Oletteko hankkineet joitakin asioita seksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiaton_nainen77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asiaton_nainen77

Vieras
Melkein joka kylässä huhutaan, että joku tyttö on hankkinut ajotunteja tai kenties jopa ajokortin suostumalla seksiin autokoulun opettajan tai inssin valvojan kanssa. Joskus taisi olla jopa tv-ohjelmassa tällainen nainen, joka kyseisen asian tunnusti (Totuuden Hetki).

Lisäksi olen kuullut, ettö aika monelle miesopettajalla on nuoret tytöt tarjonneet itseään arvosanojen korottamisen toivossa. Kaikki jutut tuskin ovat potaskaa. Omassa nuoruudessa (90-luvulla) huhuttiin, että erään tehtaan tuotantopäällikkö myös ehdotti seksiä nuorille tytöille, jotta saisivat kesätyötä. Vaikea sanoa, itse olin tuossa tehtaassa töissä (ja minulle ei oltu mitään ehdotettu, ehkä en ollut hänen makuunsa siinä mielessä).

Kehtaako joku tunnustaa tehneensä joskus moista. Toki sitten voi olla tämmöisiä "viattomampiekin" tunnustuksia, että olisi poikaystävää tai miestä motivoinut seksillä. Itse aikoinaan lupasin miehelleni anaaliseksiä jos parta lähtee... Lähti muuten samantien...

Mä luulen, että nää on enemmän urbaanilegendoja nää jutut. Sen voin uskoa, että moni oppilas ihastuu opettajaansa ja saattaa sitten haaveilla vaikka seksistä. Kenties sitten jonkun arvosanan nostamisen varjolla voisi tarjota seksiä. Tai sitten tuo on enemmän semmoista leikkiä.

Itse tein nuorena poikana jonkun verran opettajansijaisuuksia. Tuohon aikaan, 20 vuotta ja 20 kiloa sitten, olin suhteellisen komea ja kyllähän jotkut lukiotytöt flirttailivat melko avoimesti. Eihän minulla heihin ollut iköeroa kuin 2-3 vuotta. Kenties joku huumorilla ehdottikin jotain, vaikea sanoa mitä olisi tapahtunut jos olisi lähtenyt leikkiin. Onneksi olin tuohon aikaan aivan liian ujo ja kaikkea muutakin, joten sivuutin kaikki tuollaiset tavalla tai toisella. Mutta jos tuollaista tapahtuisi koko ajan, niin varmasti näitä juttuja tulisi enemmän julkisuuteenkin. Opettajahan käyttää tuossa tilanteessa asemaansa väärin.

Seksitarinoihin nämä autokoulu- ja muut koulujutut sopii, mutta todellisuudessa harvemmin tapahtunee. Toki on aina niitä, joita tarinoiden todeksi tekeminenkin kiihottaa, joten eiköhän melkein kaikki seksitarinat ole jossain ainakin jossain muodossa toteutuneet.

Niin. Oma vastaus kysymykseen on se, että miehenä en ole hankkinut mitään seksillä, mutta eipä ole tilaisuuksiakaan ollut. Ellei sitten jotain yösijaa joskus lasketa tms.

Tissejäni esittelemällä sain kauppiksessa eräästä aineesta paremman arvosanan. Se oli sellaista teini-iän herutusta ja olin ehkä hiukan ihastunut opettajaan. Opettaja varmasti, ainakin yritti, katsella muualle.:sneaky:

On tultu tarjoamaan ”parempaa elämää”, seksin jlk, vaikka eivät juuri ole (jos ollenkaan) tunteneet minua.
En kelpuuttanut, tietenkään.

Tissejäni esittelemällä sain kauppiksessa eräästä aineesta paremman arvosanan. Se oli sellaista teini-iän herutusta ja olin ehkä hiukan ihastunut opettajaan. Opettaja varmasti, ainakin yritti, katsella muualle.

On tultu tarjoamaan ”parempaa elämää”, seksin jlk, vaikka eivät juuri ole (jos ollenkaan) tunteneet minua.
En kelpuuttanut, tietenkään.
Kuva sun tisseistä olis kiva yllätys.

• Haha
Reactions: Latimeria
Lähisukuun naimakaupalla tullut kirjailija-tohtorismies myhäili tyytyväisenä, kun kertoi kahden kesken, että nuoret opiskelijatytöt tulivat oma-alotteisesti tarjoamaan namia. Vähän kun kyselin lisää, niin sanoi että kun hän oli luennoijana, niin siinä tuli sellainen luonnollinen ihailu ja arvostus "viisasta" miestä kohtaan. Ja ihan hauskannäköinen mies varmaan naisten mielestä.

Varmaan arvosanojen korottamistakin mimmeillä taka-ajatuksissa... :unsure::ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Lähisukuun naimakaupalla tullut kirjailija-tohtorismies myhäili tyytyväisenä, kun kertoi kahden kesken, että nuoret opiskelijatytöt tulivat oma-alotteisesti tarjoamaan namia. Vähän kun kyselin lisää, niin sanoi että kun hän oli luennoijana, niin siinä tuli sellainen luonnollinen ihailu ja arvostus "viisasta" miestä kohtaan. Ja ihan hauskannäköinen mies varmaan naisten mielestä.

Varmaan arvosanojen korottamistakin mimmeillä taka-ajatuksissa...
Ensin opiskelijatyttöset tarjoavat oma-aloitteisesti namia ja sitten jonkin ajan kuluttua uhriutuvat ja avautuvat iltapäivälehdissä opiskelijatyttöjä vaanivasta tohtorismiehestä.

• Haha
Reactions: Latimeria
Ensin opiskelijatyttöset tarjoavat oma-aloitteisesti namia ja sitten jonkin ajan kuluttua uhriutuvat ja avautuvat iltapäivälehdissä opiskelijatyttöjä vaanivasta tohtorismiehestä.
Eikös yhtälailla ole verrattavissa se, että miehet kehuvat olevansa rikkaita jotta toive-emäntä nielisi syötin ja sitten kilkatetaan kuinka kalliiksi naiset käyvät.:sneaky:

• Haha
Reactions: Echo
Ensimmäisen poikakaverin, luulen niin. Ja siitä tulikin sit oikea riesa toviksi.

Ysärillä lisää riesoja ja klamydian.

Neljä lasta ja yhden keskenmenon. Myös sairaalalaskun, närästystä, pahoinvointia sekä raskaudenaikaisia suonikohjuja ja peräpukamia. Pari hentoa raskausarpea. Muutaman rintatulehduksen. Lapsilisiä!

Helevetin monta orgasmia ja nautinnollista hetkeä.

Pari kusipäätä, mustelmia ja puremajälkiä.

Mitähän vielä?

Viimeksi muokattu:
No nuo lapset on hankittu seksillä.

Eikös yhtälailla ole verrattavissa se, että miehet kehuvat olevansa rikkaita jotta toive-emäntä nielisi syötin ja sitten kilkatetaan kuinka kalliiksi naiset käyvät.

Höhh, ei voi verrata, siis ei ollenkaan. Mietis nyt, ja Echo kanssa! :cautious:

Mr. Doktor vaan puhuu opiskelijamassalle orsilla ja neidot alkaa livertelemään ja lennähtävät hänen luokse ja tunkemaan seuraksi lakanoiden väliin.

Not bad, sano Latte :love:

• Haha
Reactions: Lispetti

Onneksi ei semmoista tapahtunut hänen kohdallaan

In Finland we call it Reilu Meininki (y)

Höhh, ei voi verrata, siis ei ollenkaan. Mietis nyt, ja Echo kanssa!

Mr. Doktor vaan puhuu opiskelijamassalle orsilla ja neidot alkaa livertelemään ja lennähtävät hänen luokse ja tunkemaan seuraksi lakanoiden väliin.

Not bad, sano Latte
Vie vaan ne Reginat joutuin divariin, 90-luku meni jo!:LOL:

Reginat! Angelikat! Jääkansan tarina! Minä ja Ainä! Hopealuodit! Pahkasiat ja Myrkyt!

Voi ysäriä!

Eikun iso MUOKKAUS! Se oli kyllä kasarin loppua.
Täytyy käyvvä divarissa! :D Vieläköhän noita lukis tänä päivänä? Ookko kokeillu?

Yhteistyössä