Oletteko hankkineet joitakin asioita seksillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiaton_nainen77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Angelikoista luin osan tossa joskus. Jäkansan tarina löytyy äidin hyllystä mutta en oo jaksanut. Mut noita lehtiä pitäisi hankkia jokunen jostain vaikka mökkilukemisiksi!

Löysin joskus mökiltä vaarin vanhan Kallen, muistaakseni vuodelta 86. Sitäpä tuli sitten itsekin katseltua teininä. Vaari oli kirjoittanut useita puhelinnumeroita sinne sisäkanteen. Mitähän mahtoivat olla? :D

• Haha
Reactions: Lispetti
Löysin joskus mökiltä vaarin vanhan Kallen, muistaakseni vuodelta 86. Sitäpä tuli sitten itsekin katseltua teininä. Vaari oli kirjoittanut useita puhelinnumeroita sinne sisäkanteen. Mitähän mahtoivat olla?

Varmaan niitä seksipuhelujuttuja mitä kasarilla oli tyrkyllä joka paikassa. :D Linja-autoasemilla, paikallisjulkaisuissa, vessanseinissä...

Joku vois nyt linkittää tähän sen "ottaa housut pois, ottaa paidan pois" sketsin ku mä en yhtää muista minkä kokoonpanon tekemä juttu se oli.

Joku vois nyt linkittää tähän sen "ottaa housut pois, ottaa paidan pois" sketsin ku mä en yhtää muista minkä kokoonpanon tekemä juttu se oli.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja r0s
Tiedän naisen, joka teki erittäin hyvän sugardaddy-tyylisen sopimuksen. Ilmainen asunto pääkaupungista, auto ja säännöllinen kuukausiraha (keskipalkkaa vastaava).

autovalintana oli tietenkin punainen urheiluauto...
Woman-sitting-in-red-sports-car-Stock-Photo-03.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Latimeria
Tiedän naisen, joka teki erittäin hyvän sugardaddy-tyylisen sopimuksen. Ilmainen asunto pääkaupungista, auto ja säännöllinen kuukausiraha (keskipalkkaa vastaava).

Montako kertaa viikossa he sugartapaavat kahdenkesken? ;) :love:

Jos tuo aito on Ford, miltä se näyttää niin autovalinta ei ollut mielestäni paras suomen talvea ajatellen.

• Haha
Reactions: Lispetti

Hyi hitto millä halvalla roskalla joutuu ajella!

Taisi itse asiassa olla todellisuudessa japanilainen. Mutta nainen itse sai autonsa valita - en tiedä olisiko siis voinut ottaa Maseratin? Autonkin suhteen sopimus on kiva, koska kaikki huollot, rengashankinnat ja korjaukset menevät sugardaddyn piikkiin.
Eiks toi oo Hyundai.:sneaky:

Eiks toi oo Hyundai.

Oletpa sinä tarkka autojen suhteen. En nyt vaan jaksanut etsiä samanalaista autoa vaan nappasin ensimmäisen samantyyppisen kuvan. Niinkuin jo ketjussa sanoin, kuva ei oikeasti esitä tuntemaani naista tai hänen autoaan vaan on "kuvituskuva".

Oleko kovastikin autoista innostunut? Harmittaako Geneven peruuntuminen?

Tässä, ei niin sadan, sugardaddyn ystävä:

234327986847895012
Edit. (Jaha, kuva ei toimi kuvittele tähän kaunis blondi ja maailman kaunein Aston)

On laatuauto. Tuo edellinen punainen kulkupeli ei ole mikään urheiluauto.
Autan teitä vähän kun ette tunnu tietävän autoista, auton merkki alkaa a kirjaimella.:sneaky:

Se tuossa erikoisinta onkin - harvemmin kuin kerran vuodessa. Mies ei ole suomalainen eikä siis asu Suomessa.

Jos laskee hintaa seksille, on se siis todella kallista.

No jopas, naisella on käynyt aivan mahdottoman hyvä munkki, paitsi jos nyt on kuumat fiilikset daddyä kohtaan :unsure:

Miehellä taitaa olla pätäkkää riittävästi ja myös sokeritoppia nuoltavaksi eri puolilla Tellusta? :sneaky:

Hmm, serkkupoika ihmetteli jo vuosia sitten, että mistäköhän isosiskonsa nuori tytär sai rahaa, alla oli kunnon iso biiemdabljyy, eikä käynyt missään duunissa, eikä kukaan tiennyt mitään.... Silloin vielä ei ollut tuo makeahko sana käytössä.:LOL:

Viimeksi muokattu:
Oletpa sinä tarkka autojen suhteen. En nyt vaan jaksanut etsiä samanalaista autoa vaan nappasin ensimmäisen samantyyppisen kuvan. Niinkuin jo ketjussa sanoin, kuva ei oikeasti esitä tuntemaani naista tai hänen autoaan vaan on "kuvituskuva".

Oleko kovastikin autoista innostunut? Harmittaako Geneven peruuntuminen?
No ennen enempi kun pyllistelin konepellillä puolialasti ja itse rakensin auton ja äänentoiston itselleni.
Nykyään mun rahat menee lasten harrastuksiin. :D
JA turvallisuus autossa on tärkeintä.

Yhteistyössä