missä muualla olette harrastaneet seksiä kuin sängyssä:D ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perverssi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ällöttävää porukkaa! Todella törkeää altistaa ihmisiä näkemään seksiä tahtomattaan. Julkisilla paikoilla kuka vain voi joutua näkemään, lapsetkin. Eläimellistä, ettei kykene hillitsemään himojaan. Jopa poreammeissa, hyi että!!! :x

:laugh: :laugh: :laugh:
siveyden sipuli se siellä huutelee.Juu kannattaakin panna vaan peiton alla vaikka lottoarvonnan jälkeen aina. :saint: Ja lähetyssaarnaajassa työntö ja pläts :laugh:

Ei kai voi muuta odottaa ihmisiltä, jotka ovat niin eläimen tasolla etteivät kykene hillitsemään himojaan. Itsekästä ja lapsellista. Vai voitko väittää, ettei kukaan ole joutunut näkemään sekstailuasi?

ei oo ku kerran yks ukko oltiin puskassa mut se äijä oli kädellä
:laugh: tästä on kyl 10v aikaa Mut se sai lähöt :D

Millä tavalla eroaa puskarunkkari teistä, jotka paneskelette vastaavissa paikoissa?
Nekin uimahallirunkkarit sai täällä kauheet haukut ja sitten kuitenkin pidätte altaissa paneskelevia normaaleina. En vaan voi käsittää mitä ero siiinä on muuta, kuin, että tuo runkkari pystyy paremmin suorittamaan homman niin, että muut ei huomaa...

AIVAN! Julki-imetystä paheksutaan, mutta julkisesti sekstailu on OK? :o

om siinä ero..tuijottaa muita ja vetää samalla käteen
:o

No, mutta kyllähän joitain kiihottaa se yllätetyksitulemisen vaara, eli samalla tavalla kietoutuu "jännitys" ulkopuolisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mut mä lähen nyt panee ton ukkoni kanssa.Menee koko yö et älkää oottako ennen aamua takas :attn: Öitä :heart:

Huom. valot pois siellä makkarissa, eikä saa ääntelehtiä, jookos.

Mä lupaan yrittää :whistle:

Oletko sä ennen ollut jollain muulla nikillä täällä?

Oon aika monellakin :ashamed:

En tunnista.

Kerro :D

esim lady domina :D

Mä varmaan palstailen nykyään liian vähän, kun en muista.

Mut mä lähen nyt panee ton ukkoni kanssa.Menee koko yö et älkää oottako ennen aamua takas :attn: Öitä :heart:

Huom. valot pois siellä makkarissa, eikä saa ääntelehtiä, jookos.

Mä lupaan yrittää :whistle:

Oletko sä ennen ollut jollain muulla nikillä täällä?

Oon aika monellakin :ashamed:

En tunnista.

Kerro :D

esim lady domina :D

Mä varmaan palstailen nykyään liian vähän, kun en muista.

:o Mähän oon ollu niin rakastettu täällä :laugh: :whistle: :snotty:

ketä tämä nyt oikeesti kiinnostaa, mutta vastataan kun kerran kysytään, nojatuolissa, sohvalla lattialla, pesukoneen päällä, ruokapöydän päällä, asuntoautossa,kylppärissä, vessassa (kotona, kun piti joku soppi keksiä minne lapset eivät tule, meillä oli kaksi vessaa), hotellihuoneessa, kesämökin saunakamarissa

hmmm.. nojatuolissa, sohvalla, pöydällä, lattialla, autossa, veneessä, vaunussa, teltassa, nurmikolla, metsässä, kalliolla, laivalla, portaikossa, porttikongissa, rannalla, uima-altaassa, järvessä, kylppärissä, saunassa, wc:ssä... johan sitä tuossa. :saint:

Sisätiloissa: sängyssä, sohvalla, tuoleilla/nojatuoleissa, keittiön pöydällä, jokaisen huoneen lattialla, kylpyammeessa, parvekkeella, saunassa(ei mun juttu, taju meinaa lähteä), suihkussa, autossa, mökeissä/mökillä, verkkokellarissa, sovituskopissa, eräässä julkisessa tilassa, vessanpöntön kannen päällä, töissä

Taivasalla: metsässä (puuta vasten), auton konepellin päällä, mättäällä (ei kiva), järvessä, järven rannalla, soutuveneessä, teltassa, erään taloyhtiön sisäpihalla

Siinä tärkeimmät.

Autossa, auton konepellillä, metsässä, uimarannalla, laiturilla, vaatehuoneessa, baarin vessassa, autotallissa, parvekkeella, kylpyammeessa, heinäkasassa, kodinhoitohuonessa, saunassa, teltassa, trampoliinilla, työpaikalla, mp-verstaalla..

sohvalla, keittiön pöydällä, lattialla eri huoneissa, saunassa, suihkussa, punaisessameressä, mustassameressä, välimeressä, ranoilla, kerrostalon vintillä ja pyykituvassa, soramontulla, autossa, erään ala-asteen ovisyvennyksessä, junassa. Onhan noita paikkoja..

Alkuperäinen kirjoittaja häpeillen pitää tunnustaa:
sillosen anoppilan sängyssä, autoissa, kirkossa monestikkin, autiotalossa kerran, Mustassa meressä, Atlantissa, savusaunassa Lapissa, monessa järvessä joiden nimiä en muista, kaverin sähkösaunassa, entisen naapurin pannuhuoneessa sekä niiden takkahuoneessa, omassa keittiössä pöydällä sekä lattialla, omalla sohvalla sekä omia ovenkarmeja vasten, omassa kylppärissä, omassa eteisessä, omassa vierashuoneessa, omassa pihassa syyspimeällä.
Oliskohan tossa kaikki... :ashamed: :)

Ootko sää se kuka kuksi pannuhuoneessa varatun miehen kanssa ja sen miehen nainen otti teistä kuvan?

:D

Eikö kukaan ole kymppikerholainen?

Olen todella pettynyt jos palstan mammoista ei löydy yhtään kymppikerholaista.

Onhan tuosta haaveiltu aina kun on yhdessä reissuun lähdetty mut jotenkin ei kehtaa sit vaan sulloutua yhdessä miehen kans sinne ahtaaseen vessaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Eikö kukaan ole kymppikerholainen?

Olen todella pettynyt jos palstan mammoista ei löydy yhtään kymppikerholaista.

Onhan tuosta haaveiltu aina kun on yhdessä reissuun lähdetty mut jotenkin ei kehtaa sit vaan sulloutua yhdessä miehen kans sinne ahtaaseen vessaan. =)

Joo, mietittiin miehen kanssa kerran mutta kun lentoemännät koko ajan hääri siitä ohi, ja siinä oli melkein koko ajan jono, joten ei sitten viittitty mennä sinne komeroon kökkimään.

Kauheeta, miten voisi muistaa kaikkia paikkoja :laugh:

No, koitetaan nyt muistella mitä tän nykyisen (ja lopullisen =) ) mieheni kanssa: keittiönpöydällä, pesukoneen päällä, suihkussa, saunassa, saunan pukkarissa, sohvalla, parvekkeella, grillikatoksessa, uima-altaassa, lattialla, järvessä, vessassa, autossa, teltassa, niin ja maita on koluttu aikamoinen kasa =)

Yhteistyössä