,arvaa miten se mulkoilee mua vihasena ja tuijottaa syyttävästi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan![]()
puhumattakaan siittä ku se sitte kallistaa päätään puolelta toiselle. istua nakottaa siinä vieressä ja tuijottaa ja tuhahtelee![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mulla on jotenkin sellainen olo että kissan edessä harrastaaisin seksiä,mutta koiran enjotenkin koirat on kuitenkin enemmän tietoisia ja fiksumpia (kai )
( joskus kun meillä vielä oli kissa niin se kävi kiinni jos kovin heiluttiin....persiiseen ja silleen )![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:vastuuttomia.lemmikit pois teiltä ja sassiin
Niin. Kyllähän mahtaa meidän rakkia vituttaa, kun ei ite saa pesää koskaan ja joutuu tsiikailee, kun meikäläiset vaan kikkii.... Ja traumathan siitä tullee. Ku ei raukalla oo ees käsiä