Oletteko hankkineet joitakin asioita seksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiaton_nainen77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä, ei niin sadan, sugardaddyn ystävä:

Edit. (Jaha, kuva ei toimi kuvittele tähän kaunis blondi ja maailman kaunein Aston)

On laatuauto. Tuo edellinen punainen kulkupeli ei ole mikään urheiluauto.
Autan teitä vähän kun ette tunnu tietävän autoista, auton merkki alkaa a kirjaimella.

Kyllähän nuo molemmat saattaisivat kelvata....
58a05deb220059f3de85188d75b23d3f.jpg

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No jopas, naisella on käynyt aivan mahdottoman hyvä munkki, paitsi jos nyt on kuumat fiilikset daddyä kohtaan

Miehellä taitaa olla pätäkkää riittävästi ja myös sokeritoppia nuoltavaksi eri puolilla Tellusta?
Kuulemani mukaan useampia yösijoja löytyy liikematkoille. Nainen itse on muuten tyytyväinen, mutta mielekkään tekemisen puute vaivaa ilmeisesti joskus.

Hmm, serkkupoika ihmetteli jo vuosia sitten, että mistäköhän isosiskonsa nuori tytär sai rahaa, alla oli kunnon iso biiemdabljyy, eikä käynyt missään duunissa, eikä kukaan tiennyt mitään.... Silloin vielä ei ollut tu makeahko sana käytössä.
Niin, ei noita soppareita välttämättä suvulle mainosteta. ;)

Se tuossa erikoisinta onkin - harvemmin kuin kerran vuodessa. Mies ei ole suomalainen eikä siis asu Suomessa.

Jos laskee hintaa seksille, on se siis todella kallista.

Sen verran olen mäkin noita "Valtaa rakastavia" miehiä kokenut, että rahamäärä ei ole suuri.

Toinen omistaa ja toinen on omistettu. Sitä ajattelemalla voi saada seisokin vaikka toisella puolella palloa ja paneskella siellä jotakuta toista. Ilman pientä jelppiä itsetunto-ongelmat saattavat pitää vehkeen velttona tai lopahduttaa kovettumisen alkuunsa.

Tosi paska diili minusta. Sis naisen kantilta. Mutta ei mua ole kukaan subin roolissa kehunutkaan. Päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Helsingissä varsinkin on jonkun verran sellaisia nokka pystyssä kulkevia kaunottaria, jotka ei tunnu tekevän mitään työtä. Mutta kämpät on loistavilla sijainneilla ja rahaa kaikkeen. Kai ne sitten on jonkun sugardaddyn elättejä. Sitten hiukan vanhempana ottavat oikeen miehen.

Mut ei näitä sugardaddyjä suomalaisille ihan pilvin pimein riitä. Vain kauneimmat ja sexyimmät kelpaa.

Kyllä moni opettaja on sanonut, että tyrkytystä on esim. parempien arvosanojen toivossa. Luulisinpa, että joskus joku tuohon sortunutkin. Tietysti sortuja on kusessa jos kiinni jää...

Yks mun tuttu oli joskus osa-aikainen baarimikko. Joskus tuli hyväänäköinen daami, joka sanoi, että juota mut humalaan niin saat pimperoa illan päätteeksi. No tyyppi ei suostunut, ammattietiikan takia. No daami tuli kyllä sitten tarjoamaan itteään jokatapauksessa. Mutta ei lähtenyt mies mukaan, daami nappasi sitten jonkun "jömön" lohdutukseksi

Kuinkahan paljon muuten baarimikoille tyrkytetään ihan ilman vastapalveluksen toivoakin...

Älkää laittako, kiitos.🙏🏼

Täällä on joku kiivas jolle olen joku pakkomielle nykyään - vuosi vuodelta käy höpömmäks!

Yhteistyössä