Oletteko harrastaneet seksiä lemmikkinne nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan :D

puhumattakaan siittä ku se sitte kallistaa päätään puolelta toiselle. istua nakottaa siinä vieressä ja tuijottaa ja tuhahtelee :laugh: :laugh: :laugh:
MUn sakemannityttö rakastaa tota mun miestä yli kaiken,arvaa miten se mulkoilee mua vihasena ja tuijottaa syyttävästi.
Nykyisin se ei jää seuraamaan enää itse 'toimitusta' vaan mulkasee mua pahasti huokasee syvään ja painuu sohvalle :D :D :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Joo,koiran tuijotus kyllä vie tunnelmasta osan :D

puhumattakaan siittä ku se sitte kallistaa päätään puolelta toiselle. istua nakottaa siinä vieressä ja tuijottaa ja tuhahtelee :laugh: :laugh: :laugh:

ja ku tohon lisää vielä parit äänettömät hajupommit ni homma loppuu siihen

Me ajetaan aina koira (ja silloin kun oli kissa niin se myös) pois lähettyviltä..Tosin muistan muutama vuosi sitten kun kesken kiihkeimmän tiimellyksen kääpiöhamsterimme Raaka-Arska sai jonkin paniikkikohtauksen, hyppäsi kiinni kaltereihin ja alko jyrskyttää ihan hulluna..liekö raukka ahdistunut sitte meidän touhuista. :o

kyllä se vähän häiritsee jos yht'äkkiä pari kissaa tulee ja hyppää äijän selkään lisäks :laugh: tai kun tullaan siihen väliin haistelemaan että mitäs hemmettiä täällä haisee

Yhteistyössä